jeszcze jedno pytanko odnosnie korb

Data: 2009-03-04 20:49:28
Autor: mariuszmo
jeszcze jedno pytanko odnosnie korb
Shimano - mam korby LX  FC-M580 te z 2007 roku, miałem wymieniać ale doszedłem do wniosku, że jeszcze nie warto
i teraz pytanie - środkowa tarcza zjedzona, do wymiany.
z tego co wiem ta od LX FC-M580 z 2007 roku jest identyczna jak ta od XT FC-M760 z 2007 i są wymienne miedzy sobą

http://www.bikecenter.pl/index.php?p2499,tarcza-32-zeby-shimano-lx-fc-m532-4-sruby
http://www.bikecenter.pl/index.php?p1414,tarcza-32-zeby-shimano-xt-fc-m760-4-sruby

czy XT różni się materiałowo od LX poza innym kolorem i inną ceną?

Tej nowej stalowo kompozytowej to jak przypuszczam raczej na pewno sie nie da założyć do tej korby więc tego nie rozpatruje jednak zależy mi na maksymalnie trwałej środkowej tarczy.

Data: 2009-03-04 20:55:34
Autor: Dyrektour
jeszcze jedno pytanko odnosnie korb

czy XT różni się materiałowo od LX poza innym kolorem i inną ceną?
Uwierz ze naprawde niczym procz ceny. To aluminium oi to aluminium.
Roznice natomiast sa w kasetach calych aluminiowych tych tanszych, aluminiowo stalowych, aluminiowo, tytanowych, tytanowych.

Data: 2009-03-05 16:43:10
Autor: Wojtek Paszkowski

"mariuszmo" <kosmos@nie.spamowi.pl> wrote in message news:gommh5$8na$1nemesis.news.neostrada.pl...

Tej nowej stalowo kompozytowej to jak przypuszczam raczej na pewno sie nie da założyć do tej korby

niestety, nie da się - aczkolwiek w odwrotnym kierunku na szczęście tarcze są wymienne

więc tego nie rozpatruje jednak zależy mi na maksymalnie trwałej środkowej tarczy.

może stalowa zębatka do FC-m530? Oidp, waży raptem parę gram więcej od kompozytowo-stalowej, a raczej żywotność i funkcjonalność będzie wyraźnie lepsza od alu.

pozdr

jeszcze jedno pytanko odnosnie korb