jest takie dvd+dvbt+usb+satka+net ?

Data: 2011-11-03 20:55:49
Autor: Fantom
jest takie dvd+dvbt+usb+satka+net ?
Witam
Szukalme jakiegos zwyklego odtwarzacza DVD z USB. Uzywalem kiedys normalnej taniej manty i starczala. Ale teraz tak mysle, ze z plyt i tak prawie sie nie oglada a raczej z pendrive lub z internetu. No to w sumie widzialem, ze sa takie sprzety, co odtwarzaja z netu i z usb. No ale tak sobie mysle dalej : potrzebuje dekoder do MUXow. No a do tego w sumie od razu jakis uniwerslany dekoder co pojdzie z jaka N czy Polsatem Cyfrowy. Czy istnieja takie kombajny ? Lub przynajmniej ta pierwsza grupa : USB+NET+MPEG4 ?

Nie chcialbym kupowac kilku osobnych maszyn. A nie oczekuje tez zbyt wiele od jakosci,mozliwosci itp, nie musi to byc wiec jakis high-end za 10 tys.

Fantom

Data: 2011-11-03 22:26:30
Autor: yanton
jest takie dvd+dvbt+usb+satka+net ?
np. Ariva 220HD Combo

Data: 2011-11-04 09:11:03
Autor: Fantom
jest takie dvd+dvbt+usb+satka+net ?
np. Ariva 220HD Combo

Dzieki.
W sumie jestem zdziwiony czemu to takie tanie :)
Wczoraj udalo mi sie znalezc jakis sprzet ktory mial to co chcialem ale bez tv platnej ctfrowej (jakis emtec cube, novatron, tix) ale iche cena przelracza 1000 zl !
Czemu wiec ten jest taki tani a ma niby wiecej ? Czy naprawde jest tak malo wart w stosunku do tych co wymienilem ?
o powiem, ze 1000 wydawac nie chcialem, ale 400 zl placici to az mi glupio. Tak jakos pomysallem, ze taki sprzet powinen kosztowac z 600-800 zl. Czemu wiec ten ferguson jest taki tani ? Czy jest faktycznie slaby czy jest ok ? A moze cos jeszcze ktso poleci z leciutko wyzszej polki ?

Fantom

Data: 2011-11-04 11:49:04
Autor: Fantom
jest takie dvd+dvbt+usb+satka+net ?
np. Ariva 220HD Combo

W sumie juz sobie poczytalem i jest jedna lipa z tym sprzetem : nie odtwarza divx/xvid :( Chyba ciagle najbardziej popularnych formatow. No i przydalby sie np youtube - ale to malo wazne.

Co jeszcze innego mozna kupic ?

Fantom

Data: 2011-11-04 18:39:53
Autor: adresss
jest takie dvd+dvbt+usb+satka+net ?
czesc,

mysle, ze az takiego kombajnu nie znajdziesz, no chyba ze bylby to pc
z jakims softem htpc, ktory uciagnie: sat+naziemna+pliki multimedialne
(dvd, pendrive, internet), radio Internetowe i inne, do ktorych
znajdziesz pluginy.

1. ogladanie (i nagrywanie) TV z satelity+naziemna: to (chyba) Ariva
220 lub im podobne combo a cala reszte na osbonej skrzynce (typu
multimedia player)

2. jak multimedia ( i ew. troche tv) to: t emtec cube, novatron, tix)
ale iche cena  przekracza 1000 zl !

cena: bo sa z dyskami w srodku i zalezy ich cena od wielkosci. Do
Arivy i tak musisz podpiac dysk zewn.

ww. maja tez (niektore model) dvb-t ale dvb-s (sat) to z pewnoscia
nie. Nie maja tez napedow optycznych (chociaz jakis tam hundai mial
podlaczalny po USB.

Wg mnie rozdziel fukcje na tv i reszta, to latwiej cos wybierzesz. Ja
tez juz wybieram od jakiegos czasu......i wybrac nie moge. Najbardziej
uniwersalny bylby pc+soft htpc (ale tez najdrozszy jak sie wszystko
policzy, no ew. problemy z budzeniem, pilotami, wiecej zuzytej
energii. Ale tunerow dvb-(s/t) mozesz nawkladac ile chcesz, ale z
drugiej strony moga sie pojawiac problemy z platna telewizja. - moduly
i karty itp).

Jak cos wybierzesz, to napisz co.

--
ThinkXtra

Data: 2011-11-04 21:51:16
Autor: Fantom
jest takie dvd+dvbt+usb+satka+net ?

Jak cos wybierzesz, to napisz co.

No juz mnie oczy bola.
Ale chyba skonczy sie na jakims dvb-t + multimedia (jakas ariva T55, lub cosw z LAN jeszcze itp) i do tego dekoder satki od dostawcy (nie wiem jeszcze jaki wybor).
No szkoda, ze ta ariva 220 combo nie ma bardziej rozbudowanych funkcji multimedialnych. Bo cala reszta jest w niej ok.

Fantom

jest takie dvd+dvbt+usb+satka+net ?