jestesmy krajem wyzysku

Data: 2011-03-20 10:56:55
Autor: drummer
jestesmy krajem wyzysku
Data: 2011-03-20 11:24:17
Autor: niebieski
jestesmy krajem wyzysku
W dniu 20.03.2011 10:56, drummer pisze:
http://biznes.interia.pl/news/chcemy-50-procent-placy-w-ue,1609639
Związkowcy szukaja wroga nie tam gdzie on jest. Podniesienie płacy minimalnej spowoduje jedynie wzrost bezrobocia, które uderzy właśnie w najmniej zarabiających, w małe firmy.
Powinni żądać obniżenia podatków, to by REALNIE mogło zmienić sytuację pracowników.
Jak można wierzyć tym zwiazkowym darmozjadom?!
--
niebieski

Data: 2011-03-20 11:33:16
Autor: Panslavista
jestesmy krajem wyzysku
"niebieski" <niszczsocjalizm@interia.eu> wrote in message news:im4kkj$ihg$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Agenci - eSBuce i WSIoki skutecznie bełtają w głowach Polakom.
To są anty-Polacy, głównie parchaci.

Data: 2011-03-20 12:21:08
Autor: niebieski
jestesmy krajem wyzysku
W dniu 20.03.2011 10:56, drummer pisze:
http://biznes.interia.pl/news/chcemy-50-procent-placy-w-ue,1609639
Po przeczytaniu komentarzy pod ww artykułem doszedłem do wniosku, że cel został osiągnięty. Uwaga pracowników skierowana została na "wyzyskiwaczy", a rząd nadal może sobie nadal spokojnie podatki podnosić.
Ciekaw jestem, czy wpisy pod artykułem sa pisane przez biedne, niezbyt rozgarnięte osoby, czy przez cwaniaków, którzy z tego żyją.
--
niebieski

jestesmy krajem wyzysku