jest gdzieś normalny kraj?

Data: 2013-02-15 16:12:28
Autor: No pasaran
jest gdzieś normalny kraj?
"Aleksander" <powazny@tlen.pl> schrieb im Newsbeitrag news:511e4037$0$1228$65785112news.neostrada.pl...
Piszę na politykę , bo to polityka doprowadziła do tego co jest.
Zrobiłem przyłacze wody do domu, rurę pod jezdnią, zgodnie z wszelkimi wymogami i przepisami.
Za pierwsze lata kazali mi płacić 5 zł rocznie za zajecie pasa przez rurę która daje do mnie wodę.
Teraz nagle stawka wzrosła do 70 zł, ba do tego liczą mi za 1m2 a zajmuję mniej niż 0,5m2.
Skok ceny jest 14 krotny, naliczany z nadmiarem ponad dwukrotnym,   .... żyć się nie chce, przy takich politycznych działaniach.
Może właśnie chodzi o to by Polska sama się wykończyła?

Do kogo tu pisać, do kogo się odwoływać, czy w ogóle jest ktoś w tym kraju co się utożsamia z tą ziemią, krajem, narodem?
Co robić, już nie daję rady, nie mam siły  .... zostaje eutanazja i po kłopotach.
Alx

Nie Polska sama, tylko Polaków wykańczają i piją krew gdzie tylko mogą...

Za jaką rurę pod jezdnią płacisz? Jak pod ziemią, to przecież żadnego pasa nie zajmuje?

Powiedz, żeby sobie zabrali tę rurę, potrzebujesz tylko wodę...

jest gdzieś normalny kraj?