"jeśli macie dzieci, to się do nich nie przyznawajcie"

Data: 2012-07-30 14:05:57
Autor: Przemysław W
"jeśli macie dzieci, to się do nich nie przyznawajcie"

Użytkownik "Grzegorz Z." <pyjamarama@speccy.org> napisał w wiadomości news:10hcwx2e380a6.ew0xiqc3ycwn.dlg40tude.net...

Wielu duchownych trwa w związkach z kobietami, ale dzieci mieć nie chce.
Kiedy mimo to ich partnerka zajdzie w ciążę, robią wszystko, aby uniknąć
odpowiedzialności. "Newsweek" przytacza m.in. historię księdza Wieńczysława
Ł.: "Pulchny 50-latek w drucianych okularach, ma czteroletnią córkę. Z
braku właściwej opieki dziewczynka trafiła niedawno do domu dziecka".

Dlatego in vitro jest be, a adopcja cacy...

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-07-30 14:57:28
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jv5tb7$8f5$1inews.gazeta.pl...

[...]

Niezły jest dalszy ciąg:

"- Odwiedza ją ksiądz?
 - Biskup powiedział: nie ma takiej potrzeby.
 - Wyrzutów sumienia ksiądz nie ma?
 - Może na początku miałem. Ale skoro wybrałem kapłaństwo, moja droga jest przy Kościele - mówi duchowny. - Jak mi się żyje? Dobrze, dziękuję. No, na początku miałem trochę przykrości."

O tempora, o mores!
I tacy ludzie mają prowadzić owieczki bezgrzesznie przez życie? I tak dalej...

Data: 2012-07-30 15:07:09
Autor: Przemysław W
"jeśli macie dzieci, to się do nich nie przyznawajcie"
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

O tempora, o mores!
I tacy ludzie mają prowadzić owieczki bezgrzesznie przez życie? I tak dalej...

Jeszcze gdzieniegdzie trafiają na podatny grunt, całe szczęście, że coraz rzadziej.

Przemek