jestem żydem

Data: 2010-02-18 07:35:15
Autor: giczel
jestem żydem
mam kwiatki na prąciu

Data: 2010-02-18 08:28:42
Autor: Jadrys
jestem żydem
W dniu 2010-02-18 07:35, giczel pisze:
mam kwiatki na prąciu

A możne swoje walory seksualne zacząłbyś opisywać na jakiejś innej grupie?  Na psp wygląd twojego prącia nie interesuje nikogo.

Data: 2010-02-18 08:30:37
Autor: giczel
jestem żydem
dlaczego odrazu seksualne? prącie służy też do szczania

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hliq7e$br7$1news.onet.pl...
W dniu 2010-02-18 07:35, giczel pisze:
mam kwiatki na prąciu

A możne swoje walory seksualne zacząłbyś opisywać na jakiejś innej grupie? Na psp wygląd twojego prącia nie interesuje nikogo.

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Data: 2010-02-18 08:36:42
Autor: Jadrys
jestem żydem
W dniu 2010-02-18 08:30, giczel pisze:
dlaczego odrazu seksualne? prącie służy też do szczania

Gdyby ci o "szczanie" chodziło to pisałbyś o siusiaku a nie o prąciu.

Data: 2010-02-18 09:09:49
Autor: cytryna
jestem żydem
W dniu 2010-02-18 08:30, giczel pisze:
> dlaczego odrazu seksualne? prącie służy też do szczania

Gdyby ci o "szczanie" chodziło to pisałbyś o siusiaku a nie o prąciu.

"Gdyby ci o "szczanie" chodziło to pisałbyś o ..." młodym Bolku i kropielnicy.
Swoją drogą Jadryś nie dopuszcza konkurencji, co innego gdybyś zamiast kwiatków
miał wytatuowany młot i sierp na szpicu prącia. No i słowa hymnu: każdy w kącie
pociera swoje prącie.

Data: 2010-02-18 09:29:42
Autor: mkarwan
jestem żydem
Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:5065.000001f1.4b7cf5cdnewsgate.onet.pl...
No i słowa hymnu: każdy w kącie
pociera swoje prącie.

S. Kisielewski pisał w  "Dzienniku" o nowym haśle  "Zamiast w kącie rąbać prącie, stań przy Narodowym Froncie!"

Data: 2010-02-18 09:35:35
Autor: Jadrys
jestem żydem
W dniu 2010-02-18 09:09, cytryna pisze:
[...]

Na "szpicu"? To chyba niemożliwe :-P .

Data: 2010-02-18 09:23:20
Autor: mkarwan
jestem żydem

Użytkownik "giczel" <aladz@o2.pl> napisał w wiadomości news:hling1$nlq$1news.vectranet.pl...
dlaczego odrazu seksualne? prącie służy też do szczania

Jeśli masz z tym problemy to lepsza jest pl.sci.medycyna

Data: 2010-02-18 10:04:27
Autor: Grzegorz Z.
jestem żydem
Dnia Thu, 18 Feb 2010 09:23:20 +0100, mkarwan napisał(a):

Użytkownik "giczel" <aladz@o2.pl> napisał w wiadomości news:hling1$nlq$1news.vectranet.pl...
dlaczego odrazu seksualne? prącie służy też do szczania

Jeśli masz z tym problemy to lepsza jest pl.sci.medycyna

http://groups.google.pl/group/pl.sci.medycyna/msg/ddcf1485963d8214?hl=pl&dmode=source

;-)

Data: 2010-02-18 10:04:35
Autor: giczel
jestem żydem
ja nie mam, nie przeszkadza mi to...

Data: 2010-02-18 13:05:02
Autor: awe
jestem żydem

Użytkownik "giczel" <aladz@o2.pl> napisał w wiadomości news:hlit06$ris$1news.vectranet.pl...
ja nie mam, nie przeszkadza mi to...

-- -- -- -
jak to nie masz? urwalo ci? nie przeszkadza?
awe

Data: 2010-02-18 09:36:03
Autor: Neko
jestem żydem
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

Na psp wygląd twojego prącia nie interesuje nikogo.

Oj, nie bylbym tego taki pewien.

Data: 2010-02-21 10:21:51
Autor: Jadrys
jestem żydem
W dniu 2010-02-18 09:36, Neko pisze:
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

Na psp wygląd twojego prącia nie interesuje nikogo.

Oj, nie bylbym tego taki pewien.

No tak, zapomniałem o licznej obecności gejów na tej grupie.

Data: 2010-02-21 10:34:58
Autor: Prawusek
jestem żydem

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

>Na psp wygląd twojego prącia nie interesuje nikogo.

Oj, nie bylbym tego taki pewien.

He..he, uderzono w stół, a pizda z prąciem się odezwała.

Data: 2010-02-18 10:03:33
Autor: Grzegorz Z.
jestem żydem
Dnia Thu, 18 Feb 2010 08:28:42 +0100, Jadrys napisał(a):

W dniu 2010-02-18 07:35, giczel pisze:
mam kwiatki na prąciu

A możne swoje walory seksualne zacząłbyś opisywać na jakiejś innej grupie?

Już kiedyś opisywał :)))

http://groups.google.pl/group/pl.sci.medycyna/msg/ddcf1485963d8214?hl=pl&dmode=source

Data: 2010-02-18 12:00:01
Autor: -heÂŽsk-
jestem żydem
On Thu, 18 Feb 2010 07:35:15 +0100, "giczel" <aladz@o2.pl> wrote:

mam kwiatki na prÂąciu

 a chcesz by twoj isp radom.vectranet.pl to sprawdzil ?

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-18 13:33:24
Autor: giczel
jestem żydem