jestem uzalezniony od jedzenia i od spania

Data: 2009-10-29 10:17:03
Autor: eVerest
jestem uzalezniony od jedzenia i od spania
hehe, internetowy hazard zabroniony??? uważajcie bo zaraz pozamykaj± nas wszystkich!!!
przeca my na giełdzie ino hazardy non stop uprawiomy :P
ale może nom sie udo, bo wmowimy im ze to sie nazywa "inwestowanie" a nie hazard siaki¶
pozdrawiam wszystkich hazar ....  eeeeee ..... miało być INWESTORÓW internetowych z WGPW :)

Data: 2009-10-29 16:15:04
Autor: Dieter
jestem uzalezniony od jedzenia i od spania
Dokladnie. Tym samym powinno sie zabronic gry na NewConnect, Forexie, FW20, opcjach, Lotto itd.

D.

jestem uzalezniony od jedzenia i od spania