jest tyko jedna nacja mądrzejsza od Żydów, to są własnie Grecy

Data: 2015-01-07 17:59:46
Autor: Budzik
jest tyko jedna nacja mądrzejsza od Żydów, to są własnie Grecy
Użytkownik El Comandante el_comandante@gmail.com ...

... jeśli najbliższe wybory w Grecji wygra zapowiadająca wyjście ze
strefy euro Syriza, a następnie zrealizuje ten plan, podobne
rozstrzygnięcia mogą zapaść w innych krajach.

Jak wskazują analitycy "The Economist", są duże szanse na zwycięstwo
tej skrajnie lewicowej i antysystemowej partii. Sprzeciwia się ona
radykalnym zmianom w państwie, a nawet rozważa wypowiedzenie pakietu
pomocowego Międzynarodowego Funduszu Walutowego. Jej popularność
rośnie, bo mimo tego, że gospodarka Grecji zaczęła się odbijać, to po
prawdziwym szoku - od 2010 r. PKB spadło o prawie 20 proc., a
bezrobocie utrzymuje się na poziomie 26 proc.

Mam troche znajomych na południu Europy.
Ostatnio opowiadali mi ze z kolei ich znajomy, zapytany, czy mocno odczuwają kryzys w Grecji stwierdził ze tak, bo dzieci dostały darmowy pakiet ksiazek i przyborów szkolnych...

Duz oGrecy zrobili, zeby zaprosić do siebie kryzys...

jest tyko jedna nacja mądrzejsza od Żydów, to są własnie Grecy