jeszcze jednen watek [CO]

Data: 2010-10-15 22:04:13
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
jeszcze jednen watek [CO]
Witam serdecznie.
Moj typy:
Sbaru Outback,
Audi Allroad,
XC 70,
RAV4,
Co jeszcze dopisalibyście do typów ?
CR-V ale ponoć średnio się gazuje. Za to na trasie jak osobówka, bez
taczkowatego prowadzenia jak w X-Trailu czy Vitarze. W błocie jeśli nie zawiśnie
na podwoziu to wszędzie sobie poradzi. Mega trwałe zawieszenie. Nie dałem rady
go zajeździć przez 300kkm służbowego użytkowania przy szybkich dojazdach do
awarii, polnymi drogami a często i bezdrożami.
Pozdrawiam.

Sebastian
http://speedyelise.fora.pl/

Data: 2010-10-15 14:54:12
Autor: lelec
jeszcze jednen watek [CO]
On 15 Paź, 22:04, newsartmediaWYTNI...@op.pl wrote:
Witam serdecznie.
...> Moj typy:
> [...]

go zajeździć przez 300kkm służbowego użytkowania przy szybkich dojazdach do
awarii, polnymi drogami a często i bezdrożami.

Potwierdzam.

CR-V jest ok. Przy normalnej jeździe pali mi 10l/100 km, benzyny.
Wszystkie sztuki zagazowane, jakie widziałem, miały problemy.

jeszcze jednen watek [CO]