jestem ciekawy czy jest taki drugi kraj ...

Data: 2011-01-03 14:53:21
Autor: INF
jestem ciekawy czy jest taki drugi kraj ...
obserwacje z kilku dni tylko :

- niefunkcjonujaca sluzba zdrowia

pod pretekstm nprawy zostanie sprywatyzowana i nikt już nie
zaprotestuje

-niedzialajacy system prawny

taki jest najlepszy do realizacji celów jw i poniżej

- obciazenia podatkowe nie do udzwigniecia dla zwyklego pracujacego
czlowieka

ludzie przynajmniej nie mają czasu na myślenie

- transport publiczny - kompletny rozklad pkp

NIemcy już zacierają ręce na myśl o przejęciu niektórych spółek,

jestem ciekawy czy jest taki drugi kraj ...