jesli nie Hoya to co?

Data: 2009-06-05 15:17:14
Autor: Zibi
jesli nie Hoya to co?

Użytkownik Titus_Atomicus napisał w wiadomości:

Marumi? Ale ktory Marumi z polarowych, niskich pod szeroki kat?

Osobiście używam Marumi CPL DHG Super, taki jak tu:
http://www.foto-net.pl/sklep/produkt24201-Marumi-CPL-DHG-Super-67mm.html
(nie mam nic wspólnego z tym sklepem, ja kupuję w www.raysfoto.pl :P)

Mam tego slima również na Sigmie 10-20 i winiety nie zaobserwowałem.
Dodatkową zaletą tych slimów Marumi jest posiadanie gwintu zewnętrznego
(np. można założyć oryginalny dekielek)

 -- Zibi

Data: 2009-06-23 09:23:01
Autor: NetUser
jesli nie Hoya to co?
"Zibi" <lutomski-nospam@icpnet.pl> wrote in news:h0b5sc$je4$1opal.icpnet.pl:

Osobiście używam Marumi CPL DHG Super, taki jak tu:
http://www.foto-net.pl/sklep/produkt24201-Marumi-CPL-DHG-Super-67mm.html
(nie mam nic wspólnego z tym sklepem, ja kupuję w www.raysfoto.pl :P)

Pisza w opisie tego filtra, ze specjalnie dla fotografii cyfrowej, a do analoga sie to nie nada? Troche mnie to zestresowalo bo chcialem zanabyc sobie... Jesli to jest do wszytkiego to po co takie niepokojace teksty wypisywac na opakowaniu...

Data: 2009-06-23 04:33:42
Autor: dagon0@vp.pl
jesli nie Hoya to co?
On 23 Cze, 11:23, NetUser <netu...@net.net> wrote:
"Zibi" <lutomski-nos...@icpnet.pl> wrote innews:h0b5sc$je4$1opal.icpnet.pl:

> [...]

do wszytkiego to po co takie niepokojace teksty wypisywac na opakowaniu....
Nada się spokojnie. Te filtry mają po prostu lepsze zabezpieczenie
przed odblaskami.
Pozdro Marcin

jesli nie Hoya to co?