jestem piratem :-(

Data: 2013-09-21 12:54:21
Autor: Titus Atomicus
jestem piratem :-(
Korzystalem z veturilo w Warszawie i zostalem zatrzymany przez policje/patrol pieszy...
1. za przejezdzanie rowerem przez przejscie dla pieszych
2.... i to na czerwonym swietle
3. i dodatkowo za probe ucieczki
Niestety, stwierdzam iz te rowery miejskie to szajs straszny. Ciezkie
i trudne do rozpedzenia. Nie polecam.
--
TA

Data: 2013-09-21 13:17:43
Autor: Titus Atomicus
jestem piratem :-(
In article <Titus_Atomicus-A34B2A.12542121092013@news.atman.pl>,

Korzystalem z veturilo w Warszawie i zostalem zatrzymany przez policje/patrol pieszy...
1. za przejezdzanie rowerem przez przejscie dla pieszych
2.... i to na czerwonym swietle

No dobra, na moje usprawiedliwienie - rzecz miala miejsce na JP2 [WAW] gdzie jakis ekspert od projektowania DDRow wymyslil, ze co dwie przecznice trzeba przejezdzac z jedne strony na druga - a spieszylem sie do kolejnego stojaka.

3. i dodatkowo za probe ucieczki

Myslalem ze straca zainteresowanie, ale bylo wrecz przeciwnie. Jak weszli w galop, stanalem i sam oddalem sie w rece wladz.
--
TA

Data: 2013-09-21 13:34:17
Autor: Raffaello
jestem piratem :-(

[...]

Wybacz, żę tak głupio spytam - ale po co tam jechałeś śmieszynką? Tam się normalnie jedzie jezdnią, wtedy nikt sie nic nie czepia. Nie licząc durnych taksiarzy pędzących do Arkadii. Pieszy patrol na jezdnię raczej nie wyskoczy ;)

3. i dodatkowo za probe ucieczki

Myslalem ze straca zainteresowanie, ale bylo wrecz przeciwnie. Jak
weszli w galop, stanalem i sam oddalem sie w rece wladz.

Trzeba było się nie oglądać, odpalić tryb sprintu i dodatkowo dopalacz. ;)
A swoją drogą to miałeś pecha. Przecież jakiś youtuber już pokazał totalną niesprawność naszej dzielnej Policji w bieganiu? ;)

Data: 2013-09-21 13:49:43
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
jestem piratem :-(
W dniu 2013-09-21 13:17, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Masz rację, jechanie po JP2 z wykorzystaniem DDR jest upierdliwe.
Dlatego tam gdzie nie ma DDR po Twojej stronie, lepiej legalnie jechać ulic±. A swoj± drog±, "nielegalne" jechanie po ulicy jest dużo tańsze, niż jechanie po pasach i na czerwonym!

3. i dodatkowo za probe ucieczki

Uciekać to trzeba umieć ;-) No ale wspomniane mieszczuchy raczej służ± raczej do dosyć dostojnego przemieszczania się, niż do ucieczek.

Myslalem ze straca zainteresowanie, ale bylo wrecz przeciwnie. Jak
weszli w galop, stanalem i sam oddalem sie w rece wladz.

No ale najważniejsze. Jak się skończyła konfrontacja i ile to kosztowało :-)

Seco

Data: 2013-09-24 10:58:15
Autor: __Maciek
jestem piratem :-(
Sat, 21 Sep 2013 13:17:43 +0200 Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał:

[...]

Ja tam zawsze ten debilny slalom olewam i jadę jezdni±. Jakby ta DDR
szła cały czas po jednej stronie to może bym i korzystał, ale tak to
nie zamierzam.

Data: 2013-09-24 11:12:04
Autor: WOJO
jestem piratem :-(
Myslalem ze straca zainteresowanie, ale bylo wrecz przeciwnie. Jak weszli w galop, stanalem i sam oddalem sie w rece wladz.

Gupek :)
Niech chociaż trochę pobiegaj±, jak i tak za to płacisz.
Poprawiłe¶ mi humor w pracy.
WOJO

Data: 2013-09-21 13:30:59
Autor: Raffaello
jestem piratem :-(

Korzystalem z veturilo w Warszawie i zostalem zatrzymany przez
policje/patrol pieszy...
1. za przejezdzanie rowerem przez przejscie dla pieszych

Ziew. Normalka i tego sie nie da ominać, ale na szczęście mają to "zalegalizować". Co prawda niezgodnie z obowiązującym prawem, ale to normalne ostatnio.

2.... i to na czerwonym swietle

Oejj!!! Strrrrraszne. TeĹĽ tak przejeĹĽdĹĽam czasami jak nie widze opcji zatrzymania siÄ™ z marszowej na 10 metrach, a wiem, ĹĽe na skrzyĹĽowanie jeszcze nic nie wjedzie.

3. i dodatkowo za probe ucieczki

Też bym spitalał :D

Niestety, stwierdzam iz te rowery miejskie to szajs straszny. Ciezkie
i trudne do rozpedzenia. Nie polecam.

No to współczuję. Ile dostałeś za takie wyczyny? ;)

Data: 2013-09-21 14:36:52
Autor: Liwiusz
jestem piratem :-(
W dniu 2013-09-21 12:54, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Korzystalem z veturilo w Warszawie i zostalem zatrzymany przez
policje/patrol pieszy...
1. za przejezdzanie rowerem przez przejscie dla pieszych
2.... i to na czerwonym swietle

Dostałe¶ mandat?

Bo wg mnie te dwie opcje się wykluczaj± - znak "czerwone dla pieszych" zakazuje wchodzenia na pasy, a nie wjeżdżania. IMHO powiniene¶ być ukarany tylko za wjazd rowerem na pasy, a nie za wjazd na czerwonym ¶wietle.

--
Liwiusz

Data: 2013-09-21 15:12:27
Autor: Raffaello
jestem piratem :-(
Liwiusz wrote:

[...]

Dostałeś mandat?

Bo wg mnie te dwie opcje siÄ™ wykluczajÄ… - znak "czerwone dla pieszych"
zakazuje wchodzenia na pasy, a nie wjeżdżania. IMHO powinieneś być
ukarany tylko za wjazd rowerem na pasy, a nie za wjazd na czerwonym świetle.

Chwila chwila! Właśnie mi przyszło coś na myśl. Że w zasadzie to Titus włączał się po prostu do ruchu :) A to chyba można robić z przejścia dla pieszych (jest zjazd na poziom jezdni) i an czerwonym, kiedy właśnie jest mozliwość przejechania przez owe pasy dla pieszych?

Data: 2013-09-21 15:52:30
Autor: Shrek
jestem piratem :-(
On 2013-09-21 15:12, Raffaello wrote:

Dostałeś mandat?

[...]

siÄ™ po prostu do ruchu :)

Dokładnie tak - włączał się do ruchu.

A to chyba można robić z przejścia dla pieszych
(jest zjazd na poziom jezdni) i an czerwonym, kiedy właśnie jest mozliwość
przejechania przez owe pasy dla pieszych?

Chyba nie moĹĽna w poprzek.

Shrek.

Data: 2013-09-21 17:10:05
Autor: Liwiusz
jestem piratem :-(
W dniu 2013-09-21 15:12, Raffaello pisze:
Liwiusz wrote:

[...]

SĹ‚uszna linia obrony :)

--
Liwiusz

Data: 2013-09-22 23:51:20
Autor: Titus Atomicus
jestem piratem :-(
In article <l1kcsj$5j9$3@node1.news.atman.pl>,
 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

> Chwila chwila! Wła¶nie mi przyszło co¶ na my¶l. Że w zasadzie to Titus > wł±czał
> się po prostu do ruchu :) A to chyba można robić z przej¶cia dla pieszych
> (jest zjazd na poziom jezdni) i an czerwonym, kiedy wła¶nie jest mozliwo¶ć
> przejechania przez owe pasy dla pieszych?

Słuszna linia obrony :)

Nie wdajac sie w szczegoly.
Calkiem niesluszna.
--
TA

Data: 2013-09-21 16:54:54
Autor: Titus Atomicus
jestem piratem :-(
In article <l1k3ta$rve$2@node1.news.atman.pl>,
> [...]

Bo wg mnie te dwie opcje się wykluczaj± - znak "czerwone dla pieszych" zakazuje wchodzenia na pasy, a nie wjeżdżania. IMHO powiniene¶ być ukarany tylko za wjazd rowerem na pasy, a nie za wjazd na czerwonym ¶wietle.

E, w koncu nie zostalem ukarany.
Panowie sprawdzili przez radio moj PESEL (czy nie jestem poszukiwany - nie dziwie sie - w swietle tej mojej proby ucieczki), sprawdzili tez IMEI mojego telefonu i jakos wykazali wyrozumialosc.
Nawet mnie nie pouczyli, bo sam wykazalem sie swiadomoscia tego, co zrobilem. No i wspomnialem im, ze ta moja proba ucieczki to byl impuls pod wplywem gangsterskich filmow, i proba realizacji stlumionych marzen, i przed policja nigdy jeszcze w zyciu nie uciekalem.
Owszem, uciekalem przed zomo w 1989, ale to nie to samo.
--
TA

Data: 2013-09-21 09:49:25
Autor: Ignac
jestem piratem :-(
W dniu sobota, 21 wrze¶nia 2013 16:54:54 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:

No i wspomnialem im, ze ta moja proba ucieczki to byl impuls

I trzeba było dodać,szkoda że mi się nie udało,bo nie byłoby
kwestii, a tak ,muszę się teraz tłumaczyć.
Swoj± drogę,że też dałe¶ się im z buta złapać,koniecznie to
musisz potrenować szczególnie opcję ucieczki z rowerem na plecach:-)

Data: 2013-09-21 12:14:36
Autor: Olivander
jestem piratem :-(
W dniu sobota, 21 wrze¶nia 2013 18:49:25 UTC+2 użytkownik Ignac napisał:
musisz potrenować szczególnie opcję ucieczki z rowerem na plecach:-)
i po ssschodach :-)

Ale to faxtycznie ciekawe, czy jak by T.A. się SAM nie zatrzymał, miał by na krówsku Nextbajka szansę... Kolekcjonuję "kejsy" złapania rowerzysty w Trójmie¶cie i jest ich raczej niewiele, mimo że ostatnio pojawiły się patrole straży miejskiej, a sopocka ma nawet zno¶ne rowery umożliwiaj±ce w miarę szybk± jazdę (i baaardzo ciepłe, ciężkie mundury). Jeden frant usiekał w gł±b chodnika, gdzie było więcej policjantów, a nie w gł±b jezdni. Inny został na w±±±skiej ddr przemoc± zdjęty z roweru (policjant złapał za jego rękę i kierownicę powoduj±c OTB - policjanta nie ukarano za brutalno¶ć i pgróżki że następnym razem będzie strzelał, ale i rowerzysta nie dostał nawet pouczenia, "bo to Polska wła¶nie"). Większo¶ć dobrowolnie zatrzymała się bez nalegania. Mandat dostali niemal wył±czni ci, którzy się od razu na to godzili, a ci co dyskutowali, chcieli do s±du - byli zwykle pouczeni. Praworz±dny mamy naród, wbrew stereotypom.

o!

Data: 2013-09-22 23:45:20
Autor: Titus Atomicus
jestem piratem :-(
In article <12ae4790-091f-4fc8-be38-a182336dd6c6@googlegroups.com>,
 Ignac <smak870221@gmail.com> wrote:

Swoj± drogę,że też dałe¶ się im z buta złapać,koniecznie to
musisz potrenować szczególnie opcję ucieczki z rowerem na plecach:-)

E, nigdy pewnie nie siedziales ani nie podnosiles roweru miejskiego nextbike. Sadze, ze tu nawet Najwiekszy Rowerzysta by nie dal rady.
--
TA

Data: 2013-09-24 01:18:14
Autor: rmikke
jestem piratem :-(
W dniu niedziela, 22 wrze¶nia 2013 23:45:20 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
In article <12ae4790-091f-4fc8-be38-a182336dd6c6@googlegroups.com>,

 Ignac <smak870221@gmail.com> wrote:

> Swoj± drogę,że też dałe¶ się im z buta złapać,koniecznie to
> musisz potrenować szczególnie opcję ucieczki z rowerem na plecach:-) E, nigdy pewnie nie siedziales ani nie podnosiles roweru miejskiego nextbike. Sadze, ze tu nawet Najwiekszy Rowerzysta by nie dal rady.

A wiesz, to zależy, na jaki rower trafisz. Czę¶ć tych maszynek
ma większy zakres od pozostałych i takim pewnie dałbym radę
spieprzyć. Ale rzadko mi się taki trafia.

Data: 2013-09-24 12:32:07
Autor: Ignac
jestem piratem :-(
> [...]

> musisz potrenować szczególnie opcję ucieczki z rowerem na plecach:-) E, nigdy pewnie nie siedziales ani nie podnosiles roweru miejskiego

No nie,ale gdyby¶ pojechał do nich chociaż z takim tekstem:
I really don't know what's going on, i je¶li dalej by co¶ piskali ,dodajesz:
what's fucking going on with you,
dali by Ci spokój na pewno-sprawdzone!:-)

Data: 2013-09-25 07:54:36
Autor: Olivander
jestem piratem :-(
W dniu wtorek, 24 wrze¶nia 2013 21:32:07 UTC+2 użytkownik Ignac napisał:
what's fucking going on with you,
dali by Ci spokój na pewno-sprawdzone!:-)

1. A gdy policjant zna choć tekst "passport, please, sir" to podpadasz pod paragraf o podawaniu fałszywej tożsamo¶ci; a po ci co?

2. Uciekaj±c przybliżasz dzień, gdy policja przesi±dzie się na rowery. najpierw po to by łapać uciekaczy. Ale wkrótce kilku policjantów przejad±, przestrasz±, wymusz± pierwszeństwo i policji się zmieni± priorytety. Oby soon.

Data: 2013-09-25 17:17:27
Autor: johnkelly
jestem piratem :-(
W dniu 2013-09-25 16:54, Olivander pisze:
[...]

Niby z jakiej paki? Od kiedy to nie można mówić po angielsku? Przecież się nie przedstawia.

Pozdrawiam
Maciej Różalski

--
... gg:1716136 ... johnkelly(at)wp.pl ... kontakt(at)maciejrozalski.eu ..
...................... blog: www.maciejrozalski.eu ......................

Data: 2013-09-26 01:46:36
Autor: rmikke
jestem piratem :-(
W dniu ¶roda, 25 wrze¶nia 2013 16:54:36 UTC+2 użytkownik Olivander napisał:
> [...]

2. Uciekaj±c przybliżasz dzień, gdy policja przesi±dzie się na rowery. najpierw po to by łapać uciekaczy. Ale wkrótce kilku policjantów przejad±, przestrasz±, wymusz± pierwszeństwo i policji się zmieni± priorytety. Oby soon.

Oraz, przede wszystkim, te rowery maj± numery i można sprawdzić,
kto w danym momencie rower wypożyczał...

Data: 2013-09-25 17:32:06
Autor: biodarek
jestem piratem :-(
W dniu 2013-09-22 23:45, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Może uruchamiaj±c "rower miejski" poproszono też o opinię Policję, a ta kazała dopisać w specyfikacji wymagań:

- Rower powinien pozwolić na dogonienie przez funkcjonariusza Policji legitymuj±cego się ocen± dobr± z testu sprawno¶ci fizycznej, nawet gdyby uciekaj±cym rowerzyst± był aktualny drużynowy mistrz ¶wiata w kolarstwie.

I pewnie naładowali ¶rutu do ¶rodka ramy ;)

--
biodarek

Data: 2013-09-26 05:41:22
Autor: Olivander
jestem piratem :-(
W dniu ¶roda, 25 wrze¶nia 2013 17:32:06 UTC+2 użytkownik biodarek napisał:
> E, nigdy pewnie nie siedziales ani nie podnosiles roweru miejskiego
ja też nie miałem okazji
(i mnie będę miał, jesli Next nie przestanie dyskryminować nie-sopocian)

nie wiedziałem, że s± numery i w±tpię czy policja wie
natomiast wiem, ze na Velibach s± urz±dzane wy¶cigi, alejkaty i downhile, nielegalne i tępione, bo rowery się niszcz±, ale czarne al-żabojady i tak je robi±, a relacje wisz± po sieci ;-)

pro-pirat

Data: 2013-09-24 08:45:10
Autor: piecia aka dracorp
jestem piratem :-(
Dnia Tue, 24 Sep 2013 01:18:14 -0700, rmikke napisał(a):

A wiesz, to zależy, na jaki rower trafisz. Część tych maszynek ma
większy zakres od pozostałych i takim pewnie dałbym radę spieprzyć. Ale
rzadko mi siÄ™ taki trafia.
Pewnie liczą się pierwsze metry. Na początku to biegnący pieszy będzie szybszy ale od pewnego dystansu to rowerem będzie się szybciej jechać.

Są może jakieś filmiki ze ścigania kolarz kontra biegacz, na dystansie raczej sprinterskim?

--
piecia aka dracorp

Data: 2013-09-24 05:04:18
Autor: piotr.tarasiuk
jestem piratem :-(
W dniu sobota, 21 wrze¶nia 2013 16:54:54 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:

> Dostałe¶ mandat?

E, w koncu nie zostalem ukarany.

No mnie się nie udało, ale i gonili mnie KIA'a wł±czywszy szperacze i choć odwoływałem się do niskiej szkodliwo¶ci społecznej czynu i lito¶ci, sprawdzili wszystko (opócz nr butów) ł±cznie z brakiem punktów karnych jako osobie posiadaj±cej  prawo jazdy i pewnie dlatego że nie mogli mi na rowerze przysolić 10 punktów  wystawili rachunek na 300 peelenów :-(

no ale cóż - jak to się poczyta
http://www.tvn24.pl/spowiedz-skruszonego-policjanta-drogowki-naciagamy-kierowcow-licza-sie-tylko-statystyki,356963,s.html

pozdro
Piotr

Data: 2013-09-24 08:50:29
Autor: piecia aka dracorp
jestem piratem :-(
Dnia Tue, 24 Sep 2013 08:45:10 +0000, piecia aka dracorp napisał(a):
…
http://www.crankcycling.com/usain-bolt-vs-sean-eadie/

--
piecia aka dracorp