jestem ciekawy czy jest taki drugi kraj ...

Data: 2011-01-04 11:04:01
Autor: jadrys
jestem ciekawy czy jest taki drugi kraj ...
W dniu 2011-01-03 23:36, zinek pisze:
w ktorym wlasnych obywateli ma sie za szmaty i glownie sie z nimi walczy ... i sie wlasnych obywateli eksterminuje - zamiast im sluzyc i pomagac...

Przywódcy wszystkich  krajów (poza Szwecją)  tak postępują. Gdy tylko się dorwią do koryt to zaraz zapominają o tym że zostali wybrani tylko po to żeby służyć tym przez których zostali wybrani.

jestem ciekawy czy jest taki drugi kraj ...