jeszcze nie było? Niektórzy to sobie latają

Data: 2009-05-28 14:27:59
Autor: kakmar
jeszcze nie było? Niektórzy to sobie latają
Znalezione z podesłanego linka na interii:
http://www.youtube.com/watch?v=L3ZM0DNOTOI
tu w 44s jest ciekawie. http://www.youtube.com/watch?v=gTKEMqUm5y0

No i wstrząsający artykuł:
<http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/motocyklowi-bandyci-na,1313652>

Coś czuję że po nagłośnieniu będzie bardziej zorganizowana akcja i sobie
przez jakiś czas tam nie polatają.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2009-05-28 17:11:06
Autor: de Fresz
On 2009-05-28 16:27:59 +0200, kakmar <kakmar+sp@gmail.com> said:

No i wstrząsający artykuł:
<http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/motocyklowi-bandyci-na,1313652>

Fajne komentarze. Widać czytelnicy Interii mocno się starają, aby grupowym debilizmem prześcignąć tych z Onetu. Zresztą autor artykułu nie odbiega zapewne poziomem umysłowym od czytelników, więc i szkoda pary na komentowanie.

Coś czuję że po nagłośnieniu będzie bardziej zorganizowana akcja i sobie
przez jakiś czas tam nie polatają.

Jasne, przecież nasi włodarze muszą walczyć z bandytyzmem. No i tu będzie łatwiej nagrać materiały promocyjne do telewizji, niż z np. akcji tępienia agresywnych dresów na osiedlach.

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-06-01 13:12:04
Autor: pan_luki
[...]

"JA TO TAKA WLOSZCZYZNE NA MOTORACH DO ROWU
SPUSZCZAM WCZORAJ JECHALEM Do SWINOUJSCIA TO
WLOSZCZYZNE ZEPCHNOLEM DO ROWUPOD SAME DRZEWO .A
WRACAJAC TO TYLKO MOTOR LEZAL ROZWALONY KRZYZ MU
NA DROGE SPRUBUJ NADMORZE JECHAC TO SZYBKO
ZWOLNISZ"

Taki idiota stwarza zdecydowanie mniejsze zagrozenie na drodze niz
motocyklista pycacy na winklu.. :/

Data: 2009-05-29 07:48:23
Autor: Tytus z Fabryki
jeszcze nie było? Niektórzy to sobie latają
Siemka

***Użytkownik "kakmar"
http://www.youtube.com/watch?v=gTKEMqUm5y0

No ladnie lataja...szkoda ze u nas nie ma takich winkielkow

--
    T i żółte
(te najszypsze)

Data: 2009-05-29 13:24:32
Autor: Monster
jeszcze nie było? Niektórzy to so bie latają
Tytus z Fabryki pisze:
Siemka

***Użytkownik "kakmar"
http://www.youtube.com/watch?v=gTKEMqUm5y0

No ladnie lataja...szkoda ze u nas nie ma takich winkielkow

Ee,pojedynczy zawsze się gdzieś znajdzie,takie dwa mieliśmy przecież na Toruńskiej,natężenie ruchu podobne:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-05-29 14:22:58
Autor: Tytus z Fabryki
jeszcze nie było? Niektórzy to sobie latają
Siemka

***Użytkownik "Monster"
Ee,pojedynczy zawsze się gdzieś znajdzie,takie dwa mieliśmy przecież na
 Toruńskiej,natężenie ruchu podobne:-)

What??? Mieszkam na tych skrzywieniach drogi...nie da sie tam jezdzic, buduja, piachu pelno nawet wyjscie w strone srodmiescia nie za ostre - a kiedys latalo sie tam ehhh...najfajniejszy byl ten zaciesniajacy w dol nad wisle :)
A i nawroty slabe daleko trza jezdzic.
Na poniatoszczaku nawierzchnia slabiutka

--
    T i żółte
(te najszypsze)

Data: 2009-05-29 14:29:25
Autor: Monster
Tytus z Fabryki pisze:
[...]

Dlatego napisałem w czasie przeszłym...na Poniatowskim jakoś śliski się ten asfalt zrobił,na pętli na Wólce jeszcze da się kółka kręcić, tyle że kilka dziur przybyło

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-05-29 14:32:05
Autor: gildor
Tytus z Fabryki pisze:
What??? Mieszkam na tych skrzywieniach drogi...

a poka rozkład mieszkania? nie przeszkadza Ci jak po pokoju Ci jeżdżą?

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-29 14:38:29
Autor: Paweł Burdzy
Tytus z Fabryki pisze:
A i nawroty slabe daleko trza jezdzic.
Na poniatoszczaku nawierzchnia slabiutka

Nie lubię jeździć ludziom pod oknami, ale jest kilka fajnych miejsc w okolicach w-wy, oto dwa z nich:
http://tnij.org/dhh0 i
http://tnij.org/dhh2

--
Paweł
mały, czarny fazer '01

Data: 2009-05-29 23:47:13
Autor: Tytus
jeszcze nie było? Niektórzy to sobie latają
Siemka
 "Paweł Burdzy"
http://tnij.org/dhh0 i
http://tnij.org/dhh2

Znam oba, niestety w pierwszym fajne winkle sa w zabudowie i to takiej paskudnej tuz obok drogi - no i teraz remont koncza na przedluzeniu.
Na drugiej sporo piachu bywa ale polatac sie da...
to kiedy jedziemy???
--
  T. i żolte
te naszypsze

Data: 2009-05-30 21:36:49
Autor: Monster
Tytus pisze:
[...]

Na winkle zawsze chętny jestem,kwestia wolnego czasu:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-05-31 00:06:49
Autor: Paweł Burdzy
Tytus pisze:
[...]

Jak tylko pogoda się ogarnie, bo od paru dni jest zupełnie nie do życia ;(

--
Paweł
mały, czarny fazer '01

Data: 2009-05-29 09:59:52
Autor: Koczis
jeszcze nie by�o? Niektórzy tosobie lataj�
Bardzo fajne filmiki, jak bylem w zimie z rodzinka i zobaczylem je(winkielki)
pierwszy raz to postanowilem, ze sie przyjade latem z Warszaki aby sobie
"polatac", ale wczesniej wizyta w Poznaniu na torze :)

P.S. a moze cos powstalo kolo Warszawy co by bylo podobne do toru?

Koczis
R1

Data: 2009-05-29 10:08:50
Autor: Karambol

Użytkownik "kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> napisał w wiadomości news:gvm71f$rn6$1news.onet.pl...
[...]

Ile czasu mozna krecic sie na jednym winklu? Cholerna nuda...
Ja jestem chyba jakis inny (pewnie dlatego jezdze enduro) bo widze, ze komentarze do tych klipow to same zachwyty a dla mnie to nuda na maxa.
Tylko w'te i we'wte - jak mowi moja babcia

--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E

Data: 2009-05-29 16:06:56
Autor: Jarecki [KenLee]
jeszcze nie było? Niektórzy to sobie latają
Użytkownik "Karambol"  napisał

[...]

*** To jest jeszcze w miare, bo przynajmniej winkluja i cos sie przez to dzieje, ale co powiesz na zjawisko tzw. pasow czyli 2-3 kilometrowych prostych sluzacych dawniej za rezerwowe wojskowe pasy startowe? Mlodziez (i nie tylko) zbiera sie w takich miejscach od lat po to tylko zeby zapiac dwapiecdziesiat, nawrocic i znow zapiac dwapiecdziesiat na prostej. To dopiero nuda. A jednak co weekend az kolorowo w takich miejscach od kombinezonow. W Zachodniopoorskim to np.: kawalek drogi ze Szczecina na Chociwel.
Pozdr
Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

Data: 2009-05-29 16:45:09
Autor: Karambol
> [...]
dzieje, ale co powiesz na zjawisko tzw. pasow czyli 2-3 kilometrowych prostych sluzacych dawniej za rezerwowe wojskowe pasy startowe? Mlodziez (i nie tylko) zbiera sie w takich miejscach od lat po to tylko zeby zapiac dwapiecdziesiat, nawrocic i znow zapiac dwapiecdziesiat na prostej. To dopiero nuda. A jednak co weekend az kolorowo w takich miejscach od kombinezonow. W Zachodniopoorskim to np.: kawalek drogi ze Szczecina na Chociwel.

Na Chciwel? to jak sie na Miedwie jedzie?
Jeszcze jest takie zapasowe ladowisko miedzy Pobierowem a Rewalem.

Pewnie na zywo to bardziej ekscytujace, ale i tak wole techniczna jazde;0

Data: 2009-05-29 17:43:46
Autor: morghul
jeszcze nie było? Niektórzy to sobie latają
Na Chciwel? to jak sie na Miedwie jedzie?

To zależy skąd się jedzie ;). Chodziło Jareckiemu o to:
http://maps.google.pl/maps?f=q&source=s_q&hl=pl&geocode=&q=chociwel&sll=52.55569,20.808792&sspn=0.433336,1.235962&ie=UTF8&ll=53.427128,14.802961&spn=0.026543,0.077248&t=h&z=14

Zdaje się że raz na ruski rok nawet jakiś samolot tam wyląduje awaryjnie ;).

--

ETERSTAR
Dawid Talarczyk

Data: 2009-05-29 18:08:23
Autor: kabat

Użytkownik "morghul" <morghul@tlen.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:gvovrj$qha$1@news.onet.pl...
[...]

Tak to chyba tam gdzie kiedys dwóch takich miało czołówkę i nie wyglądało to apetycznie

--
pozdro
KTM 640 Enduro

Data: 2009-06-01 10:08:44
Autor: Jasio

Użytkownik "morghul" napisał w wiadomości news:gvovrj$qha$1news.onet.pl...
[...]

http://pl.wikipedia.org/wiki/Drogowy_odcinek_lotniskowy

Tu opisane gdzie są tzw. DOLy

--
Jasio
vfr vx etz http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1324541

Data: 2009-06-01 11:41:17
Autor: zbigi
jeszcze nie było? Niektórzy to so bie latają
morghul napisał(a):
[...]
Zdaje się że raz na ruski rok nawet jakiś samolot tam wyląduje awaryjnie ;).
Oj, awaryjnie juz na pewno nie. No chyba, ze jakas awionetka.

Data: 2009-05-29 16:10:07
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Karambol napisał(a):
Ile czasu mozna krecic sie na jednym winklu? Cholerna nuda...

E tam nuda. Tam ruch jak jasny gwint, barierki, presja widzow i co chwile trzeba oddawac krew na kolegow albo jezdzic na pogrzeby. Dzieje sie.

Szczerze powiedziawszy nie wyobrazam sobie debilniejszego miejsca na takie napierdalanie. Ale widac adrenalinka wzywa.

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-05-29 22:49:46
Autor: Monster
Kamil Nowak 'Amil' pisze:

Szczerze powiedziawszy nie wyobrazam sobie debilniejszego miejsca na takie napierdalanie. Ale widac adrenalinka wzywa.

Lanserka nie potrafi jeździć bez publiki:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-05-30 00:31:51
Autor: Iguan007

"kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> wrote in message
[...]

Moze ja jakis dziwny jestem ale strasznie to nudne. Kilku gosci jezdzi w
kolko po jednym zakrecie, reszta patrzy z zachwytem.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2009-05-29 17:35:02
Autor: kabat

Użytkownik "Iguan007" <iguan007@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:gvorkk$f3u$1@news.onet.pl...

Moze ja jakis dziwny jestem ale strasznie to nudne. Kilku gosci jezdzi w
kolko po jednym zakrecie, reszta patrzy z zachwytem.

To oni są dziwni:) nuda totalna, a przez ten samo zachwyt to w podkładzie aż się ciśnie żeby tam był taki kawałek: "ona robi loda mu bo lubi, ona robi loda mu bo umi, to takie piękne jest"

Data: 2009-05-31 09:49:30
Autor: AlF
kakmar wrote:
Znalezione z podesłanego linka na interii:
http://www.youtube.com/watch?v=L3ZM0DNOTOI
tu w 44s jest ciekawie. http://www.youtube.com/watch?v=gTKEMqUm5y0

niby fajnie, ale prawda jest taka ze kazdy srednio utalentowany i srednio doswiadczony rider moze przy odrobinie praktyki tak samo na praktycznie kazdym sprzecie.

sztuka to precyzyjne przejscie z jednego kolana na drugie przy jak najwieszej predkosci z jak najmniejszym zdestabilizowniem maszyny.

jeszcze nie było? Niektórzy to sobie latają