jestem piratem :-(

Data: 2013-09-21 13:30:59
Autor: Raffaello
jestem piratem :-(

Korzystalem z veturilo w Warszawie i zostalem zatrzymany przez
policje/patrol pieszy...
1. za przejezdzanie rowerem przez przejscie dla pieszych

Ziew. Normalka i tego sie nie da ominać, ale na szczęście mają to "zalegalizować". Co prawda niezgodnie z obowiązującym prawem, ale to normalne ostatnio.

2.... i to na czerwonym swietle

Oejj!!! Strrrrraszne. Też tak przejeżdżam czasami jak nie widze opcji zatrzymania się z marszowej na 10 metrach, a wiem, że na skrzyżowanie jeszcze nic nie wjedzie.

3. i dodatkowo za probe ucieczki

Też bym spitalał :D

Niestety, stwierdzam iz te rowery miejskie to szajs straszny. Ciezkie
i trudne do rozpedzenia. Nie polecam.

No to współczuję. Ile dostałeś za takie wyczyny? ;)

jestem piratem :-(