jeli to prawda...

Data: 2015-08-23 16:48:40
Autor: Chiron
jeli to prawda...
Data: 2015-08-23 16:52:58
Autor: Chiron
jeli to prawda...

Uytkownik "Chiron" <chiron@onet.eu> napisa w wiadomoci news:55d9dd46$0$27524$65785112news.neostrada.pl...
http://wiadomosci.wp.pl/kat,48996,title,Tu-154-wyladowal-rozerwala-go-bomba-szokujaca-ksiazka,wid,13316570,wiadomosc.html?ticaid=115748

...to niech Bg ma nas w swej opiece.

Mino 4 lata...czy nowy prezydent zwrci si do USA o pomoc w rozwikaniu tej tragedii?

--

Chiron

Data: 2015-08-23 17:43:41
Autor: HugoLiamOscar
jeśli to prawda...
"Chiron" <chiron@onet.eu> Wrote in message:
http://rozerwala-go-bomba-szokujaca
...to niech Bóg ma nas w swej opiece.

wiekszej BZDURY; cale uniwersum
przez ostatnie miliony lat  nie
doznalo
ci co w to wierza sa imbecylami

--
"kto w demokracji nie jest czujny,  obudzi sie w dyktaturze" goethe

"gdy bezprawie staje sie prawem,
 opor staje sie obowiazkiem" brecht

Data: 2015-08-23 17:47:20
Autor: Chiron
jeśli to prawda...

Użytkownik "HugoLiamOscar" <69.96@99.99.88.88xxx> napisał w wiadomości news:mrcpk5$9kg$1faro.eternal-september.org...
[...]

<IRONIA/>
Za to argumenty bardzo precyzyjne, typowe ad rem. Świetnie to udokumentowałeś. Dziękuję za dyskusję na tak wysokim poziomie

--

Chiron

Data: 2015-08-23 18:47:36
Autor: HugoLiamOscar
jeśli to prawda...
[...]

twoje niskolotne SKRAJNE BZDURY smiesza
kaczki w bajorze.

Data: 2015-08-23 20:02:03
Autor: mkarwan
jeśli to prawda...

Czemu tchórzliwie ukrywasz się za anonymizerem i podajesz nieistniejący adres email?

Data: 2015-08-23 20:39:55
Autor: HugoLiamOscar
jeśli to prawda...
"mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> Wrote in message:
Użytkownik "HugoLiamOscar" <69.96@99.99.88.88xxx> napisał w wiadomości news:mrctbv$ovv$1faro.eternal-september.org...

Czemu tchórzliwie ukrywasz się za anonymizerem i podajesz nieistniejący adres email?

co chcialbys wydupcyc email adres?

zapytaj tych co cie splodzili, dlaczego
nie zadbali o aby cie NATO w styje
nie dymalo niewolniku!

Data: 2015-08-25 07:24:06
Autor: Chiron
jeśli to prawda...

Użytkownik "HugoLiamOscar" <69.96@99.99.88.88xxx> napisał w wiadomości news:mrd3uh$jst$1faro.eternal-september.org...
[...]

Czyli- jesteś zwykłym tchórzem. Niewolnikiem

--

Chiron

Data: 2015-08-23 17:45:48
Autor: Marek Czaplicki
jeśli to prawda...
Chiron pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 23 sierpnia 2015 16:48:

[...]

No proszę. To jednak wylądował, a pan Antoni Macierewicz trzyma kurczowo wersję, że piloci nie chcieli lądować i wybuch nastąpił w locie. Quid est veritas?

Data: 2015-08-23 19:27:05
Autor: Marek Czaplicki
jeśli to prawda...
dante pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 23 sierpnia 2015 18:03:

Dnia Sun, 23 Aug 2015 17:45:48 +0200, Marek Czaplicki napisał(a):

[...]

Antkowi płacą za pierdolenie farmazonów.

"Pisarz" który wypocił książczynę też chyba nie robił za Bóg zapłać?

Data: 2015-08-24 08:47:55
Autor: dante
jeśli to prawda...
Dnia Sun, 23 Aug 2015 19:27:05 +0200, Marek Czaplicki napisał(a):

[...]

Pewno mu się to "oplaca".

Data: 2015-08-23 21:04:05
Autor: Piotr Rezmer
jeśli to prawda...
W dniu 2015-08-23 o 16:48, Chiron pisze:

...to niech Bóg ma nas w swej opiece.

Spokojnie. To nie może być prawda. Grzegorz Braun jest pewien, że samolot w ogóle nie wystartował z Warszawy a pasażerowie zostali rozstrzelani jeszcze w Polsce.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-08-23 21:50:49
Autor: Chiron
jeśli to prawda...

Użytkownik "Piotr Rezmer" <konta@doman.pl> napisał w wiadomości news:mrd5f5$o4r$1node2.news.atman.pl...
[...]

Wiesz, oglądałem jego filmy o Smoleńsku- ale z taką tezą się tam nie spotkałem. Może przeoczyłem. Dasz linka? Znaczy- płaciłem za wypożycznie filmów- więc lepiej, żebyś powiedział w której części- i mniej więcej minuta.
Braun- pokazuje wątpliwości- między innymi to, że z kilku kamer w Warszawie- nie zachował się żaden film z tego, jak wsiadali do samolotu. Ot- traf, przypadek. Zdarza się. Kiedyś (kilka lat temu) pewien ruski oligarcha po pijanemu rozjechał kilka osób na kilkusetmetrowym odcinku drogi. Ponoć. Dlatego, że z kilkudziesięciu kamer, które to mogły sfilmować- nie było żadnego filmu. Okazało się, że są filmy sprzed i po- wypadku. Akurat w tym samym czasie kamery się po prostu popsuły. Zdarza się. Dlaczego nie mogło się zdarzyć na Okęciu?

--

Chiron

Data: 2015-08-24 19:43:43
Autor: Piotr Rezmer
jeśli to prawda...
W dniu 2015-08-23 o 21:50, Chiron pisze:

[...]

Na razie jeden filmik "O Smoleńsku nawet PIS nie mówi nam prawdy - G.Braun" ale bez wypowiedzi o rozstrzelaniu w Warszawie. Tak od czwartej minuty: https://youtu.be/OH0cdKsOuoE?t=230

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-08-28 07:29:49
Autor: Chiron
jeśli to prawda...

Użytkownik "Piotr Rezmer" <konta@doman.pl> napisał w wiadomości news:mrfl4e$690$1node2.news.atman.pl...
[...]

Napisał prawdę- czy nie? Nie mamy wraku- więc nawet nie możemy stwierdzić, czy to TEN wrak. Może i tak, ale tego nie wiemy. Zniwelowano hangar (niedawno wyremontowany!) na Okęciu, z którego rzekomo go wytaczano, nie ma żadnych nagrań- bo kamery nie działały(!!!). Itd, etc. To są pytania, które powinna zadawać każda krytyczna osoba.

--

Chiron

Data: 2015-08-28 23:58:12
Autor: Piotr Rezmer
jeśli to prawda...
W dniu 2015-08-28 o 07:29, Chiron pisze:

[...]

A co z czarną skrzynką? Czy dałoby się sfałszować jej zawartość bez współudziału pilotów? Chyba że nadal żyją, pod nowymi nazwiskami, w nieznanym miejscu.

Myślę, że byłoby dobrze gdyby wszyscy mogli posłuchać zawartości tych taśm a nie tylko poznać transkrypcję.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-08-29 08:25:47
Autor: Chiron
jeśli to prawda...

Użytkownik "Piotr Rezmer" <konta@doman.pl> napisał w wiadomości news:mrqlhc$vtu$1node2.news.atman.pl...
[...]

Przecież_nie_mamy_żadnej_czarnej_skrzynki. Mamy za to 8 czy niewiemjużktórą kopię kopii- różną w szczegółach od poprzedniej. O tym było na początku filmu

--

Chiron

Data: 2015-08-24 14:02:41
Autor: Andrzej Lawa
jeśli to prawda...
W dniu 23.08.2015 o 16:48, Chiron pisze:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,48996,title,Tu-154-wyladowal-rozerwala-go-bomba-szokujaca-ksiazka,wid,13316570,wiadomosc.html?ticaid=115748

...to niech Bg ma nas w swej opiece.

Idiota przestraszony jedn fikcj woa na pomoc drug fikcj...

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przesta si martwi

Data: 2015-08-28 07:35:33
Autor: Chiron
jeli to prawda...

Uytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisa w wiadomoci news:mrf151$rfn$4node1.news.atman.pl...
[...]

Jeli- jak twierdzisz zatwardziale- Boga prawdopodobnie nie ma=Boga z pewnoci nie ma, to Andrzej awa=gupi chuj.

--

Chiron

Data: 2015-08-28 04:22:36
Autor: Stachu Chebel
jeli to prawda...
W dniu niedziela, 23 sierpnia 2015 16:48:39 UTC+2 uytkownik Chiron napisa:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,48996,title,Tu-154-wyladowal-rozerwala-go-bomba-szokujaca-ksiazka,wid,13316570,wiadomosc.html?ticaid=115748

Cytat z linka:

"Ksik sprzedawano w niedziel pod Paacem Prezydenckim w cenie 30 z."

I o to motku wanie chodzi. Kupie ?!

Data: 2015-08-28 04:53:41
Autor: bronek.tallar
jeli to prawda...
uytkownik Stachu Chebel napisa:

Cytat z linka:

"Ksik sprzedawano w niedziel pod Paacem Prezydenckim w cenie 30 z."

I o to motku wanie chodzi.

O 30z i zarobek? Za tyle stron przy takim nakadzie
jako nie widz kosmicznego zysku dla wydawcy, raczej
normalne zlecenie bez kokosw.

Data: 2015-08-28 05:05:42
Autor: Stachu Chebel
jeli to prawda...
W dniu pitek, 28 sierpnia 2015 13:53:42 UTC+2 uytkownik bronek...@gmail.com napisa:
uytkownik Stachu Chebel napisa:

> Cytat z linka:

O 30z i zarobek? Za tyle stron przy takim nakadzie
jako nie widz kosmicznego zysku dla wydawcy, raczej
normalne zlecenie bez kokosw.

Nawet nie wiem jaki jest nakad. Nawet jak "bylejaki", to moe si to jako "rozpromuje" , Chirony i tym podobni SmolenoWierni to ykn. No w kocu jaka kasiora zostaa ju w to zainwestowana. Trza przynajmniej odzyska par zeta za papier i farb. Autor chyba nie bdzie zbyt drogi, bo takowych jest coraz wicej, a czytelnikw owych SF coraz mniej.

Data: 2015-08-28 14:27:41
Autor: WW
jeśli to prawda...
[...]

Boga w to nie mieszaj.
Jeśli to prawda, to ... pokażcie te nagrania z satelity!

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

jeli to prawda...