jeszcze Atlantyk

Data: 2021-05-15 19:28:07
Autor: atlantyda@orcon.net.nz
jeszcze Atlantyk
   Alicja odkryła mnie już nic nie przysłania chciała żebym przePłynął ( jej ketch'em z nimi ) przez Cieśninę Magellana , też tu ( na pokładzie ) naUczył bronić się więc porywam rozniecam przenikam i (o; przestała chcieć zaWojować ;o) sobie * uprzytomniła * że się nie da tego ( powtórzyć ) przeStudiować (o; w moim piekle ;o) się poCzuła jak w ( jej ) ostatniej chwili Życia to nie imitacja ( oświadczyła ) . brzytwy siekiery gwałtowność każdego , przeChwyci - unosi ten * taniec * ( w ) Razem , itd dla tych co nam źle nie życzą nie ma ( znaczenia szybkość siła uderzeń ) żadnego ryzyka    moja zaKochana jej wyjaśniła że (o; zwykle ;o) dla dziewczyn mam podobnie bezpośrednie (o: bez słów żadnych pojęć :o) doświadczenie rzeczywistości absolutną odwrotnością walki  gdy kocha się ze mną , zawsze to jest ostateczne (o: satori :o)    Teraz tłumaczy jej argentyjski beloved dlaCzego przestraszyła się * poddała * bo ( to komunia nie pierwsza dla niego ) ja nie potrafię * trenować * walki udawać    też gdy po winie przy ( Córdoba ) ognisku mój taniec udzielił się dzieciakom najpierw rodzice wtrącali że to może się źle skończyć ale później (o: w tym tańcu :o) * zrozumieli *    lecz tu Alicji wychowanie ( naukowo ) próbuje dorabiać teorie przez videotelefon lecz Winnie nie chce i poDaje fakty zaczynaliśmy podobnie :    https://youtu.be/jbA9zjydK9g      Sailing Blowin' in the Wind      https://www.youtube.com/channel/UC0ZVab-eT6NMO6zpPShlv3w       https://tinyhousetalk.com/family-of-6-traveling-the-world-in-their-28-ft-sailboat-with-no-engine/      do Cieśniny Karimata tam pięciu gibkich * rybaków * ( z AK-47 itp ) zaskoczyli dzieciaki na wachcie zagonili do kabiny w drugiej zaczęli gwałcić Eeva ( po kolei ) , a w salonie na eBay Winnie kupowała im silniki itp , dwóch na pokładzie mi się chwalili ilu ( takich jak my ) już potopili i gdy tu skończą ( gwałcić ) to zaczną ( topić ) od mojego synka , itd ( dlatego ich wypatroszyłem ) , później w Brazylii tylko poharatałem nad ranem na naszym pokładzie kilku z maczetami itp . więc teraz ( Alicja ) bez komentarzy strzela z tzw12 ( kaliber )  https://pl.wikipedia.org/wiki/Breneka na który ma ( miedzynarodowe ) pozwolenie też taką amunicję wytrzymujące rakietnice przy tratwie , na zodiac'u i w * sypialni * narzeka że strzał wyrywa jej ścięgna (o; gdy nie trafi w butelkę za burtą poprawia harpunem z kuszy :o) tu ma też dwie * włócznie * niezatapialne - wiosła [ to ( ich ) pochwy ] bezpieczne , łatwe 2 long(surf)boards każda z latawcem i wiosłoWłócznią pianką nurkową kuszą , wędką i galonem wody destylowanej mają więcej sposobów do tańca naszego ulubionym jednogłośnie jest improwizacja tzn niespodziewanki (o: tym co pod ręką :o) czyli . . .  koniec przerwy !

jeszcze Atlantyk