jest problem - ATOMIC + wielka stopa

Data: 2009-12-15 12:48:32
Autor: jezier
jest problem - ATOMIC + wielka stopa
pytam w imieniu kumpla.

kupil atomica SX:11m, dlugosc 190, z racji iz wazy milion kilo, ma kilometr wzrostu i buta 365.

kupil ta nartke na allegro:
http://www.allegro.pl/item843484454_2000zl_taniej_atomic_supercross_sx11_sx_11_190cm.html

i odpisali mu, ze wiazanie nie ma zakresu pod takiego buta (ponoc tylko do 360)
z racji, ze nartka na prawde jest tania, czy nie da sie pokombinowac z tym? nie wiem, wymienic plyte?
kiedys mialem komorke atomica i tam sie samemu zakladalo wiazania, ale skoro goscie ze sklepu twierdza ze but 365 nie wejdzie, to rozumiem ze wiedza o czym mowia? a moze da sie nawiercic jeszcze troche wieksze otwory?

czy ktos mial do czynienia z takim przypadkiem badz jest specem nt atomica?

pozdrawiam,
tadek.

Data: 2009-12-15 11:11:14
Autor: skimac
jest problem - ATOMIC + wielka stopa
Witaj !!!

Poradź kumplowi niech zadzwoni do Przedstawiciela Atomic`a do
Chorzowa.
Miałem problemy z wiązaniami Atomic`a i tam mi miły człowiek z serwisu
pomógł:

Summit S.A
ul. Racławicka 20, 41-506 Chorzów
tel.+48 32 349 04 44

summit@summit.pl
atomic@atomic.pl

--
Z Narciarskim Pozdrowieniem
Maciek <skimac>

_-_-_-_-_-_-_-_- 200 cm śniegu pod ślizgami_-_-_-_-_-_-_-_-_-_