jeszcze chwila i dostanę obłędu,

Data: 2010-07-08 10:58:35
Autor: apr...
jeszcze chwila i dostanę obłędu,
na przestrzeni 4 miesięcy mieliśmy i będziemy mieć 5 prezydentów:
kaczyński,
po komoroski,
po borusewicz,
po szetyna,
i komoroski,
czy to nie jaja z tego urzędu ?
musi barek być dobrze zaopatrzony w @ ?

Data: 2010-07-08 13:47:41
Autor: Krzysztof

Użytkownik " apr..." <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i14b0r$c3t$1inews.gazeta.pl...
[...]
@ wszystkie sie rozbily. Tylko jeden potrzebowal taka ilosc.

K.

Data: 2010-07-08 14:14:55
Autor: Tomy M.
Użytkownik "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisał w wiadomości news:i14dsp$mi2$1inews.gazeta.pl...

musi barek być dobrze zaopatrzony w @ ?
@ wszystkie sie rozbily. Tylko jeden potrzebowal taka ilosc.

Po czerwonym nosie wnoszę że jest dokładnie odwrotnie.
Przecież na oko widać że Komoruski za kołnież nie wylewa.
Co drugi dzień jest najebany jak messerschmitt.

Tomy M.

Data: 2010-07-08 14:18:38
Autor: Bogdan Idzikowski
jeszcze chwila i dostanę obłędu,
Po czerwonym nosie wnoszę że jest dokładnie odwrotnie.
Przecież na oko widać że Komoruski za kołnież nie wylewa.
Co drugi dzień jest najebany jak messerschmitt.

Ty też. Na oko widzę, że jesteś najebany w trzy dupy!

Data: 2010-07-08 14:50:03
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-08 14:14, Tomy M. pisze:
[...]

No i co z tego? Komu to przeszkadza o ile będzie to robił w zaciszu domowym?

Data: 2010-07-08 15:01:46
Autor: apr...
Kostek Wycirowski <kozidupczyk@uni.de> napisał(a):

> Po czerwonym nosie wnoszę że jest dokładnie odwrotnie.
> Przecież na oko widać że Komoruski za kołnież nie wylewa.
> Co drugi dzień jest najebany jak messerschmitt.
>
> Tomy M.

A co to "kołnież"?
to żołnierz z kołem na głowie, taki żarcik o 17.00,
a jeżeli chodzi o meritum to popieram tomy m.
mały szampanik na wieczór, duży na dzień i sie pier...i głupoty.

Data: 2010-07-08 13:54:31
Autor: Bogdan Idzikowski
jeszcze chwila i dostanę obłędu,
Do psychuszki. Na co czekasz?

Data: 2010-07-08 13:05:40
Autor: apr...
jeszcze chwila i dostanę obłędu,
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a):
Do psychuszki. Na co czekasz?
czemu mnie nie dziwi odpowiedź paprykarskiego psychiatry,
jeszcze jedno, czy oni z tego tytułu mają płacone extra pieniądze ?
no boguś rusz dupę i poszukaj odpowiedzi na pytanie pana.

--

jeszcze chwila i dostanę obłędu,