jest gdzies taka oferta tania?

Data: 2014-05-16 14:08:29
Autor: 1634Racine
jest gdzies taka oferta tania?
nie moge sie polapac w tych ich www z ofertami,wiec moze ktos WIE i podpowie: potrzebne

- przeniesienie do nowego operatora juz dzialajacego nr tel, a tam:
- albo abonament,
- albo stala oplata wklepywana na karte (czyli abonament bez scigania przez operatora, gdy minal miesiac i konto puste)
                                 - jedno albo drugie max niskie, a do tego
- darmowe wszystkie rozmowy: komorki, stacjonarne , ew. tez smsy
- moze byc zero internetu, zero brania telefonu "za 1 zl"

ktos mi szepnal, ze play to ma, nie widze.

jakas podpowiedz?

Data: 2014-05-16 12:28:38
Autor: masti
jest gdzies taka oferta tania?
Dnia pięknego Fri, 16 May 2014 14:08:29 +0200 osobnik zwany 1634Racine
napisał:

[...]

http://www.play.pl/oferta/przejdz-do-play/play-abonament/
formula_4_6mies.html z SMSami 39.99 miesięcznie

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-16 14:59:15
Autor: 1634Racine
jest gdzies taka oferta tania?
masti in news:ll509m$abv$10dont-email.me
napisał:
[...]

widze nie 39,ale 29; dzieki, prawie to, o co chodzi :) (zakladajac, ze mozna to dostac przenoszac
numer)

[ktos mi mowil, ze za mniej wiecej taka kwote u kogos sa i stacjo darmowe...
ale moze to zła plotka ]

Data: 2014-05-16 13:57:46
Autor: masti
jest gdzies taka oferta tania?

napisał:
[...]

chciałeś z SMSami :) a one są za +10zł. Oferta jest właśnie dla przenoszących numer

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-17 01:48:19
Autor: 1634Racine
jest gdzies taka oferta tania?
masti in news:ll55gq$23q$2dont-email.me
[..........]
chciałeś z SMSami :) a one są za +10zł.
Oferta jest właśnie dla przenoszących numer

faktycznie.

Data: 2014-05-16 22:18:24
Autor: Titus Atomicus
jest gdzies taka oferta tania?
In article <53760bac$0$2226$65785112@news.neostrada.pl>,
 "1634Racine" <1634@Racine.pl> wrote:

> [...]

numer)

[ktos mi mowil, ze za mniej wiecej taka kwote u kogos sa i stacjo darmowe...

Nju Mobile.
29zl bez SMSow
Z SMSami max 39zl

--
TA

Data: 2014-05-17 01:55:07
Autor: 1634Racine
jest gdzies taka oferta tania?
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world in
napisał:
[...]

juz chcialem poczytac jak to jest u nich ze stacjonarnymi, ale to mi wpadlo w oko:

http://www.se.pl/technologie/mobilnie/nju-mobile-opinie-uzytkownikow-propozycje-konkurencji_328017.html

- niby orange, jakos to powinno dzialac, a - tragicznie, w kazdym razie nie sadze, by w/w opinie byly z powietrza brane...

Data: 2014-05-16 15:22:15
Autor: dizel
jest gdzies taka oferta tania?
On Fri, 16 May 2014 14:08:29 +0200, "1634Racine" <1634@Racine.pl>
wrote:

[...]

abo z miesięcznym okresem wypowiedzenia:
nju mobile
redbull no limit
heyah non stop
prepaid:
play mini max
nju mobile na kartę

Pozdrawiam

Data: 2014-05-16 15:42:47
Autor: 1634Racine
jest gdzies taka oferta tania?
dizel in news:584cn99kjcvph94mhsu1759thcugo6jp6c4ax.com
wrote:
[...]

dzieki, poogladam

jest gdzies taka oferta tania?