jest dowod: za katastrofe odpowiedzialny jest rzad tuska!

Data: 2010-08-16 11:44:27
Autor: boukun
jest dowod: za katastrofe odpowiedzialny jest rzad tuska!

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:83eb0800-f4b8-4245-96ab-aea2da83f7f5i13g2000yqd.googlegroups.com...
Rosyjskie MSZ w marcu oficjalnie ostrzegało polskie władze, że
lotnisko w Smoleńsku jest zaniedbane i nie nadaje się do przyjmowania
samolotów rejsowych - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".
http://media.wp.pl/kat,1022941,wid,12571729,wiadomosc.html

a mimo to tusk tam polecial i poslal kaczynskiego.
Nieudolnosc tego rzadu jest powalajaca!
-- -- -- -- -- -- -- -
Posłał Kaczyńskiego? Hola, hola, wariat się sam wyrwał ni z gruszki nie z pietruszki,... i to na ostatnia chilę i przyzwolił lądować we mgle...

A Tusk? Miał lepszą pogodę, wyleciał dużo wcześniej i nie na wariata i nie naciskał na pilotów...

boukun

Data: 2010-08-16 02:50:31
Autor: DJ MC Donald Musk
On 16 Sie, 11:44, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:83eb0800-f4b8-4245-96ab-aea2da83f7f5i13g2000yqd.googlegroups.com....
[...]

poczytajcie komuchy jeszcze raz: "lotnisko w Smoleńsku jest zaniedbane
i nie nadaje się do przyjmowania
samolotów rejsowych "

NIE NADAJE SIE
a mimo to tusk tam polecial i pozwolil leciec kaczynskiemu.
Skoro lotnisko sie "nie nadaje" to po co tam latali?
gdyby w moimencie planowania lotow, ze wzgledu na to ze smolenskie
lotnisko "sie nie nadaje" wybrano lotnisko ktore "sie nadaje" nie
doszloby do tragedii.
to jest elementarna logika, wam nieosiagalna co prawda...
Tusk przed TS!

Data: 2010-08-16 11:51:53
Autor: boukun

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:db8e38b4-9828-4359-bf51-4b2f963da2b85g2000yqz.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
A wariat mimo to poleciał i zabrał całą generalicję na pokład i dużą część polskiej elity. Ja też mówię, że powinni go w kaftan byli zawiązać...

A teraz ciemnota bałaka coś pod krucyfiksem...

boukun

Data: 2010-08-16 12:27:46
Autor: Zahir
[...]

To jakiego grzyba śp. Lech kazał tam lądować?! Tusk "pozwolił" - zrób ty sobie zajebistego baranka obłąkany katopisie! Co za durnie!

--

Zahir

Data: 2010-08-16 16:32:54
Autor: -heÂŽsk
jest dowod: za katastrofe odpowiedzialny jest rzad tuska!
On Mon, 16 Aug 2010 12:27:46 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

> [...]

To jakiego grzyba śp. Lech kazał tam lądować?! Tusk "pozwolił" - zrób ty sobie zajebistego baranka obłąkany katopisie! Co za durnie!

 LITOSCI!!! co ten nawiedzony DJ MC Donald Musk wypisuje ?!!
 ja pierdziele! alez oszolom.  --

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-16 17:09:11
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-16 12:27, Zahir pisze:

To jakiego grzyba śp. Lech kazał tam lądować?! Tusk "pozwolił" - zrób ty sobie zajebistego baranka obłąkany katopisie! Co za durnie!

Lech mógł nie wiedzieć że przyszła z Rosji taka opinia o tym lotnisku.. Po prostu jego kancelaria nie została powiadomiona o tym przez nikogo. Przecież to do rządu należy przygotowanie bezpieczeństwa wylotów samolotów z VIP-ami..

Data: 2010-08-16 18:13:10
Autor: -heÂŽsk
On Mon, 16 Aug 2010 17:09:11 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]

Lech mógł nie wiedzieć że przyszła z Rosji taka opinia o tym lotnisku..

 tzn, ze w swojej kancelarii zatrudnial samych ciemniakow.

Po prostu jego kancelaria nie została powiadomiona o tym przez nikogo.

 prosze cie.
Przecież to do rządu należy przygotowanie bezpieczeństwa wylotów samolotów z VIP-ami..

 po co w takim razie byl mu potrzebny szef bbn?

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-16 21:46:45
Autor: Ryszard
jest dowod: za katastrofe odpowiedzialny jest rzad tuska!

Wszyscy wiedzieli.
To lotnisko nie ma certyfikacji do przyjmowania samolotów cywilnych.
Chcieli tam lądować i Rosjanie pozwolili. A nie musieli.

Ryszard

Data: 2010-08-17 12:33:04
Autor: Zahir

Użytkownik "Ryszard" <ryszard.kalf@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i4c4j8$tdc$1news.onet.pl...

Wszyscy wiedzieli.
To lotnisko nie ma certyfikacji do przyjmowania samolotów cywilnych.
Chcieli tam lądować i Rosjanie pozwolili. A nie musieli.

Ryszard

Musieli. Gdyby nie pozwolili mały darłby się na cały świat.

--

Zahir

Data: 2010-08-17 16:45:12
Autor: konus

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c6a6563$0$21004$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Kto wi3 , czy na darciu sie skonczylby rozpetana afere . Pewnie zazadalby od UE i NAT-o aby wsparly Polske w wojnie ktora rozpetalby .
Kaonusy tylko czekaly na to aby albo ruscy albo ktos z rzadu niedopuscil do tej smolenskiej wycieczki jaka sobie sam zorganizowal .

kwakwa
..

jest dowod: za katastrofe odpowiedzialny jest rzad tuska!