jesli to prawda to J.Dumars jest gorszy niz I.Thomas

Data: 2012-07-01 08:28:07
Autor: sooobi
jesli to prawda to J.Dumars jest gorszy niz I.Thomas
http://www.2takty.com/wyniki/13.13-tu-nauka-tam-las

W artykule cytują i przetłumaczają słowa Dumarsa odnośnie wyboru Darko
w drafcie, mianowicie:

-- -- -- --
- Po tym, jak wybraliśmy z numerem 2 Darko, przed draftem zaczęliśmy
wykonywać dużo więcej pracy. W 2003 roku w poznanie kandydatów w
porównaniu do czasów obecnych nie włożyliśmy nawet 20 procent wysiłku.
Wówczas zdecydowaliśmy się na Milicicia po rozmowie z dwoma osobami z
Europy. W tym roku na temat zawodników, którymi byliśmy zainteresowani
wypytywaliśmy 10-12
-- -- -- -

Jesli choc kawalek z tego jest prawda to na miejscu Dumarsa zapadalbym
sie pod ziemie ze wstydu a on jeszcze o tym mowi? Powinien miec
dozytowniego bana na jakimkolwiek stanowisku w jakimokolwiek klubie.
Skoro przepuszczacz w drafcie taka perełkę jak D-Wade po rozmowach z 2
kolesiami z Europy...

Data: 2012-07-01 20:12:04
Autor: grzeda
W dniu 2012-07-01 17:28, sooobi pisze:

Skoro przepuszczacz w drafcie taka perełkę jak D-Wade po rozmowach z 2
kolesiami z Europy...

Nasuwa sie rowniez pytanie z kim gadal poza Leszczurem;)

pozdr
PG

Data: 2012-07-02 14:00:04
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2012-07-01 20:12, grzeda pisze:
W dniu 2012-07-01 17:28, sooobi pisze:

Skoro przepuszczacz w drafcie taka perełkę jak D-Wade po rozmowach z 2
kolesiami z Europy...

Nasuwa sie rowniez pytanie z kim gadal poza Leszczurem;)

Przypominam sobie taki jeden nocny telefon... Myślałem, że ktoś sobie
jaja robi, więc się dostosowałem:
- Taaa, bierzcie Darko, to połączenie Shaqa z Jabbarem.
Skąd mogłem wiedzieć...

Data: 2012-07-02 13:59:53
Autor: wiLQ
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

Hej, matka _i_ ojciec Darko widzieli w nim przyszla gwiazde... ;-)

BTW, to samo mozna napisac o Jordanie i workoucie Kwame vs Tyson, ktory
ten pierwszy podobno wygral i zapewnil, ze nie bedzie zalowal wyboru...

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2012-07-02 05:26:13
Autor: Leszczur
On 2 Lip, 14:59, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

BTW, to samo mozna napisac o Jordanie i workoucie Kwame vs Tyson, ktory
ten pierwszy podobno wygral i zapewnil, ze nie bedzie zalowal wyboru...

No i Kwame na pewno nie żałował :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-07-02 15:29:54
Autor: wiLQ
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> BTW, to samo mozna napisac o Jordanie i workoucie Kwame vs Tyson, ktory
> ten pierwszy podobno wygral i zapewnil, ze nie bedzie zalowal wyboru...

No i Kwame na pewno nie żałował :-)

ROTFL, slusznie i moze wlasnie to mial na mysli ;-)