jestem uzalezniony od jedzenia i od spania

Data: 2009-10-29 10:29:34
Autor: marfi
jestem uzalezniony od jedzenia i od spania
Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:hcbms6$250$1nemesis.news.neostrada.pl...

Geniusz Kaszub wypowiedział swoje kolejne marzenie i poszedł grać ze Zdzichem i Rychem w piłkę. Szczegółami realizacyjnymi zajmą się już "fachowcy" niższego szczebla znani od początku lat 90 ze swej rzetelnej i pożytecznej dla kraju i obywateli pracy na niwie...

  Ciekawe co bÄ™dzie, gdy ktoÅ› zagra na konto Donalda? Lub innego dowolnego Kaczora :)

--
marfi

jestem uzalezniony od jedzenia i od spania