jest praca!

Data: 2018-08-27 06:00:07
Autor: japanizer
jest praca!
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/urzednik-ratusza-pomogl-ws-pomnika-smolenskiego-dostal-prace-w-orlenie/w850fge

  Urzędnik warszawskiego ratusza, dzięki któremu udało się wybudować pomnik   smoleński, otrzymał stanowisko w państwowej spółce Orlen - ustalił "Dziennik   Gazeta Prawna". Chodzi o dyrektora Biura Geodezji i Katastru Tomasza   Myślińskiego. To on zgodził się na podział placu Piłsudskiego. A decyzję wydał   błyskawicznie!

Tak działa mafia PiS.

Data: 2018-08-27 06:15:40
Autor: Bruno Brunowski
jest praca!
W dniu poniedziałek, 27 sierpnia 2018 15:00:08 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
[...]

Nie on pierwszy:
https://nafta.wnp.pl/w-koncu-jest-nowy-prezes-spolki-orlen-projekt,327429_1_0_0.html

--
Bruno

Data: 2018-08-27 17:32:25
Autor: Ciemny Lud
jest praca!

Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:a05de534-cbdc-420f-a596-f1549c7f7c19googlegroups.com...
[...]

"KOMUNIŚCI I ZŁODZIEJE!" - (c) J.Brudziński + J.Kaczyński - obaj z PiS

CL

Data: 2018-08-27 19:49:02
Autor: Ciemny Gebels
jest praca!
W dniu 27.08.2018 o 17:32, Ciemny Lud pisze:

[...]

Właśnie Polaczki to sami złodzieje. Przez setki lat byli tylko po to aby służyć mojemu niemieckiemu Panu. A te złodzieje komuch ukradli mojemu niemieckiemu Panu ziemie i oddali obsranym Polaczkom. W końcu udało się nam to odzyskać a znowu przyszli pisiory i odebrali zasranych niewolników polaczków. Teraz polaczkom się w dupach poprzewracało, nie ma kto iść do niewoli do mojego niemieckiego Pana. Trzeba zrobić z polaczkami porządek i ponownie przywrócić władzę naszej niemieckiej PO. Musi być ponownie, żeby było tak jak było, kiedy rządził polaczkami nasz niemiecki Pan.

CL

Data: 2018-08-27 19:52:47
Autor: A. Filip
jest praca!
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Ile miliardów/milionów straciło na tym społeczeństwo albo jakaś
konkretna osoba?  Ile milionów zarobili na tym "spadkobiercy"?

--
A. Filip
| Gdzie chleb, tam się zęby znajdą.   (Przysłowie polskie)

jest praca!