jestem za 100% parytetem!

Data: 2009-07-29 23:24:27
Autor: Slawomir Stoff
jestem za 100% parytetem!

"konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> schrieb im Newsbeitrag news:h4qept$pff$1nemesis.news.neostrada.pl...
Parytet powinien wynosic 100% kobiet w polityce!!!!
wyobrazcie sobie, ze zamiast w sejmie: Niesioloski, tusk i reszta tych nieudacznikow sa ich zony. Jakby wygladala dyskusja? O jedzeniu bezy by bylo zamiast tych inwektyw stefana czy glupot Donalda!! Inna liga!
A ze by tam troche nakradly - no trudno i tak kradna faceci pewnie nawet wiecej niz kobitki. Na dodatek po co faceci maja zajmowac sie polityka? Nie lepiej jak zona sie nia zajmuje a chlop: piwko i meczyk albo na rybki! Jak kto sprawny to moze w gale pokopac a w tym czasie polityka zajmuja sie szczuki i srody. Nic by nie zepsuly bo juz by wszystko mialy! wiec tylko merytoryczne dyskusje... Z reszta - biorac pod uwage wrodzona zazdrosc - zadna by nie pozwolila innej pomisiakowac ustawy czy zajmowac sie swiatlami samochodowymi w dzien! Same zalety!

Kobiety do polityki - faceci won!

   Jakis urok w tym jest Panie rympal.  :)

   Zeby tylko Donaldy z Niesiolowskimi

   nie zaczely sie rozmnazac z nudow!

   AR

Data: 2009-07-29 15:31:35
Autor: Marek
jestem za 100% parytetem!
On 29 Lip, 23:24, "Slawomir Stoff" <a_...@poczta.onet.pl> wrote:
"konserwator" <djmac§don¨Ča...@algonet.se> schrieb im Newsbeitragnews:h4qept$pff$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]
> zadna by nie pozwolila innej pomisiakowac ustawy czy zajmowac sie
> swiatlami samochodowymi w dzien! Same zalety!

Nie ! Sroda rozmnozy sie z nienawisci do facetow...

jestem za 100% parytetem!