jest, jak obiecał Macierewicz

Data: 2017-12-05 01:18:58
Autor: japanizer
jest, jak obiecał Macierewicz
Macierewicz obiecał, że Polska będzie miała nowoczesne, specjalistyczne drony produkowane w Polsce - więc pisiorki kupują drony w Chinach u producenta oskarżanego o szpiegostwo:

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/polska-policja-kupuje-drony-ktore-moga-nas-szpiegowac/xbbzy3j

  Drony, czyli bezzałogowe pojazdy latające, są coraz cześciej wykorzystywane   przez różne służby. Osiem takich maszyn kupuje teraz Policja. Problem w tym,   że wybrała akurat producenta, którego Departament Obrony USA oskarża o   ,,naruszanie standardów cyberbezpieczeństwa", czyli praktycznie szpiegostwo.

  Tymczasem kilka miesięcy temu amerykański Departament Obrony nakazał   natychmiastowe wycofanie sprzętu tego producenta ze służby w US Army! W   sierpniu wydano specjalne memorandum w tej sprawie. Przyczyna decyzji:   cyberzagrożenie. Oprogramowanie dronów produkowanych w firmie z siedzibą w   Shenzen, Amerykanie podejrzewają o szpiegowanie. "Dobra zmiana"!

Data: 2017-12-05 02:30:31
Autor: Zenek Kapelinder
jest, jak obiecał Macierewicz
To teraz napisz co dron w Policji moze wyszpiegowac. Numer samochodu przekraczajacego predkosc? W kazda bzdure wierzysz? Wkurwiajace jest ze Maciarewicz mial w tv orgazm jak mowil ze kupuje zdalnie sterowane samoloty o sile bojowej przecietnego granatu. Ponad sto tysiecy za takie gowno zaplaci. Jak stary dziad chce sie w modelarstwo bawic to do modelarni niech sie zapisze i a swoje samolociki buduje. Inna sprawa ze pomimo ze szkoda wyjebanej w bloto kasy na samolocik warty maksymalnie trzy tysiace to i tak jest to procent od procentu tego co platforma przekrecala co roku.

Data: 2017-12-05 03:55:47
Autor: japanizer
On Tuesday, December 5, 2017 at 7:30:33 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
To teraz napisz co dron w Policji moze wyszpiegowac. Numer samochodu przekraczajacego predkosc?

Te drony podłącza się gdzieś do komputera, aby go oprogramować. Ten komputer jest podłączony do systemów Policji, systemy Policji są podłączone do państwowych serwerów.

Pisać dalej? Ale ty i tak nie załapiesz. Ty każdej bzdurze wymyślonej przez pisirów będziesz bił brawo. Jak już Macierewicz podpisze traktat włączający Polskę do Rosji, też będziesz im bił brawo.

Data: 2017-12-05 09:02:32
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
On Tuesday, December 5, 2017 at 7:30:33 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
> To teraz napisz co dron w Policji moze wyszpiegowac. Numer samochodu przekraczajacego predkosc? Te drony podłącza się gdzieś do komputera, aby go oprogramować.

Nie tylko, zapewne będą oglądać też obraz z drona.
Ten komputer jest podłączony do systemów Policji

Niekoniecznie, inne stanowisko panie.

Poza tym piękne kwiki:)

By było jak dawniej, by żyło się lepiej!!!

Data: 2017-12-05 09:42:33
Autor: japanizer
On Wednesday, December 6, 2017 at 2:02:33 AM UTC+9, Irytujacy Irygator vel Karbonylek wrote:
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Nie tylko, zapewne będą oglądać też obraz z drona. > Ten komputer jest podłączony do systemów Policji

Niekoniecznie, inne stanowisko panie.

Sugerujesz, że drony policyjne konfigurują strażacy gaśnicą pianową?

Data: 2017-12-05 09:47:57
Autor: jacekbialy80
jest, jak obiecał Macierewicz
Zwykły granat trafia tam, gdzie został rzucony. Granat zdalnie sterowany szuka swojego celu i trafia kiedy chce - na przykład w samochód z trotylem tuż po załadowaniu.
A dron policyjny może wiele zobaczyć. Leci cicho, pojawia się nagle, że nie zdążysz plandeki zarzucić (jeśli go w ogóle zauważysz). Słyszałem, że Jankesi mają drony wielkości owadów.

Data: 2017-12-05 21:39:01
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 5 grudnia 2017 18:47:58 UTC+1 użytkownik jacekb...@gmail.com napisał:
[...]

No to już mamy prawie jak w Half-Life 2.
Tylko czekać, kiedy drony zaczną strzelać do ludzi.

Data: 2017-12-06 01:51:40
Autor: jacekbialy80
jest, jak obiecał Macierewicz
Mieli takie w Afganistanie do chirurgicznej eliminacji co ważniejszych Talibów (nasi walili z granatników i rozwalili wiejskie wesele).

Data: 2017-12-06 13:53:07
Autor: stevep
W dniu 2017-12-05 o 18:47, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

A nie opryskał cię granat rzucony w szambo?

--
stevep

Data: 2017-12-05 12:34:28
Autor: Totalna Opozycja

Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:1568c4f2-37c1-428f-b0af-4a503557d3afgooglegroups.com...
[...]

Zenuś! Przejrzałes wreszcie na oczy! ;-)))

CL

Data: 2017-12-05 16:29:47
Autor: Budzik
[...]

Dlaczego wkurwiajace?

--
Pozdrawia... Budzik
"Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,

Data: 2017-12-05 08:59:38
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
jest, jak obiecał Macierewicz
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

  DOsiem takich maszyn kupuje teraz Policja.

Samsungi też szpiegują jak oglądasz tańce z gwiazdami.

  że wybrała akurat producenta, którego Departament Obrony USA oskarża o   ,,naruszanie standardów cyberbezpieczeństwa", czyli praktycznie szpiegostwo.

Ło ja cię, dziś wszyscy wszystkich szpiegują, żaden nius.

  Tymczasem kilka miesięcy temu amerykański Departament Obrony nakazał   natychmiastowe wycofanie sprzętu tego producenta ze służby w US Army!

U nas mają być w policji a nie armii.

Data: 2017-12-05 09:41:16
Autor: japanizer
On Wednesday, December 6, 2017 at 1:59:39 AM UTC+9, Irytujacy Irygator vel Karbonylek wrote:
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
 >   DOsiem takich maszyn kupuje teraz Policja.

Samsungi też szpiegują jak oglądasz tańce z gwiazdami..

I te Samsungi hackują komputery, do których są podłączone? Serio? Jakieś źródło swoich rewelacji podasz? Czy jak zwykle pisiorskim sposobem umilkniesz i zmienisz nicka?

Data: 2017-12-05 12:33:27
Autor: Totalna Opozycja

Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:25d37877-2ae4-49dd-b4dc-517e8588300fgooglegroups.com...
Macierewicz obiecał, że Polska będzie miała nowoczesne, specjalistyczne drony produkowane w Polsce - więc pisiorki kupują drony w Chinach u producenta oskarżanego o szpiegostwo:

Antoni obiecał to znaczy że obiecał! Czego już on nie obiecał!? Ostatnio na 25-leciu Rydzykowego radyjka był z Bartusiem Misiewiczem!

CL

jest, jak obiecał Macierewicz