jest gdzieś normalny kraj?

Data: 2013-02-15 15:03:30
Autor: Aleksander
jest gdzieś normalny kraj?
Piszę na politykę , bo to polityka doprowadziła do tego co jest.
Zrobiłem przyłacze wody do domu, rurę pod jezdnią, zgodnie z wszelkimi wymogami i przepisami.
Za pierwsze lata kazali mi płacić 5 zł rocznie za zajecie pasa przez rurę która daje do mnie wodę.
Teraz nagle stawka wzrosła do 70 zł, ba do tego liczą mi za 1m2 a zajmuję mniej niż 0,5m2.
Skok ceny jest 14 krotny, naliczany z nadmiarem ponad dwukrotnym,   .... żyć się nie chce, przy takich politycznych działaniach.
Może właśnie chodzi o to by Polska sama się wykończyła?

Do kogo tu pisać, do kogo się odwoływać, czy w ogóle jest ktoś w tym kraju co się utożsamia z tą ziemią, krajem, narodem?
Co robić, już nie daję rady, nie mam siły  .... zostaje eutanazja i po kłopotach.
Alx

Data: 2013-02-15 16:12:28
Autor: No pasaran
jest gdzieś normalny kraj?
"Aleksander" <powazny@tlen.pl> schrieb im Newsbeitrag news:511e4037$0$1228$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie Polska sama, tylko Polaków wykańczają i piją krew gdzie tylko mogą...

Za jaką rurę pod jezdnią płacisz? Jak pod ziemią, to przecież żadnego pasa nie zajmuje?

Powiedz, żeby sobie zabrali tę rurę, potrzebujesz tylko wodę...

Data: 2013-02-15 20:37:29
Autor: Bogdan Idzikowski
jest gdzieś normalny kraj?

Użytkownik "Aleksander" <powazny@tlen.pl> napisał w wiadomości news:511e4037$0$1228$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To na co czekasz? Albo zbieraj deszczówkę!

ubawiony

jest gdzieś normalny kraj?