jeszcze 1694 dni preziowania Bobra Katarskiego (wersja optymistyczna 191 dni)

Data: 2010-08-29 00:45:50
Autor: Jaksa
jeszcze 1694 dni preziowania Bobra Katarskiego (wersja optymistyczna 191 dni)

odliczanie trwa!

Jaksa

Pozostalo jeszcze 1696 dni preziowania Jelopa.
Ale to w najgorszym przypadku, gdyby mocno szwankujacemu na zdrowiu
Bobrowi udalo sie jakims nieszczesnym zbiegiem okolicznosci dozyc do
konca kadencji.
W kazdym razie ja pozostaje optymista i zakladam ze do konca urzedowania
Bobra Katarskiego pozostalo zaledwie 193 dni.
A potem sie go wywiezie.

Data: 2010-08-29 11:00:47
Autor: bartez

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:op.vh56uo2g1j561patlantis...

[...]

Jak to wywiezie? A co z Lechem jak już Bronek zajmie jego miejsce?

jeszcze 1694 dni preziowania Bobra Katarskiego (wersja optymistyczna 191 dni)