jest coś sensownego ???

Data: 2009-09-18 11:27:03
Autor: J.F.
jest coś sensownego ???
Użytkownik "Janusz" <czersi@o2.pl> napisał w wiadomości news:h8tvh2$2jq$1inews.gazeta.pl...
Przeglądam ofertę abo różnych sieci i tak nachodzi mnie refleksja jest coś sensownego ???
Mam teraz popa płace 29 gr ładuje ok 50 na miesiąc i starcza obecnie już dzwonie do różnych sieci wcześniej 80 % orange dlatego pop był.
Teraz tak sobie pomyślałem może abo ale za 50 zł niema nic sensownego

Hm, ten tego .. przedluzeniowa oferta ery bez telefonu,
http://www.era.pl/pl/indywidualni/moje_konto/abonament/obniz_koszty

nowa Era 60 - abo 30zl, 120 min do wszystkich plus 70 do Ery.

Najlepsze są ceny po wykorzystaniu minut 40 gr lub podobnie :) Ich chyba popier....

No nawet 0.59. Ale cos za cos. Rozmawiasz w miare regularnie, zamawiasz wieksze abo i sie nie przejmujesz.
A minuty przechodza na kolejny miesiac wiec mozesz miec rezerwe.

I byloby pieknie, gdyby nie drobnostki: dodatkowe 70 minut do ery dopiero po wykorzystaniu abonamentu.
No one nie przechodza na kolejny miesiac.
I do Play platne osobno.

J.

jest coś sensownego ???