jest dowod: za katastrofe odpowiedzialny jest rzad tuska!

Data: 2010-08-16 02:41:11
Autor: DJ MC Donald Musk
jest dowod: za katastrofe odpowiedzialny jest rzad tuska!
Rosyjskie MSZ w marcu oficjalnie ostrzegało polskie władze, że
lotnisko w Smoleńsku jest zaniedbane i nie nadaje się do przyjmowania
samolotów rejsowych - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".
http://media.wp.pl/kat,1022941,wid,12571729,wiadomosc.html

a mimo to tusk tam polecial i poslal kaczynskiego.
Nieudolnosc tego rzadu jest powalajaca!

Data: 2010-08-16 03:05:44
Autor: magdaverakosiorek
On Aug 16, 4:41 am, DJ MC Donald Musk <irat...@gmail.com> wrote:
[...]

Posłać to ja mogę swoją koleżankę Zośkę po podpaski jak są na
przecenie.  Więcej szacunku dla P. Prezydenta głupku.

magdavera

Data: 2010-08-16 12:08:48
Autor: konserwator

"poslal ta droga" - macie problemy z elementarnym rozumieniem polskiego? -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-08-16 04:51:00
Autor: robertbig
On 16 Sie, 11:41, DJ MC Donald Musk <irat...@gmail.com> wrote:

a mimo to tusk tam polecial i poslal kaczynskiego.

Dobrze ,że Tusk  nie kazał Kaczyńskiemu ,palca do ognia włozyć. Bo by
sobie poparzył biedaczek.

Nieudolnosc tego rzadu jest powalajaca!

Twoja nieudolnośc jest smieszna !

Data: 2010-08-16 11:44:27
Autor: boukun

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:83eb0800-f4b8-4245-96ab-aea2da83f7f5i13g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
Posłał Kaczyńskiego? Hola, hola, wariat się sam wyrwał ni z gruszki nie z pietruszki,... i to na ostatnia chilę i przyzwolił lądować we mgle...

A Tusk? Miał lepszą pogodę, wyleciał dużo wcześniej i nie na wariata i nie naciskał na pilotów...

boukun

Data: 2010-08-16 02:50:31
Autor: DJ MC Donald Musk
On 16 Sie, 11:44, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:83eb0800-f4b8-4245-96ab-aea2da83f7f5i13g2000yqd.googlegroups.com....
[...]

poczytajcie komuchy jeszcze raz: "lotnisko w Smoleńsku jest zaniedbane
i nie nadaje się do przyjmowania
samolotów rejsowych "

NIE NADAJE SIE
a mimo to tusk tam polecial i pozwolil leciec kaczynskiemu.
Skoro lotnisko sie "nie nadaje" to po co tam latali?
gdyby w moimencie planowania lotow, ze wzgledu na to ze smolenskie
lotnisko "sie nie nadaje" wybrano lotnisko ktore "sie nadaje" nie
doszloby do tragedii.
to jest elementarna logika, wam nieosiagalna co prawda...
Tusk przed TS!

Data: 2010-08-16 11:51:53
Autor: boukun

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:db8e38b4-9828-4359-bf51-4b2f963da2b85g2000yqz.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
A wariat mimo to poleciał i zabrał całą generalicję na pokład i dużą część polskiej elity. Ja też mówię, że powinni go w kaftan byli zawiązać...

A teraz ciemnota bałaka coś pod krucyfiksem...

boukun

Data: 2010-08-16 12:27:46
Autor: Zahir
[...]

To jakiego grzyba śp. Lech kazał tam lądować?! Tusk "pozwolił" - zrób ty sobie zajebistego baranka obłąkany katopisie! Co za durnie!

--

Zahir

Data: 2010-08-16 16:32:54
Autor: -heÂŽsk
jest dowod: za katastrofe odpowiedzialny jest rzad tuska!
On Mon, 16 Aug 2010 12:27:46 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

> [...]

To jakiego grzyba śp. Lech kazał tam lądować?! Tusk "pozwolił" - zrób ty sobie zajebistego baranka obłąkany katopisie! Co za durnie!

 LITOSCI!!! co ten nawiedzony DJ MC Donald Musk wypisuje ?!!
 ja pierdziele! alez oszolom.  --

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-16 17:09:11
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-16 12:27, Zahir pisze:

To jakiego grzyba śp. Lech kazał tam lądować?! Tusk "pozwolił" - zrób ty sobie zajebistego baranka obłąkany katopisie! Co za durnie!

Lech mógł nie wiedzieć że przyszła z Rosji taka opinia o tym lotnisku.. Po prostu jego kancelaria nie została powiadomiona o tym przez nikogo. Przecież to do rządu należy przygotowanie bezpieczeństwa wylotów samolotów z VIP-ami..

Data: 2010-08-16 18:13:10
Autor: -heÂŽsk
On Mon, 16 Aug 2010 17:09:11 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]

Lech mógł nie wiedzieć że przyszła z Rosji taka opinia o tym lotnisku..

 tzn, ze w swojej kancelarii zatrudnial samych ciemniakow.

Po prostu jego kancelaria nie została powiadomiona o tym przez nikogo.

 prosze cie.
Przecież to do rządu należy przygotowanie bezpieczeństwa wylotów samolotów z VIP-ami..

 po co w takim razie byl mu potrzebny szef bbn?

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-16 21:46:45
Autor: Ryszard
jest dowod: za katastrofe odpowiedzialny jest rzad tuska!

Wszyscy wiedzieli.
To lotnisko nie ma certyfikacji do przyjmowania samolotów cywilnych.
Chcieli tam lądować i Rosjanie pozwolili. A nie musieli.

Ryszard

Data: 2010-08-17 12:33:04
Autor: Zahir

Użytkownik "Ryszard" <ryszard.kalf@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i4c4j8$tdc$1news.onet.pl...

Wszyscy wiedzieli.
To lotnisko nie ma certyfikacji do przyjmowania samolotów cywilnych.
Chcieli tam lądować i Rosjanie pozwolili. A nie musieli.

Ryszard

Musieli. Gdyby nie pozwolili mały darłby się na cały świat.

--

Zahir

Data: 2010-08-17 16:45:12
Autor: konus

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c6a6563$0$21004$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Kto wi3 , czy na darciu sie skonczylby rozpetana afere . Pewnie zazadalby od UE i NAT-o aby wsparly Polske w wojnie ktora rozpetalby .
Kaonusy tylko czekaly na to aby albo ruscy albo ktos z rzadu niedopuscil do tej smolenskiej wycieczki jaka sobie sam zorganizowal .

kwakwa
..

Data: 2010-08-16 11:45:33
Autor: Krzysztof
jest dowod: za katastrofe odpowiedzialny jest rzad tuska!

a mimo to tusk tam polecial i poslal kaczynskiego.
Posłał? To rząd wysyłał zaproszenia na lot z Prezydentem?
Sam sie wepchnął - nie był zaproszony.

K.

Data: 2010-08-16 11:52:39
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

I Putin lądował, i IŁ ileś tam. Wielkie odkrycie, że Smoleńsk to nie Okęcie.
Czy wśród tych pism jest takie, które mówi, że lotnisko w dniach 7-10 kwietnia nie jest przygotowane do obsługi samolotów na nim lądujących?

Data: 2010-08-16 03:06:22
Autor: DJ MC Donald Musk

=========================================>
I Putin lądował, i IŁ ileś tam. Wielkie odkrycie, że Smoleńsk to nie Okęcie.
Czy wśród tych pism jest takie, które mówi, że lotnisko w dniach 7-10
kwietnia nie jest przygotowane do obsługi samolotów na nim lądujących?

jeszcze raz
Rosyjskie MSZ w marcu oficjalnie ostrzegało polskie władze, że
lotnisko w Smoleńsku jest zaniedbane i nie nadaje się do przyjmowania
samolotów rejsowych - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".

nie "tam ladujacych" ale "rejsowych" - czyli "pasazerskich".
czytajcie ze zrozumieniem!

Data: 2010-08-16 12:15:07
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:bc823498-1032-4959-9a6c-2bf5107b1055x25g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

=======================================
Umiem czytać ze zrozumieniem. Przeczytaj teraz ty:

"...W jaki sposób Rosjanie chcieli sprawić, by 7 i 10 kwietnia w Smoleńsku mogły lądować polskie Tu-154 M z premierem i prezydentem? "Rosjanie zapewniali, że lotnisko to będzie gotowe na przylot naszych delegacji. (.) nie podawali żadnych szczegółów, jakie prace na tym lotnisku będą  wykonywane" - zeznał w wojskowej prokuraturze Dariusz Górczyński, który wiosną był naczelnikiem wydziału Federacji Rosyjskiej w departamencie wschodnim MSZ..."

To wszystko jest "szumem" w celu rozmycia odpowiedzialności Kaczyńskiego ponieważ:

Kapitan samolotu TU-154M nie miał prawa nawet czynić prób oceny i podchodzenia do lądowania z uwagi na warunki widoczności i stan techniczny lotniska, zaliczany do prymitywnych dla samolotów wojskowych, a nie dla potężnych samolotów pasażerskich. Kontrola lotów ostrzegała pilota o warunkach wykluczających lądowanie i rekomendowała lotniska zapasowe. Cała reszta przyczyn pośrednich po wystąpieniu tej głównej zasadniczej przyczyny jest nieistotna, gdyż żadna z nich by nie nastąpiła gdyby pilot zachował się zgodnie z polskim prawem, albowiem wszystkie przyczyny poboczne były niesamodzielne i zależne od przyczyny głównej. I nie ma co tu dalej filozofować ino wyciągnąć wnioski na przyszłość coby wkrótce nie rozbił się kolejny polski samolot z identycznych przyczyn jakimi są ordynarne, bezczelne łamanie polskiego prawa lotniczego.

Data: 2010-08-16 03:07:28
Autor: DJ MC Donald Musk
[...]

tak: takie pismo wlasnie wyslala rosja do rzadu Tuska
cyt

Data: 2010-08-16 12:29:19
Autor: Zahir
[...]

Więc DLACZEGO śp. Lech KAZAŁ na nim  lądować?!! Masz jakąs logoczna odpowiedź katopisowski DURNIU?!!

--

Zahir

Data: 2010-08-16 11:52:46
Autor: CeSaR
[...]

A to był samolot rejsowy?

Data: 2010-08-16 03:05:10
Autor: DJ MC Donald Musk
On 16 Sie, 11:52, "CeSaR" <ad...@mail.com> wrote:
> [...]
>lotnisko w Smoleńsku jest zaniedbane i nie nadaje się do przyjmowania
>samolotów rejsowych - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".

rosjanie uznali go za rejsowy skoro tak go w pismie nazwali

Data: 2010-08-16 12:30:18
Autor: Zahir

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:f1e3355f-864a-436e-af2f-443e96722329d8g2000yqf.googlegroups.com...
> [...]

A to był samolot rejsowy?

rosjanie uznali go za rejsowy skoro tak go w pismie nazwali

Człowieku, weź ty sobie jebnij baranka o jakiś grubszy beton! Jesteś głupszy niż większość katopisów na psp.

--

Zahir

Data: 2010-08-16 03:39:49
Autor: DJ MC Donald Musk
On 16 Sie, 12:30, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:f1e3355f-864a-436e-af2f-443e96722329d8g2000yqf.googlegroups.com....

> [...]

rosjanie uznali go za rejsowy skoro tak go w pismie nazwali

Człowieku, weź ty sobie jebnij baranka o jakiś grubszy beton! Jesteś głupszy

kultura chama z PO!
nie masz argumentoiw tylko gnojem parchasz!

Data: 2010-08-16 12:50:01
Autor: PaPi
jest dowod: za katastrofe odpowiedzialny jest rzad tuska!
kultura chama z PO!
nie masz argumentoiw tylko gnojem parchasz!

Gdzie Rosjanie nazwali prezydencki Tu-154M samolotem rejsowym ?

Data: 2010-08-16 14:38:43
Autor: Zahir

Data: 2010-08-16 15:08:17
Autor: CeSaR
jest dowod: za katastrofe odpowiedzialny jest rzad tuska!
Jak nazwać inaczej kogoś kto wypisuje takie banialuki?! Skąd w waszych główkach lęgną się takie porypane teorie?!!

Nie puszczone bąki unoszą się do mózgu i z tego się rodzą posrane pomysły.

:-)

Data: 2010-08-16 15:09:19
Autor: u2
jest dowod: za katastrofe odpowiedzialny jest rzad tuska!
W dniu 2010-08-16 15:08, CeSaR pisze:
Jak nazwaÌ inaczej kogoœ kto wypisuje takie banialuki?! Sk¹d w waszych g³ówkach lêgn¹ siê takie porypane teorie?!!

Nie puszczone bÂąki unoszÂą siĂŞ do mĂłzgu i z tego siĂŞ rodzÂą posrane pomysÂły.

Otóş to :)

Data: 2010-08-16 12:09:13
Autor: PesTYcyD
jest dowod: za katastrofe odpowiedzialny jest rzad tuska!
Tym bardziej ten nieudolny prezydent jakim był kaczor jest winien. Zabrał na pokład tyle osób, bo chciał pokazać że jest ważny. Ma krew na rękach, pośmiertnie powinien zostać osądzony i skazany.

Data: 2010-08-16 03:12:46
Autor: DJ MC Donald Musk
On 16 Sie, 12:09, PesTYcyD <pesty...@wp.pl> wrote:
Tym bardziej ten nieudolny prezydent jakim był kaczor jest winien.
Zabrał na pokład tyle osób, bo chciał pokazać że jest ważny.. Ma krew na
rękach, pośmiertnie powinien zostać osądzony i skazany.

toż wlasnie to zrobiliscie: osadziliscie i skazaliscie, mordercy z PO!

Data: 2010-08-16 12:18:40
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości news:i4b2oa$3ct$1news.onet.pl...
Tym bardziej ten nieudolny prezydent jakim był kaczor jest winien. Zabrał na pokład tyle osób, bo chciał pokazać że jest ważny. Ma krew na rękach, pośmiertnie powinien zostać osądzony i skazany.

To nie jest argument. Nikomu przez myśl nie przeszło, że prezydent skłoni kapitana do lądowania, a kapitan samolotu TU-154M nie miał prawa nawet czynić prób oceny i podchodzenia do lądowania z uwagi na warunki widoczności i stan techniczny lotniska, zaliczany do prymitywnych dla samolotów wojskowych, a nie dla potężnych samolotów pasażerskich. Kontrola lotów ostrzegała pilota o warunkach wykluczających lądowanie i rekomendowała lotniska zapasowe. Cała reszta przyczyn pośrednich po wystąpieniu tej głównej zasadniczej przyczyny jest nieistotna, gdyż żadna z nich by nie nastąpiła gdyby pilot zachował się zgodnie z polskim prawem, albowiem wszystkie przyczyny poboczne były niesamodzielne i zależne od przyczyny głównej. I nie ma co tu dalej filozofować ino wyciągnąć wnioski na przyszłość coby wkrótce nie rozbił się kolejny polski samolot z identycznych przyczyn jakimi są ordynarne, bezczelne łamanie polskiego prawa lotniczego.

Data: 2010-08-16 12:59:51
Autor: PesTYcyD
jest dowod: za katastrofe odpowiedzialny jest rzad tuska!
Pilot zachował się niezgodnie z przepisami to fakt. Tym bardziej ten kurduplasty prezydent powinien wiedzieć, że nie ma prawa wywierać presji. Karzeł Karski już kiedyś wypowiadał się w telewizji na ten temat.

Data: 2010-08-16 13:07:59
Autor: CeSaR
[...]

I pewnie z tego powodu Karski Czerwononosy teraz siedzi schowany i gębę ma na kłódkę zamkniętą jak ta lala.
Kiedyś rąsia w rąsię za prezesem, razem z Brudzińskim - pierwsze szczekaczki PiS-u.

Data: 2010-08-17 08:46:58
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-08-16 13:07, CeSaR pisze:
[...]

Karski jest cicho bo jest zimny jak Lech.

Data: 2010-08-17 11:46:10
Autor: CeSaR
[...]

A co z nim jest nie tak?

Data: 2010-08-16 12:26:08
Autor: Zahir
[...]

Wam pisokatolom padło na mózgi! Tusk poleciał, wylądował, wrócił. Kaczyńskiego Lecha + 95 nie wysyłał. Tu-154 mógł lądować albo w Moskwie albo w Mińsku. Niestety bufon braciszek Jarosąłw kazał śp. Lechowi + 95 lądować w Smoleńsku, bo są spóźnieni i wierny elektorat czeka na jaśniepana. Jakby było tego mało brat prezesa PiS ZMUSIŁ pilotów do lądowania mimo, że ziemi nie było widać z 50m !! Nie wciskaj więc koleś kitu! Winnym jest prezes PiS!

--

Zahir

Data: 2010-08-16 13:55:49
Autor: bolek
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Co Ty pieprzysz ?
Tusk posłał Kaczyńskiego ?
Przecież gdyby Tusk wysyłał gdzieś Kaczyńskiego to ten na pewno by nie poleciał.
A wyobrażasz sobie co by się działo jakby Tusk zabronił lecieć
Kaczyńskiemu i ten nie zginął ?
Wojna by trwała do dzisiaj.

bolek

Data: 2010-08-16 14:10:14
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4c692747$0$22808$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A wyobrażacie sobie co by się działo, gdyby kontrolerzy definitywnie zakazali lądować w Smoleńsku?
Wyobrażcie sobie ten jazgot?

Data: 2010-08-16 14:17:02
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c692aaa$1news.home.net.pl...

[...]

Taki sam jak i teraz, to juz było wielokrotnie mówione. Kaczyńscy i to całe ich PiS to chore...

boukun

Data: 2010-08-16 15:07:28
Autor: u2
jest dowod: za katastrofe odpowiedzialny jest rzad tuska!
A wyobrażacie sobie co by się działo, gdyby kontrolerzy definitywnie
zakazali lądować w Smoleńsku?
Wyobrażcie sobie ten jazgot?

Lepszy jazgot niż zamach.

Data: 2010-08-16 17:09:24
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-16 11:41, DJ MC Donald Musk pisze:
[...]

Nie można również wykluczyć złośliwości..

Data: 2010-08-16 17:25:22
Autor: konus
[...]

Kawal sk...na ten Tusk !! . Dal rozkaz Kaczynskiemu ( dla zamataczenia i aby niebylo sladow , nie na pismie , tylko ustnie )aby ten w takich warunkach lecial do Smolenska !. Dalszy ciag tez jest znany . Kaczynski bojac sie Tuska i niewypelnienia jego polecen , nakazal pilotowi ladowacmimo tego , ze zdawal sobie sprawe z tego , ze warunki na to nie pozwalaja !!.
Presja Tuska byla tak silna , ze Lech Kaczynski nie byl w stanie sie jej sprzeciwic !
Wina tego pierwszegoi w tych okolicznosciach jest niepodwazalna , ba , nie tylko Tuska , do kryminalu powinien pojsc caly rzad i polowa platformy z Palikotem na czele bo jest calkiem prawdopodobne , ze to on razem z aktualnym prezydentem Komorowskim ukuli cala ta tragiczna w skutkach intryga ..
Hanba ! , hanba ! , hanba !.
Chcemy pomnika L.Kaczynskiego i to we wszystkich centralnych miejscach kazdego miasta !.
"Nie rzucim ziemi skad nasz rod , nie rzucim polskiej mowy " ........
"Jeszcze Polska nie zginela , poki my zyjemy " ........
" Maryjo krolowo Polski , Maryjo krolowo Polski ".........
Modlmy sie przed krzyzem bo komunisci i mordercy chca go nam sila odebrac !.
"Zginiemy pod nim a go nie oddamy "
"Tysiac lat bedziemy czekac na pana , panie prezesie az zostanie pan prezydentem " !
 Zadamy aby papiez oglosil L. Kaczynskiego swietym ! pierwszego stopnia ( jesli tacy sa a jesli takich nie ma to zadamy aby wprowadzil taki podzial )

kwakwa
obronca krzyza , ktory odteraz nazywac sie ma Lech Kaczynski !.

jest dowod: za katastrofe odpowiedzialny jest rzad tuska!