jeszcze jedna ( powszednia ) wieczerza

Data: 2021-05-11 17:12:14
Autor: atlantyda@orcon.net.nz
jeszcze jedna ( powszednia ) wieczerza
  na drogę ściągam koncert dla naszej polskiej Alicji :    https://vimeo.com/240997355      https://youtu.be/0NlKsRojXrM       . . . And as the warm wind carried Its song into the night I closed my eyes and tarried Until the morning light As the last star it shimmered And the new sun's day gave birth It was in this magic moment Came this prayer for mother earth The moonlight it was dancing On the waves, out on the sea The stars of heaven hovered In a shimmering galaxy . . .    https://youtu.be/bDfKZEem10Q   _________________________________     ( czekając aż się ściągnie ) wam wklejam to o czym nie mają * prawa * donosić  oficjalne presstytutki : _____________________________     * tłumaczone "  google'm :    Świadectwo ,,Wróć, gdy masz krwotok"  05 maja 2021    https://reinfocovid.fr/temoignage/revenez-lorsque-vous-ferez-une-hemorragie/      To historia młodej matki ( jak wiele innych ) dwuletniej dziewczynki, wysportowanej ( matki ) pasjonatki podróży która dowiaduje się, że jest w ciąży z drugim dzieckiem, Serce dziecka biło po raz pierwszy w styczniu 2021 r. w tym dryfującym świecie, w którym wolność już nie istnieje.  Pewnego ranka zaczyna płynąć trochę krwi, a potem każdego dnia trochę więcej, zanim ta matka poszła do szpitala, na następny dzień jest pilnie zaplanowane łyżeczkowanie, ale gdy przychodzi czas Sekretarz jest kategoryczny, potrzebujesz testu PCR, aby móc udać się na salę operacyjną. Informuję o swojej odmowie powołując się na kodeks zdrowia, że ,,żadna czynność medyczna nie może być wykonana bez dobrowolnej i świadomej zgody", ten rozczarowany kieruje mnie do anestezjologa, poradził mi, żebym wróciła, gdy mam krwotok, ponieważ wtedy będę w stanie krytycznym i dlatego będą musieli mnie operować. Zapytałam go, czy robiąc ten test i byłby pozytywny, nadal powinieneś mnie operować, prawda? Odpowiedział tak. Zapytałam, do czego służy test, wyrzucił mnie, nazywając konspiratorem. z dyrektorką kliniki nie wypadło lepiej, poradziła mi, abym złożyła skargę do żandarmerii, żandarm odmówił przyjęcia mojej skargi, ponieważ ,,miał dyrektywy, jeśli chodzi o covid, skargę nie przyjął". Następnego dnia napisałem w LRAR do kasy chorych, ARS i przychodni w celu pisemnego potępienia odmowy leczenia / szantażu. Od razu wygrałam sprawę, ponieważ prawo jeszcze do dziś jest lepsze od ideologii. Zadzwoniłem do żandarmerii z kodeksem karnym przede mną, żandarm wyjąkał i poprosił, żebym wróciła i tym razem wziął moją skargę. Mogę zaplanować moją operację. Zostałam przez 5 tygodni z martwym dzieckiem w łonie,  Dziś często myślę o tej małej duszyczce, trauma przez 5 tygodni nigdy nie minie.  ! ! ! Żadne z dotychczasowych badań nie dowodzi, że pozytywny PCR powoduje zaraźliwość, ani negatywny PCR nie dowodzi, że nie zostałeś zarażony ! ! !    Od kiedy musisz udowodnić swoje zdrowie, zanim będziesz mieć prawo do operacji? Obudź się proszę.   Samia Berrada _______________________________________
   https://youtu.be/07eWCY65Q0A       https://vimeo.com/240997355      już ściągnięte ( 4K Video Downloader Portable )    posprzątane po kolacji teraz klan tańczy, mój taniec wojenny [o: do tego koncertu , mój  sposób: ?. kształt ? forma ?  poZostawiony ślad lub osoba ( kata grzeczniej niż hito ) jest też  ?  i ?  niedaleko :o] itd dzieciaki pomagają dorosłym rozczulają mnie wplątały tu  ( w ) Razem przy ognisku

jeszcze jedna ( powszednia ) wieczerza