jestem w banku, ale nadal mam problem z głośnym mówieniem?...

Data: 2011-08-02 02:35:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
jestem w banku, ale nadal mam problem z głośnym mówieniem?...

   Z przyjemnością informujemy, że wszystkie
   etapy procesu otwarcia dbNET konta  zostały
   zakończone pomyślnie.

   Od tej chwili, masz już pełny dostęp do konta poprzez:

     - system bankowości elektronicznej db easyNET , dostępny
       na stronie internetowej www.deutsche-bank-pbc.pl

     - poprzez Teleserwis, dzwoniąc pod numer 0 801 18 18 18.

   dbNET - I jesteś w banku

-=-

Ani słowa o zestawie głośnomówiącym na BT?!
[skutera nie chcę -- nie jest mi potrzebny;
w razie wygrania ;) -- poproszę o ekwiwalent]

-=-

Co dalej? Trzeba to regularnie olewać?
Jeśli tak -- jaka kwotą?

Data: 2011-08-03 04:13:48
Autor: Q
jestem w banku, ale nadal mam problem z głośnym mówieniem?...
Ani słowa o zestawie głośnomówiącym na BT?!

Przeczytaj regulamin, zobacz jakie warunki musisz spelnic
oraz kiedy jest zakonczenie konkursu i wysylanie nagrod.

Co dalej? Trzeba to regularnie olewać?
Jeśli tak -- jaka kwotą?

Again: RTFM :).

PS
Jeszcze nie dostalem nagrod za konkurs majowy,
choc mail, ze costam-costam wygralem przyszedl (niedawno).

Data: 2011-08-03 11:56:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
jestem w banku, ale nadal mam problem z głośnym mówieniem?...

"Q" j1aas2$6g6$1@news.task.gda.pl

Ani słowa o zestawie głośnomówiącym na BT?!

Przeczytaj regulamin,

[dowcipniś się znalazł...]

Tak, tak -- oczywiście... [pewnie popełniłem błąd -- należalo
chyba napisać 'obowiązkowo' lub 'czytam; już jestem przy
drugim czytaniu]

zobacz jakie warunki musisz spelnic

[coś pamiętam -- skakanie żabka do pobliskiego bankomatu...]

Zapewne warunki nie są trudne...

Data: 2011-08-03 20:30:52
Autor: Q
jestem w banku, ale nadal mam problem z głośnym mówieniem?...
Zapewne warunki nie są trudne...

W "starym" konkursie bylo tak, ze trzeba bylo do jakiegos tam dnia
zalozyc konto (dbNET) i w ciagu 7 dni od aktywacji
przelac na nie min. 1500 zl i utrzymac ten stan (lub wiecej)
przez tydzien (albo dwa?).
To byl tzw. "prezent gwarantowany".

Drugi "prezent" dawali za wykrecenie karta (w okreslonym okresie)
jak najwiecej transkakcjami bezgotowkowymi.

Data: 2011-08-03 23:13:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
jestem w banku, ale nadal mam problem z głośnym mówieniem?...

"Q" j1c44c$10k$1@news.task.gda.pl

[...]

Bez promili?!?!?

To byl tzw. "prezent gwarantowany".

Czyli tutaj -- Zgłośnomówiący na BT.

Drugi "prezent" dawali za wykrecenie karta (w okreslonym okresie)
jak najwiecej transkakcjami bezgotowkowymi.

I takie coś nazywano wyścigiem szczurów?
[dziś podobnie nazywają rywalizacje dwóch quasi-młodzieńców -- DTuska
i JKaczyńskiego] Przecież to warunki łatwe do spełnienia. ;)

-=-

Kurier przywiózł mi dokumenty na 2 godziny przed moim zaparkowaniem
pod drzwiami DojczeBanku -- bo miałem wizytę lekarską u... No... Od
nerwic... Czy od nerwów -- już nie pamiętam. ;) A! U neurologa! Dał
mi skierowanie na badanie nerwów -- 18 stycznia będą mnie badali...
Chodzi o jakąś hipnozę -- bo nazywają to magnetyzmem rezonansowym.
(albo jakoś podobnie)

A parę dni później przywędrowały do mnie dwie koperty (obie tego samego
dnia, w dwóch oddzielnych kopertach) z debetówką i jakąś do skrobanek. :)
Wyjąłem koperty ze skrzynki i pojechałem przed siebie, aby wpłacić szmal
(lekki) na moje konto w mBanku we wpłatomacie MultiBanku... Znów zaparkowałem
pod drzwiami DojczeBanku... Wpłatomat MultiBanku był zepsuty i pouczono
mnie co do możliwości wpłacenia w innych wpłatomatach... Jako że myślami
byłem daleko, bardzo daleko -- przy narodowej tragedii, rzuciłem w myślach
sam do siebie krótkie 'kurwa mać' i wyszedłem, jako że nie miałem czasu na
szwendanie się po mieście -- zwykle mam napięty ,,grafik''...

BTW tej tragedii... Wlałem w siebie dziś ,,hektolitry'' Offu...
Komary, owszem -- omijały, ale teraz jeszcze nie wykapałem się i...
Lata (latała?) blisko mnie jakaś wielka mucha...
Chyba też z uszkodzonym GPSem... Wzbija się znienacka w powietrze,
po czym tłucze z łomotem w ścianę czy w radio... Aż huk idzie...
Po łomotnięciu w radio -- zamilkła... Chyba na dobre...

W sąsiednim pokoju mam pod skórami jakiś preparat na mole.
Długimi tygodniami żyłem w symbiozie z pająkiem, który jednak
ze ściany powędrował na ten ,,dywanik'' ze skór... I zdechł...
Znaczy -- wyzionął ducha... Mucha w tamtym pokoju wytrwała kilka godzin...

Czy to znaczy, że trutka na mole jest aż tak skuteczna?
A Off ogłupia owady?

Jest mucha... Żyje!!! :) Ma ze 3 cm długości. Raz za razem startuje, ;)
aby po chwili lotu przywalić ponownie w ścianę!... Spaść i łazić po
podłodze znów jakiś czas, nabierając sił do kolejnego wzniosu ;)
i krótkiego (na 15 cm) lotu kończącego się łomotnięciem w białą ścianę...

Chyba jej ulżę i podsunę ,,pod nos'' preparat na mole...
Albo popsikam ją Offem... [nie będę przecież włączał
odkurzacza niemal o północy, aby pochłonąć nim to
czarne obrzydlistwo!!!

-=-

Czy naprawdę na mnie ma spadać stale jakaś plaga?
Gdy uporałem się z grzybami i wilgotnością -- muchy i komary?!

-=-

Nic to... Trzeba chyba rzucić okiem do tego konta w DBnecie...

Data: 2011-08-04 00:23:24
Autor: Waldek

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:j1ce1h$40k$1inews.gazeta.pl...

Chodzi o jakąś hipnozę -- bo nazywają to magnetyzmem rezonansowym.
(albo jakoś podobnie)

Tylko nie zapomnij przed poddaniem sie
wyjać tych wszystkich plastikow z portek
bo juz ci nikt nic nie sprzeda ;) - nawet paczki sezamkow

Chyba jej ulżę i podsunę ,,pod nos'' preparat na mole...
Albo popsikam ją Offem...

Moze sprawdz jeszcze raida - podobno zabija na smierc ;)

Hmm ... wyglada na to,
ze na ciebie tez te preparaty dzialaja LOL

Data: 2011-08-04 01:18:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
jestem w banku, ale nadal mam problem z głośnym mówieniem?...

"Waldek" j1chot$177$1@news.onet.pl

[...]

No coś Ty? Portki nosić na głowie? ;)
Toż tyłka nie będą hipnotyzowali -- to
rezonans magnetyczny szyjnego fragmentu kręgosłupa. :)

Chyba jej ulżę i podsunę ,,pod nos'' preparat na mole...
Albo popsikam ją Offem...

Moze sprawdz jeszcze raida - podobno zabija na smierc ;)

Ale ziaje i offy mam z zapasów, jakie poczyniłem w roku 2009...
Szukałem wówczas pracy za 800 złotych... I wyszło mi na to, że
 mogę zapładniać metodą naturalną, ale muszę być zdrowy. ;)
Chodziło o pracę, której ni mogą wykonywać kobiety -- mój prześladowca
zażyczył sobie (na audiencji u Boga) takiego czegoś, abym w czasie pracy
nie mógł grzeszyć cudzołóstwem... No i stanęło na tym, że jest tylko
jedna taka praca:

 800 złotych
 niemożliwość wykonywania pracy przez kobiety

Hmm ... wyglada na to,
ze na ciebie tez te preparaty dzialaja LOL

Na mnie? Chyba nie... Przecież to nie ja poderwałem samolot, aby
nim tłuknąć o sosnę... Nie... Nie o sosnę... O brzozę... ;)

Od chyba kwadransa próbuje dodzwonić się do DojczeBanku,
aby uaktywnić to konto...
I ,,wszystkie linie są zajęte''...
O pierwszej w nocy takie kolejki?
Strach pomyśleć, co dzieje się za dnia... ;)

-=-

Może jedna mam coś nie tak z powodu tego Off...
(skoro dzwonię i dzwonię...)

Po 13 minutach i 18 sekundach usłyszałem, że mogę postawić krzyżyk. ;)
Chyba jakoś tak powiedzieli. ;)

  przepraszamy, ale nie możemy Ciebie obsłużyć;
  możesz zostawić wiadomość lub nacisnąć krzyżyk

Kurier, zdrapki, kartony, ;) umowy, przewodniki...
I chamskie zachowanie -- po niemal kwadransie oczekiwania
jestem informowany o tym, że mogę ,,postawić krzyżyk''. :)

Dobrze, że dzwoniłem z komórki, nie ze stacjonarnego...
Na komórce i tak nie wydzwaniam... :)

-=-

Czy naprawdę trzeba być aż kretynem, aby pisać, że
oczekiwanie to koszt jednego impulsu taryfy lokalnej?

Nie kosztuje mój czas? Muszę dzwonić z ,,telefonu stacjonarnego''
(dziś to zazwyczaj VoIP -- ze stacjonarnością ma on niewiele wspólnego)
do DB? Nie ma innych opłat i kosztów poza tą opłatą, jaką ponoszę przy
okazji regulowania rachunku telefonicznego? :)

-=-

No nic... Jakoś to będzie.

-=-

Dzięki za info o potrzebie wyczyszczenia kieszeni z plastyków przed badaniem. :)

W tym roku mam ochotę na rozćwiczenie kręgosłupa (szyja i lędźwie) oraz na zejście
z masą swego ciała do około 64.5 kg; w przyszłym -- mam ochotę na zdiagnozowanie
obu tych odcinków i na uzupełnienie mięśni oraz na wejście w masę około 67 kg...
Gdzieś po drodze trzeba będzie zastosować jakieś leczenie... Trzeba śpieszyć
się -- aż strach pomyśleć o tym, że mógłbym umrzeć z chorym kręgosłupem...
Tyle lat leżenia w bezruchu... Na dodatek na pewno w wilgoci, wśród nie tylko
wsektów, ale i robali...

Mucha (ogromna) uciekła gdzieś piechotą...
Jak/gdy/jeśli/kiedy ją odnajdę -- zabiję ją na śmierć!!!!

Raid? Chyba czymś takim chciano mnie poratować dziś (wczoraj)
w lesie, gdy zostałem napadnięty przez rozjuszone, czarne,
brzęczące bestie pożądające mojej krwi...

My, ludzie, powinniśmy wspierać się w walce z owadami! :)
To walka ras -- nasza rasa jest lepsza niż rasa komarzyc!!!

(choć po niedawnej ,,rozmowie'' telefonicznej z DB mam wątpliwości)

Data: 2011-08-04 02:47:01
Autor: Waldek

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:j1cl0n$lkn$1inews.gazeta.pl...

Mucha (ogromna) uciekła gdzieś piechotą...
Jak/gdy/jeśli/kiedy ją odnajdę -- zabiję ją na śmierć!!!!

A moze powtorzysz doswiadczenie radzieckiego naukowca
z tresury muchy ? Ten urywal jej kolejne nogi i wydawal polecenie :
- nu mucha, idi ... no i szla. Jednak po urwaniu ostatniej, sie nie ruszyla :(
Napisał wiec, ze po odjeciu ostatniej nogi, mucha ogluchla.....

To jednak zadanie z pogranicza sadyzmu, i malo ambitne
wiec moze obadaj czy cos jeszcze da sie kupic karta MC np. < 50gr
- bezcenna mine sprzedawcy masz gratis ;)

Data: 2011-08-04 03:47:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
jestem w banku, ale nadal mam problem z głośnym mówieniem?...

"Waldek" j1cq65$sh1$1@news.onet.pl

Mucha (ogromna) uciekła gdzieś piechotą...
Jak/gdy/jeśli/kiedy ją odnajdę -- zabiję ją na śmierć!!!!

Konała w konwulsjach!!!
Na wszelki wypadek napisałem, co myślę o Smoleńsku

  "Eneuel Leszek Ciszewski" j1csqm$7eu$1@inews.gazeta.pl

aby w razie czego ;) tłumaczyć ludziom, że mnie zwinęli nie
za znęcanie się nad zwierzyną, ale za moją wypowiedź o JKaczyńskim...

Wylazła prosto pod fotel, w którym siedzę! Siknąłem na nią
Ziają -- mucha mężnie uchodziła polewania... Przewróciła się
na plecy i machała nogami jak czasami ja to robię w czasie ćwiczeń...
(tak zwany rowerek) Polałem więc ją ponownie Ziają na komary, mucha
zmobilizowała resztki sił i wyczołgała się jakoś z kałuży smrodu, ale
ja natychmiast zacząłem polewać ją tak, że nie zdołała opuścić miejsca
porażonego repelentem...

Konała w konwulsjach!!!

A ja -- przypominałem sobie ogromne bąble na nogach z roku 2010 i 2009,
jakie miałem w efekcie składania jaj przez muchy... Boże!! CO to się działo!!!

Zresztą... W 2010 to chyba był pajęczak... Jakiś kleszcz.
Przywarło to do skóry i czułem, jak odrywam w czasie rutynowego
czyszczenia nóg -- czyściłem tak bardzo często, idąc z odsłoniętymi nogami przez las...

A w 2009 -- nie mam pojęcia, co mnie dopadło...

-=-

Zdechło bydlę sześcionogie w bólach, cierpieniach niewypowiedzianych,
męczarniach, żebrząc o litość, próbując wyczołgać się z zasadzki...
Ale byłem bezlitosny!!! Po jakimś czasie zauważyłem, że wcale nie
jest aż taka duża... Może skurczyła się po zdechnięciu?

Nie... Nie paliłem jej... Ale przypomniały się mi czasy,
gdy strzelałem w muchy ogniem z malutkich miotaczy...
Skrzydła zapalały się natychmiast i mucha traciła środki lokomocji. ;)

Teraz tak już nie robię -- mam astmę... Sam rozumiesz...

A moze powtorzysz doswiadczenie radzieckiego naukowca
z tresury muchy ? Ten urywal jej kolejne nogi i wydawal polecenie :
- nu mucha, idi ... no i szla. Jednak po urwaniu ostatniej, sie nie ruszyla :(

Może innym razem. ;)

Napisał wiec, ze po odjeciu ostatniej nogi, mucha ogluchla.....

Nie ogłuchła, ale uznała, że nie będzie służyła byle komu!

To jednak zadanie z pogranicza sadyzmu, i malo ambitne
wiec moze obadaj czy cos jeszcze da sie kupic karta MC np. < 50gr
- bezcenna mine sprzedawcy masz gratis ;)

Jaką minę? To moja mina była bezcenna. ;)
W sklepie znajdującym się ze 200 metrów stąd -- mogę
(i wiele razy tak czyniłem, kupując jabłka czy mleko)
zapłacić dowodnie mało.

Jabłka w ubroku można było kupić po 50 groszy za kilogram,
a sam rozumiesz, że cały kilogram dla samotnego człowieka
to zbyt wiele.... :)

Data: 2011-08-04 03:57:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
jestem w banku, ale nadal mam problem z głośnym mówieniem?...

"Eneuel Leszek Ciszewski" j1ctnu$9ci$1@inews.gazeta.pl

[...]

Chyba to tutaj: N 53.116239°, E 23.144792° http://maps.google.pl/

Gdy przed laty zapytałem o to, czy mogę zapłacić kartą za jakiś drobiazg
kosztujący coś koło jednej złotówki, sprzedawczyni spojrzała na mnie ze
zdumieniem i zapytała, dlaczego miałoby być inaczej! To sklep Społem.

Dziś stoi niemal na jezdni. :) Bo poszerzono nam ;) drogę.
(nam -- > czyli TTruskolaskiemu) Z wąziuteńkiej, wiejskiej,
zrobili chyba siedem pasów (w tym dwa dla autobusów) plus
pas zieleni... Są szerokie chodniki, drogi dla rowerów...
Sygnalizacje świetlne co krok...

Aglomeracja miejska!!!

Data: 2011-08-07 13:46:18
Autor: JaMyszka
Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał(a):
   Z przyjemnością informujemy, że wszystkie
   etapy procesu otwarcia dbNET konta  zostały
   zakończone pomyślnie.
[...]

Hmmm... Ja co prawda nie w sprawach laryngologicznych, ale jeśli można...
1. Pamiętaj, że karta debetowa nie używana przez m-c skutkuje zmniejszeniem salda o 5 zł.
2. Z konta oszczędnościowego bezpłatne są w ciągu 30 dni (powtarzam: 30 dni, a nie miesiąca) pierwsze przelewy na dane konto. Drugi przelew kosztuje 10 zł (nawet wewnętrzny na swoje rozliczeniowe dbnet).

--
Pozdrawiam :)
JM

Data: 2011-08-07 17:44:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
jestem w banku, ale nadal mam problem z głośnym mówieniem?...

" JaMyszka" j1m4va$b48$1@inews.gazeta.pl

Hmmm... Ja co prawda nie w sprawach laryngologicznych, ale jeśli można...
1. Pamiętaj, że karta debetowa nie używana przez m-c skutkuje zmniejszeniem
salda o 5 zł.

Użyłem już -- pobrałem 100 złotych z bankomatu.
Ale saldo pozostało bez zmian. :) (saldo 100, dostępne 100, blokad -- nie ma)

2. Z konta oszczędnościowego bezpłatne są w ciągu 30 dni (powtarzam: 30 dni,
a nie miesiąca) pierwsze przelewy na dane konto. Drugi przelew kosztuje 10 zł
(nawet wewnętrzny na swoje rozliczeniowe dbnet).

Czyli można tylko raz w życiu przelać za free z tego konta?
Czy bezpłatność odnawiana jest co 30 dni?

[ciekawość to pierwszy krok do piekła; a mnie ciekawiło,
dlaczego DB nie ma klientów -- powoli zgłębiam tę tajemnicę]

Dzięki za ostrzeżenie. :)

Data: 2011-08-07 20:48:22
Autor: Q
jestem w banku, ale nadal mam problem z głośnym mówieniem?...
Czyli można tylko raz w życiu przelać za free z tego konta?

Nie.

Czy bezpłatność odnawiana jest co 30 dni?

Tak.

Kurde, pierwszy raz masz konto w banku? :P

Data: 2011-08-07 23:05:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
jestem w banku, ale nadal mam problem z głośnym mówieniem?...

"Q" j1mmld$18g$1@news.task.gda.pl

Czyli można tylko raz w życiu przelać za free z tego konta?

Nie.

Czy bezpłatność odnawiana jest co 30 dni?

Tak.

Po jakimś cvzasie dochodzi do rozsynchronizowania miesięcy i 30dniówek. ;)

Kurde, pierwszy raz masz konto w banku? :P

W DB? -- tak.

[nawet nie wie o tym, że to należy pisać 'kurdeaux'
jak 'bordeaux', a nie 'bordo' czy 'kurde']

Data: 2011-08-07 20:47:20
Autor: Q
jestem w banku, ale nadal mam problem z głośnym mówieniem?...
2. Z konta oszczędnościowego bezpłatne są w ciągu 30 dni (powtarzam: 30 dni, a
nie miesiąca) pierwsze przelewy na dane konto.

Jestes pewna? Skad te info?
W tabeli oplat, w sekcji kont oszczednosciowych / przelewy jest jak byk:

"* pierwszy przelew przez Internet w miesiacu w obrebie rachunków
 prowadzonych w DB PBC jest realizowany bez oplat, kazdy nastepny,
 zgodnie z powyzsza oplata"

....czyli "miesiac", to dla nich 30 dni?
Czyli jak zrobie przelew z oszczednosciowego na dbnet 30 sierpnia
a potem 31 sierpnia, to oba pojda za 0zl?

Czy to samo jest z oszczednosciowym 24h?

Data: 2011-08-07 23:20:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
jestem w banku, ale nadal mam problem z głośnym mówieniem?...

"Q" j1mmjk$153$1@news.task.gda.pl

[...]

Najlepiej chyba uczynię, jeśli nie będę używał tego konta.

Czy to samo jest z oszczednosciowym 24h?

Ile dają %% na tym kocie i czy można je założyć via net?

-=-

23°C 78% 18°C DP <-- wg jednej stacji meteo
23°C 71% 18°C DP <-- wg innej stacji meteo
24°C             <-- wg mojej stacji meteo

Pada deszcz... Grzmi...

Data: 2011-08-14 07:56:34
Autor: JaMyszka
Q <no@spam.pl> napisał(a):
> 2. Z konta oszczędnościowego bezpłatne są w ciągu 30 dni (powtarzam: 30 > dni, a
> nie miesiąca) pierwsze przelewy na dane konto.
Jestes pewna? Skad te info?

O kurdesz! To mi się wzięło z innej bajki:( Sorry:)
Masz rację - w DB liczy się miesiąc.

[...]

Nie. Miesiąc to miesiąc. Ale na oszczędnościowym jeszcze jest jeden haczyk - przelewy terminowe (nawet te wykonane w systemie db easyNET) są obciążone kwotą 10 PLN. Każdy! Czujesz? Konta oszczędnościowego nie można sobie planować! A jednocześnie nie należy zapominać o tym, że w ciągu miesiąca bezpłatny jest tylko jeden przelew wewnętrzny na konto osobiste.

Czy to samo jest z oszczednosciowym 24h?

A tego nie wiem - wiem, że 24h otwiera się w Oddziale (z informacji na Grupie). A ja go nie mam.
Ale na podstawie tabeli opłat http://www.deutsche-bank-
pbc.pl/content/pdf/tabela_prowizji_i_oplat_osoby_fizyczne_db_konto_oszczednosc
iowe.pdf wyczytałam, że wszystkie przelewy z tego konta są obciążone prowizją 8 PLN, ale pierwszy w miesiącu na konto w db jest bezpłatny.

Data: 2011-08-14 13:55:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
jestem w banku, ale nadal mam problem z głośnym mówieniem?...

" JaMyszka" j27v3i$f2u$1@inews.gazeta.pl

O kurdesz! To mi się wzięło z innej bajki:( Sorry:)
Masz rację - w DB liczy się miesiąc.

Czyli desynchronizacja nie straszna? Miesiąc trwa od 01 do ostatniego? :)

[...]

Nie jest to wysoka cena jak za zestaw mówiący głośno,
oby nie okazało się, że jednak wcale głośno nie mówi... ;)

[...]

A czy takie lanie z oszczędnego na rozrzutne wymaga aborcji?...
Znaczy... Skrobanki z wiadomej TANkarty?

Data: 2011-08-14 21:45:10
Autor: JaMyszka
Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
[...] A czy takie lanie z oszczędnego na rozrzutne wymaga aborcji?...
Znaczy... Skrobanki z wiadomej TANkarty?

No, niestety:( Wszystkie przelewy wymagają drapania;p
Hehehee... Śmieję się, bo ta karta chyba jest do końca życia;)
Bo kody się powtarzają.
Aaaa... To skorzystam z okazji i sobie ponarzekam;p
Bom zawiedziona wielce oprogramowaniem do obsługi konta. Myślałam, że jak bank niemiecki, to będzie "światowo", a tu d... kwas.

--
Pozdrawiam :)
JM

Data: 2011-08-15 00:38:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
jestem w banku, ale nadal mam problem z głośnym mówieniem?...

" JaMyszka" j29fl6$hoo$1@inews.gazeta.pl

No, niestety:( Wszystkie przelewy wymagają drapania;p
Hehehee... Śmieję się, bo ta karta chyba jest do końca życia;)

Z FMbanku nie wykorzystałem... :)

Bo kody się powtarzają.

Czyli już drapałaś? :)

Aaaa... To skorzystam z okazji i sobie ponarzekam;p
Bom zawiedziona wielce oprogramowaniem do obsługi konta.
Myślałam, że jak bank niemiecki, to będzie "światowo",
a tu d... kwas.

Ja od wielu lat wiem o tym, że to dupa kwas...
Wszedłem przed laty do tego banku i zapytałem o możliwość otworzenia konta.
Sympatyczna dziewczyna wyjawiła mi, że i owszem, ale że to nie jest konto dla mnie.
Na moje pytanie: ,,dlaczego?'' odparła, że to konto dla chorych umysłowo, bo trzeba
za to konto płacić. :) Dodała jeszcze, że choć są dojczebankiem, nie mają żadnego
powiązania z ,,centralą'' i oczywiście mają polskie gwarancje...

Przed laty, gdy startowali w Białymstoku, mieli konta płatne -- teraz
też, :) ale teraz to oni nam płacą, :) a my im odpowiadamy coś na kształt:
,,klient -- nasz pan, więc jeśli klient ;) sobie życzy, abyśmy tą kartą
pobierali w bankomatach -- pobieramy...''.

KB chce, abyśmy testowali, gdzie ile można najmniej zapłacić debetówką -- testujemy...
Meritum narzuca nam tankowanie za minimum 200 złotych miesięcznie w czasie, gdy
paliwo szczytuje (jak nie przymierzając kobieta w czasie kopulacji) więc tankujemy...
BTW -- cwanie policzyli. Jeśli ktoś zatankuje za mniej niż 200, zapłaci 2 złote za
kartę. Niby przy kupnie za 100 wychodzimy na zero, ale nie w wypadku symbiozy ;)
Meritum z Mille... Za stówkę płaconą debetówką z Mille -- mielibyśmy 3 złote keszbeku...

Oby tylko ten zestaw z DB mówił wyraźnie -- a nie tylko głośno...
Tyle zabiegów -- a kupujemy kota w worku...
Jedni zestawy, inni ipody, a są i chętni na skutery czy nawet na plecaki...

Data: 2011-08-15 11:07:07
Autor: mx
[...]

A trochę dalej:
"4.2. Realizacja polecenia przelewu w PLN do banku krajowego za pośrednictwem db easyNET - 10 zł****
UWAGA:
**** pierwszy przelew w miesiącu do banku krajowego złożony za pośrednictwem db easyNET jest realizowany bez opłat, każdy następny, zgodnie z powyższą opłatą"

Nie praktykowałem, ale wierzę że to oznacza DWA bezpłatne przelewy z oszczędnościowego na miesiąc. Jeden do db drugi na zewnątrz.
Z oszcz. 24H już pierwszy na zewnątrz jest za 8 zł, czyli łącznie tylko JEDEN do db bezpłatny na miesiąc.
Mam rację?

Data: 2011-08-16 02:18:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
jestem w banku, ale nadal mam problem z głośnym mówieniem?...

"mx" j2anjv$ggj$1@inews.gazeta.pl

Mam rację?

Nie wiem, ale chyba dobrze uczynię, jeśli nie będę używał tego oszczędnego. :)

Data: 2011-08-18 04:58:21
Autor: JaMyszka
jestem w banku, ale nadal mam problem z głośnym mówieniem?...
On 15 Sie, 11:07, "mx"wrote:
[...]
[...]

Masz!
Ale w praktyce przelewy zrobione przeze mnie "w biegu" z
oszczędnościowego nie były obciążone prowizją (a było ich więcej niż
dwa w m-cu). Fakt, przyłapałam DB na "pomyłce"(?) - nie naliczono mi w
jednym m-cu % na oszczędnościowym.
Teraz jest to dla mnie mało uciążliwe, bo posiadam KK City, która
zbiera wszystkie moje przelewy w danym m-cu.