jestem za 100% parytetem!

Data: 2009-07-29 23:16:26
Autor: konserwator
jestem za 100% parytetem!
Parytet powinien wynosic 100% kobiet w polityce!!!!
wyobrazcie sobie, ze zamiast w sejmie: Niesioloski, tusk i reszta tych nieudacznikow sa ich zony. Jakby wygladala dyskusja? O jedzeniu bezy by bylo zamiast tych inwektyw stefana czy glupot Donalda!! Inna liga!
A ze by tam troche nakradly - no trudno i tak kradna faceci pewnie nawet wiecej niz kobitki. Na dodatek po co faceci maja zajmowac sie polityka? Nie lepiej jak zona sie nia zajmuje a chlop: piwko i meczyk albo na rybki!  Jak kto sprawny to moze w gale pokopac a w tym czasie polityka zajmuja sie szczuki i srody. Nic by nie zepsuly bo juz by wszystko mialy! wiec tylko merytoryczne dyskusje... Z reszta - biorac pod uwage wrodzona zazdrosc - zadna by nie pozwolila innej pomisiakowac ustawy czy zajmowac sie swiatlami samochodowymi w dzien! Same zalety!

Kobiety do polityki - faceci won!

Data: 2009-07-29 23:19:15
Autor: Panslavista
jestem za 100% parytetem!

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości
[...]

S. na prezydenta, zamiast na S.

Data: 2009-07-29 23:24:27
Autor: Slawomir Stoff
jestem za 100% parytetem!

"konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> schrieb im Newsbeitrag news:h4qept$pff$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

   Jakis urok w tym jest Panie rympal.  :)

   Zeby tylko Donaldy z Niesiolowskimi

   nie zaczely sie rozmnazac z nudow!

   AR

Data: 2009-07-29 15:31:35
Autor: Marek
jestem za 100% parytetem!
On 29 Lip, 23:24, "Slawomir Stoff" <a_...@poczta.onet.pl> wrote:
"konserwator" <djmac§don¨Ča...@algonet.se> schrieb im Newsbeitragnews:h4qept$pff$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]
> zadna by nie pozwolila innej pomisiakowac ustawy czy zajmowac sie
> swiatlami samochodowymi w dzien! Same zalety!

Nie ! Sroda rozmnozy sie z nienawisci do facetow...

Data: 2009-07-30 08:17:16
Autor: jacek_placek_01
jestem za 100% parytetem!
widząc jak kobiety sie kłócą czy biją myślę, że same kobity to by była
niezła jatka.
drapanie po oczach, gryzienie i wrzaski.

Data: 2009-07-30 08:19:33
Autor: Slawomir Stoff
jestem za 100% parytetem!

"jacek_placek_01" <kt@poczta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h4re1u$sl3$1atlantis.news.neostrada.pl...
widząc jak kobiety sie kłócą czy biją myślę, że same kobity to by była
niezła jatka.
drapanie po oczach, gryzienie i wrzaski.

   Samokrytycznie.  Panowie w tym tez niezgorsi.

   AR

Data: 2009-07-30 14:03:35
Autor:
jestem za 100% parytetem!
On Wed, 29 Jul 2009 23:16:26 +0200, "konserwator"
<djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

Parytet powinien wynosic 100% kobiet w polityce!!!!
wyobrazcie sobie, ze zamiast w sejmie: Niesioloski, tusk i reszta tych nieudacznikow sa ich zony. [...]

 kto bedzie figurowal za jarka ? jakies propozycje ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-07-30 15:28:29
Autor: naprany jak kruk!
jestem za 100% parytetem!
Thu, 30 Jul 2009 14:03:35 +0200, w
<003375luhtr9b6e7vbljnou5er9ggkv2cv@4ax.com>, "<heÂŽsk>"
<ayway_€_bigbrednie@interia.pl> napisał(-a):

 kto bedzie figurowal za jarka ? jakies propozycje ?

jego kotka
no i zostana takie tuzy polityki jak ten pisuarowy czolg z komisji
oraz kempa

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,
  pomoĹźecie Polsce - powiedział Jarosław Kaczyński.

Data: 2009-07-30 18:22:10
Autor: konserwator
jestem za 100% parytetem!

Użytkownik "naprany jak kruk!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:gu73751vhfsdr9g94i8sfscusvvr9ffvvk4ax.com...
Thu, 30 Jul 2009 14:03:35 +0200, w
<003375luhtr9b6e7vbljnou5er9ggkv2cv@4ax.com>, "<heRsk>"
[...]

kempa to ci w glowie zostanie masa kretkow kily
leczenie jest we wczesnej fazie proste - pozniej sa powiklania (np stulejka) (pewnie juz masz...)
idz do dermatologa i psychiatry (co zalecam wszystkim popierajacym PO)...

Data: 2009-07-30 18:26:46
Autor: Slawomir Stoff
jestem za 100% parytetem!

"konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> schrieb im Newsbeitrag news:h4shfh$kou$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

   Z drugiej strony rowniez ataki na PO wolno byloby nieco stonowac

   skoro n.p. GW daje swojej klienteli coraz wyrazniejsze znaki:

   Odtrabiamy cichy odwrot!

   A. Rem

Data: 2009-07-30 18:38:40
Autor: konserwator
jestem za 100% parytetem!

Użytkownik "Slawomir Stoff" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5f9b4$4a71c9c7$54702a04$21324news.chello.at...

[...]

zaawansowana gruzlica tez ma wplyw na procesy myslowe co widac i czytac po enuncjacjach michniczych...

Data: 2009-07-30 18:58:45
Autor: Slawomir Stoff
jestem za 100% parytetem!

"konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> schrieb im Newsbeitrag news:h4sief$mu3$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

   Przypuszczam iz polityka na poziomie calego panstwa

   a o takiej przeciez tu mowimy determinowany jest

   przez indywidualny czynnik ludzki (haslo wywolawcze -

   michnik) na ogol w najwyzej 50%.

   [Pozostale to t.zw. czynniki/uwarunkowania obiektywne... :)

   spolecznej historycznej miedzynarodowej itd.

   natury.]

   A. Rem

Data: 2009-07-30 18:18:15
Autor: konserwator
jestem za 100% parytetem!

Użytkownik ""<heRsk>"" <ayway_?_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:003375luhtr9b6e7vbljnou5er9ggkv2cv4ax.com...
[...]

moze byc kotka...
dla mnie to bez roznicy...
a dla ciebie?

ps., Brumka: mru! Mru!!!!

Data: 2009-07-30 18:37:45
Autor:
jestem za 100% parytetem!
On Thu, 30 Jul 2009 18:18:15 +0200, "konserwator"

 twoj wybor. mi nic do tego.

a dla ciebie?

 to twoj problem, nie moj.
ps., Brumka: mru! Mru!!!!

 i orgazmik ? ;o)))

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-07-30 23:14:44
Autor: raff
jestem za 100% parytetem!
konserwator pisze:
[...]

To by dopiero bylo brutalne. Targanie za wlosy, wbijanie paznokci...

Sam bys zobaczyl.

R.

jestem za 100% parytetem!