jestem uzalezniony od jedzenia i od spania

Data: 2009-10-29 10:11:39
Autor: Jerzy Olszewski
jestem uzalezniony od jedzenia i od spania
-- -Cytat-- -
Według nowych założeń nie będzie można uprawiać też hazardu w Internecie. – Nie da się go opodatkować, więc zdecydowaliśmy się na jego zakazanie – tłumaczy Jacek Kapica, wiceminister finansów.

I dziś granie w internetowych kasynach jest nielegalne, ale nie ma pomysłów, jak ścigać łamiących zakaz. Najlepiej świadczy o tym fakt, że w sieci dostępnych jest ok. 25 polskojęzycznych witryn zagranicznych serwisów umożliwiających gry losowe.

Wiceminister Jacek Kapica zapowiedział, że teraz zajmą się tym służby celne i skarbowe. Jak? Mają ścigać łamiących zakaz m.in. śledząc przepływy finansowe firm organizujących grę w sieci
-- -Koniec-- -
(Rzepa)

Geniusz Kaszub wypowiedział swoje kolejne marzenie i poszedł grać ze Zdzichem i Rychem w piłkę. Szczegółami realizacyjnymi zajmą się już "fachowcy" niższego szczebla znani od początku lat 90 ze swej rzetelnej i pożytecznej dla kraju i obywateli pracy na niwie...

Data: 2009-10-29 10:17:03
Autor: eVerest
jestem uzalezniony od jedzenia i od spania
hehe, internetowy hazard zabroniony??? uwa¿ajcie bo zaraz pozamykaj± nas wszystkich!!!
przeca my na gie³dzie ino hazardy non stop uprawiomy :P
ale mo¿e nom sie udo, bo wmowimy im ze to sie nazywa "inwestowanie" a nie hazard siaki¶
pozdrawiam wszystkich hazar ....  eeeeee ..... mia³o byæ INWESTORÓW internetowych z WGPW :)

Data: 2009-10-29 16:15:04
Autor: Dieter
jestem uzalezniony od jedzenia i od spania
Dokladnie. Tym samym powinno sie zabronic gry na NewConnect, Forexie, FW20, opcjach, Lotto itd.

D.

Data: 2009-10-29 10:29:34
Autor: marfi
Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:hcbms6$250$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

  Ciekawe co bÄ™dzie, gdy ktoÅ› zagra na konto Donalda? Lub innego dowolnego Kaczora :)

--
marfi

jestem uzalezniony od jedzenia i od spania