jeszcze jedno spostrzezenie, przerazajace.....

Data: 2011-02-12 00:59:51
Autor: obserwator
jeszcze jedno spostrzezenie, przerazajace.....

...osoby lornopodobne piszace na tej grupie i wyjatkowo odporne na wszelkie
argumenty, zdradzaja objawy otumanienia, charakterystycznego dla ludzi
umyslowo ociezalych. Co ciekawe ten typ osob popiera bezkrytycznie PO.  --

Data: 2011-02-12 01:19:23
Autor: obserwator
jeszcze jedno spostrzezenie, przerazajace.....
Data: 2011-02-12 01:28:55
Autor: obserwator
KONKLUZJA

Na podstawie obserwacji poczynionych na tej grupie, dochodze do wniosku, ze na
PO glosuja osoby UMYSLOWO OCIEZALE.

Data: 2011-02-12 02:30:06
Autor: Lorn
KONKLUZJA
W dniu 2011-02-12 02:28,  obserwator pisze:

Na podstawie obserwacji ,

raczej *obsrywacji*

poczynionych na tej grupie, dochodze do wniosku, ze na
PO glosuja osoby UMYSLOWO OCIEZALE.

Napisał to Kolia, sowiecki prowokator vel obsrywator ;-p

Data: 2011-02-12 09:40:38
Autor: [heÂŽsk]
KONKLUZJA
On Sat, 12 Feb 2011 02:30:06 +0100, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

W dniu 2011-02-12 02:28,  obserwator pisze:

> Na podstawie obserwacji ,

raczej *obsrywacji*

> poczynionych na tej grupie, dochodze do wniosku, ze na
> PO glosuja osoby UMYSLOWO OCIEZALE.

Napisał to Kolia, sowiecki prowokator vel obsrywator ;-p

 coz, wyniki wyborcze swiadcza o czyms zupelnie innym.
 na pis glosowala glownie mala wies, male miasteczka.  na pis glosowali ludzie po szkole podstawowej i zawodowej.
 jak widac ociezali umyslowo to elektorat pis. cbldu. ;o)

Data: 2011-02-12 15:28:08
Autor: D. J. MC Donald Musk
KONKLUZJA

Użytkownik ""[heRsk]"" <super.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:oohcl6dk93hpe5ot5de4c4030n9gcm0tr94ax.com...
On Sat, 12 Feb 2011 02:30:06 +0100, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

W dniu 2011-02-12 02:28,  obserwator pisze:

> Na podstawie obserwacji ,

raczej *obsrywacji*

> [...]

na pis glosowali ludzie po szkole podstawowej i zawodowej.
jak widac ociezali umyslowo to elektorat pis. cbldu. ;o)

Po tobie nie widac, ze skonczyles jakas uczelnie....
wiec czemu glosowales na PO?

Data: 2011-02-12 15:36:38
Autor: u2
KONKLUZJA
W dniu 2011-02-12 15:28, D. J. MC Donald Musk pisze:
Po tobie nie widac, ze skonczyles jakas uczelnie....
wiec czemu glosowales na PO?

By uchodzić za wykształconego :)

Data: 2011-02-12 04:26:54
Autor: Panslavista
KONKLUZJA

" obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:ij4non$8oi$1inews.gazeta.pl...

Na podstawie obserwacji poczynionych na tej grupie, dochodze do wniosku, ze na
PO glosuja osoby UMYSLOWO OCIEZALE.

Co niewyklucza wystarczającego sprytu do robienia przekrętów.

Data: 2011-02-12 09:38:11
Autor: u2
KONKLUZJA
W dniu 2011-02-12 04:26, Panslavista pisze:
Co niewyklucza wystarczajÂącego sprytu do robienia przekrĂŞtĂłw.

Sądzisz, że te które wychodzą na jaw to wierzchołek góry lodowej ?

Data: 2011-02-12 02:24:18
Autor: Lorn
jeszcze jedno spostrzezenie, przerazajace.....
W dniu 2011-02-12 02:19,  obserwator pisze:

pierwsze z brzegu przyklady jak dyskutuje osobnik o nicku lorn:

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.soc.polityka&tid=2076879&pid=2076886&MID=%3Cij4c2o%249d3%243%40news.onet.pl%3E

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4381db91b05d8e82/69f5057a02b971b9?lnk=gst&q=lorn+obserwator#69f5057a02b971b9

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/d8e6a551fe77cde9/046686fe7a201818?lnk=gst&q=lorn+obserwator#046686fe7a201818

.nie chce mi sie juz wiecej szukac, w kazdym razie tak dyskusja wyglada z
osobnikiem o nicku lorn.

Poszukaj, bo to co wkleiłeś jest przykładem twojej sowieckiej dezinformacji, czyli funta kłaków warte ;-p Agencie Kolia dawaj ;-p

Data: 2011-02-12 02:28:24
Autor: Lorn
W dniu 2011-02-12 02:24, Lorn pisze:
[...]

ps. Jest u ciebie dopiero 8:27PM Poszukaj... :> Masz czas hehe...

Data: 2011-02-12 02:01:30
Autor: Lorn
W dniu 2011-02-12 01:59,  obserwator pisze:

[...]

"Grupy dyskusyjne w sieci dsa do dyskusji, a nie do urzadzania sobie nagonek na ludzi ktorzy nam sie nie podobaja lub ktorzy maja inne od nas poglady." - Obserwator.

Data: 2011-02-12 09:40:38
Autor: [heÂŽsk]
On Sat, 12 Feb 2011 02:01:30 +0100, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

> [...]

"Grupy dyskusyjne w sieci dsa do dyskusji, a nie do urzadzania sobie nagonek na ludzi ktorzy nam sie nie podobaja lub ktorzy maja inne od nas poglady." - Obserwator.

 to, ze atakuje cie ad personam swiadczy o tym, ze  strzeliles go celnie! chlopina nie ma argumentow!

jeszcze jedno spostrzezenie, przerazajace.....