jesli podoba mi

Data: 2012-08-07 17:38:21
Autor:
jesli podoba mi
begin Konrad Karpieszuk
Jeśli podoba mi się Mustang (model od 2005 roku) to jakie jeszcze
samochody mogą mi się spodobać?

Myślę, że Dacia Lodgy powinna być w Twoim typie.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-08-07 17:41:33
Autor: Konrad Karpieszuk
jesli podoba mi
Dnia Tue, 07 Aug 2012 17:38:21 +0000, tо napisał(a):

Dacia Lodgy

"zabawne" ;)

--
pozdrawiam, Konrad Karpieszuk http://tradematik.pl

Data: 2012-08-07 21:48:51
Autor: Trzeci
jesli podoba mi się mustang to spodoba mi się także...
Dnia Tue, 7 Aug 2012 17:41:33 +0000 (UTC), Konrad Karpieszuk napisał(a):

"zabawne" ;)

Widzę, że już poznałes naszego wioskowego głupka?
Sorry to, chcialem napisac trolla.
--
To m±dry człowiek, pomy¶lał Iwan. Trzeba przyznać, że w¶ród inteligentów
także trafiaj± się wyj±tkowo m±drzy ludzie, nie da się temu zaprzeczyć.

Data: 2012-08-07 21:02:23
Autor:
jesli podoba mi
begin Trzeci
Widzę, że już poznałes naszego wioskowego głupka? Sorry to, chcialem
napisac trolla.

Dobrze, że się przedstawiłeś, teraz Konrad będzie wiedział, z kim ma do czynienia.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-08-08 02:12:07
Autor: Trzeci
jesli podoba mi się mustang to spodoba mi się także...
Dnia Tue, 7 Aug 2012 21:02:23 +0000 (UTC), t? napisał(a):

begin Trzeci

Widzę, że już poznałes naszego wioskowego głupka? Sorry to, chcialem
napisac trolla.

Dobrze, że się przedstawiłe¶, teraz Konrad będzie wiedział, z kim ma do czynienia.

:-*