jesli nie VEIG, to co?

Data: 2010-02-23 14:46:55
Autor: Titus Atomicus
jesli nie VEIG, to co?
Witam,
Mialem ostatnio namiot Fjord Nansen Veig.
Uzywalem do turystyki rowerowej, ale na ostatnim wyjezdzie musialem go zostawic.
W zasadzie byl to dla mnie dobry namiot.
Odpowiadala mi waga, parametry, wykonanie (mogloby byc solidniejsze), dwa przedsionki, obszernosc.
Jedyne minusy jakie zauwazylem to zbyt delikatny pokrowiec i to, ze podczas intesywnego deszczu trudno wychodzic z namiotu, bo woda z tropiku splywa do srodka.
Chyba jednak kupie tego samego Veiga...
Pytanie, co jeszcze podobnego (parametrowo i cenowo) brac pod uwage?
FN Geilo chyba ma lepiej rozwiazane to wyjscie, ale jest znacznie ciezszy i drozszy.
A co z Marabutami?
Ktory jest bezposrednim konkurentem Veiga?
A moze jescze cos innego?
Chodzi mi o solidny namiot z dwoma wejsciami, waga do 3,5kg i cena do 500-600zl.
Pozdrav
TA

Data: 2010-02-23 15:00:47
Autor: pinokio
jesli nie VEIG, to co?
Data: 2010-02-23 15:52:39
Autor: bans
jesli nie VEIG, to co?
W dniu 2010-02-23 15:00, pinokio pisze:

http://www.decathlon.com.pl/PL/namioty-trekkingowe-16080095/

zobacz T2 ultralight - 2kg

W Decathlonie to sobie można kupić koszulkę, polar, czy cos w tym stylu - coś, czego jakość nie jest tak ważna. Namiot Quechua? W życiu bym tego nie kupił.

--
bans

Data: 2010-04-03 13:02:54
Autor: Titus Atomicus
jesli nie VEIG, to co?
In article <hm0n2d$85h$1@opal.futuro.pl>,
 "pinokio" <drewnianynos@op.pl> wrote:

http://www.decathlon.com.pl/PL/namioty-trekkingowe-16080095/

zobacz T2 ultralight - 2kg

Wciaz stoje przed decyzja zakupu namiotu. Przypominam - ostatnio mialem Veiga (by FN). Jedyny minus jaki zauwazylem to brak daszka nad wejsciem - i podczas deszczu trudno wyjsc na zewntarz nie nalewajac wody do srodka.
Ale chyba jednak kupie go ponownie.

Ten Qeuechua T2 ultralight wyglada intersujaco. Czy moglbyscie podac powody dla ktorych jednak nie warto sie nim interesowac? Poza tym, ze Decathlon to jednak supermarket jest.

TA

Data: 2010-04-03 14:04:43
Autor: Jarek K.
jesli nie VEIG, to co?
W dniu 3 kwi 2010, o godzinie 13:02, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

Ten Qeuechua T2 ultralight wyglada intersujaco. Czy moglbyscie podac powody dla ktorych jednak nie warto sie nim interesowac? Poza tym, ze Decathlon to jednak supermarket jest.

Pierwszy powód, że to nie jest namiot "ultralight" skoro waży 2,9 kg.
Przecież to prawie tyle, ile ma mój zwykły, znacznie większy namiot
3-osobowy.

Jarek Kardasz
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
DOLOMITY - via ferraty - informacje praktyczne
-- > http://jarekkardasz.republika.pl/dolomity/

Data: 2010-04-10 04:01:45
Autor: Titus Atomicus
jesli nie VEIG, to co?

napisał(a):

> [...]
> Pierwszy powód, że to nie jest namiot "ultralight" skoro waży 2,9 kg.

E, wazy 2 kg tylko.

Przecież to prawie tyle, ile ma mój zwykły, znacznie większy namiot
3-osobowy.

A jaki to namiot i ile wazy?
BTW 3-osobowy VEIG wazy kolo 3.5kg.

TA

Data: 2010-02-23 18:02:21
Autor: Marcin Kamiński
jesli nie VEIG, to co?
W dniu 2010-02-23 14:46, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Chodzi mi o solidny namiot z dwoma wejsciami, waga do 3,5kg i cena do
500-600zl.

moze cos takiego:
http://www.trailspace.com/gear/the-north-face/rock-22/

pozdrawiam serdecznie.
--
(_a/\/\e|_        |  .-.  | Nawet świnka
cml....dokuro.org | (o o) | potrafi wejść na drzewo

jesli nie VEIG, to co?