jesli podoba mi

Data: 2012-08-07 17:35:57
Autor: Konrad Karpieszuk
jesli podoba mi
witam,

w sieci jest sporo stron na zasadzie 'jesli podobala ci sie książka "abc" to spodoba ci się też...' ale nie znam eekwiwalentu dla samochodów :) a może jest taki?

w kazdym bądź razie chcę Was się poradzić. Jeśli podoba mi się Mustang (model od 2005 roku) to jakie jeszcze samochody mogą mi się spodobać? Od lat juz nie przegladam tygodników motoryzacyjnych i wyleciały mi już z głowy samochody o których kiedyś śniłem. Co jeszcze pasuje do określenia "auto z charakterem"?

Na razie sam sobie przypomniałem:

Dodge Charger - niestety w wiekszosci wypadków o wiele droższy od Mustanga

Dodge Magnum - jakby charger ale tańszy ;) I też mi się podoba. Co jeszcze powinienem obejrzeć zanim zdecyduję się na zakup (załóżmy na razie, że kryterium wyglądu jest jedynym, wszystko inne obejrze i porównam sobie w kolejnych krokach)

--
pozdrawiam, Konrad Karpieszuk http://tradematik.pl

Data: 2012-08-07 17:38:21
Autor:
jesli podoba mi
begin Konrad Karpieszuk
Jeśli podoba mi się Mustang (model od 2005 roku) to jakie jeszcze
samochody mogą mi się spodobać?

Myślę, że Dacia Lodgy powinna być w Twoim typie.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-08-07 17:41:33
Autor: Konrad Karpieszuk
jesli podoba mi
Dnia Tue, 07 Aug 2012 17:38:21 +0000, tо napisał(a):

Dacia Lodgy

"zabawne" ;)

--
pozdrawiam, Konrad Karpieszuk http://tradematik.pl

Data: 2012-08-07 21:48:51
Autor: Trzeci
jesli podoba mi siê mustang to spodoba mi siê tak¿e...
Dnia Tue, 7 Aug 2012 17:41:33 +0000 (UTC), Konrad Karpieszuk napisa³(a):

"zabawne" ;)

Widzê, ¿e ju¿ pozna³es naszego wioskowego g³upka?
Sorry to, chcialem napisac trolla.
--
To m±dry cz³owiek, pomy¶la³ Iwan. Trzeba przyznaæ, ¿e w¶ród inteligentów
tak¿e trafiaj± siê wyj±tkowo m±drzy ludzie, nie da siê temu zaprzeczyæ.

Data: 2012-08-07 21:02:23
Autor:
jesli podoba mi
begin Trzeci
Widzę, że już poznałes naszego wioskowego głupka? Sorry to, chcialem
napisac trolla.

Dobrze, że się przedstawiłeś, teraz Konrad będzie wiedział, z kim ma do czynienia.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-08-08 02:12:07
Autor: Trzeci
jesli podoba mi siê mustang to spodoba mi siê tak¿e...
Dnia Tue, 7 Aug 2012 21:02:23 +0000 (UTC), t? napisa³(a):

begin Trzeci

Widzê, ¿e ju¿ pozna³es naszego wioskowego g³upka? Sorry to, chcialem
napisac trolla.

Dobrze, ¿e siê przedstawi³e¶, teraz Konrad bêdzie wiedzia³, z kim ma do czynienia.

:-*

Data: 2012-08-07 21:45:39
Autor: p0li
jesli podoba mi siê mustang to spodoba mi siê tak¿e...
T->Dnia 2012-08-07 19:35:57 niejaki Konrad Karpieszuk napisa³:
Je¶li podoba mi siê Mustang (model od 2005 roku) to jakie jeszcze samochody mog± mi siê spodobaæ?

camaro

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)
prawdziwy facet nie da odebraæ sobie szarlotki

Data: 2012-08-07 21:50:12
Autor: neoniusz
jesli podoba mi się mustang to spodoba mi się także...
W dniu 07.08.2012 13:35, Konrad Karpieszuk pisze:

w kazdym bądź razie chcę Was się poradzić.

dodge challenger
chevy camaro

Data: 2012-08-08 00:47:58
Autor: anacron
jesli podoba mi się mustang to spodoba mi się także...
W dniu 2012-08-07 19:35, Konrad Karpieszuk pisze:
Jeśli podoba mi się Mustang...

To kupujÄ™ mustanga, tylko ja akurat wolÄ™ starsze.

--
anacron

Data: 2012-08-11 18:53:04
Autor: Micha³
jesli podoba mi siê mustang to spodoba mi siê tak¿e...
Konrad Karpieszuk <kkarpieszuk@gazeta.pl> napisa³(a):

Strzelam:

Dodge Charger 2006+
Mercedes C 2006..2009
Chevrolet Camaro 2009+
Mercedes GL 2005+
Infiniti FX
Chrysler 300C 2004..2011
Lancia Thema 2011  ????
Cadillac STS ?? DTS ?
Dodge Viper
Mercedes W126 560SEC 1985+ ;)
Maserati Quattroporte 2004+
BMW 850 1989+
Aston Martin DB7 1993+
Jaguar XK 1996+
Mitsubishi Lancer EvoX
Citroen DS9 2013+
...hmm Citroen C6 ;)

Data: 2012-08-11 18:54:28
Autor: Micha³
jesli podoba mi siê mustang to spodoba mi siê tak¿e...
=?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <mttj.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³(a):
> [...]
Mustanga
 > razie, że kryterium wyglÄ…du jest jedynym, wszystko inne obejrze i porównam > sobie w kolejnych krokach)

a co mi tam, dodam: Renault Vel Satis :)

--

jesli podoba mi