jest tu jakis ADMIN?

Data: 2012-06-03 11:11:45
Autor: Homo Sapiens
jest tu jakis ADMIN?
Jakie cyrki panie? Jakie cyrki!!!,

Data: 2012-06-03 20:22:12
Autor: BomBel OszczomBel
jest tu jakis ADMIN?
admin to babel on tu rzadzi i kabluje na milicje :oP))))))))))

Data: 2012-06-03 11:29:22
Autor: Homo Sapiens
jest tu jakis ADMIN?
tak przeglądam to forum i myślę że:
Co po nie którym przydała by się tu służba zdrowia nie milicja. xD
Lubię gówno ale w kupkach,
a tu mam wrażenie jakby było wszedzie nasrane i wszystko tym gównem
pomazane.
Niemniej jednak jeszcze kilka dni zostanę...
....i zobaczę co sie stanie. :)

Pozdro

Data: 2012-06-03 18:32:25
Autor: bully300
jest tu jakis ADMIN?
Homo Sapiens <qnqleje@gmail.com> napisał(a):
tak przegl=B1dam to forum i my=B6l=EA =BFe:
Co po nie kt=F3rym przyda=B3a by si=EA tu s=B3u=BFba zdrowia nie milicja. x=
Lubi=EA g=F3wno ale w kupkach,
a tu mam wra=BFenie jakby by=B3o wszedzie nasrane i wszystko tym g=F3wnem
pomazane.
Niemniej jednak jeszcze kilka dni zostan=EA...
....i zobacz=EA co sie stanie. :)

Pozdro

Zauważyłe, że jakis idiota podpisujący się jako bully300 od kilku dni zasrywa
to forum swomi fekaliami ze świńskiego ryja. To musi być jakis psychol!

Data: 2012-06-03 20:34:03
Autor: Rafal
jest tu jakis ADMIN?
aty s co za ejden ? zorbic ci qq ? :o)))))))))))) z alatwie cie , jestes azor z chaudy ?

Data: 2012-06-03 12:39:26
Autor: Homo Sapiens
jest tu jakis ADMIN?
Osobiście? Ja tu widzę taniec byłych i nie spełnionych agentow z
czasów "przemian", którzy dobrze sie znają i z lewej i z prawej
strony... Śmieszy mnie i zarazem wqrwia to jak sie obrzucają mięsem,
zamiast być łącznikiem/pomostem między starym pokoleniem i jego
praktykami a nowym narybkiem przyszłej opozycji (jakiej kolwiek)
która może w końcu w przyszlosci naprawdę będzie mogla stanąć za
sterami niepodległej i niezależnej Polski.
W skrócie: śmierdzi mi tu manią przesladowczą, megalomanią i
shizofrenią...
ale to tylko jednostki. Szkoda tylko że najbardziej aktywne... Panowie
nawet niemacie pojęcia ile dobra jeszcze możecie naczynić...
:/
Pozdro

Data: 2012-06-03 20:32:43
Autor: Rafal
jest tu jakis ADMIN?
Użytkownik - BomBel OszczomBel  napisał::
admin to babel on tu rzadzi i kabluje na milicje :oP))))))))))

Użytkownik - Homo Sapiens napisał::
Jakie cyrki panie? Jakie cyrki!!!,

ty ejstes azor ? ? hesk ciebie zalatwi , jamu wszysko powiem, doigrasz sie i on ci zrobi qq :o))))))))))))))))))

jest tu jakis ADMIN?