jeszcze nie było? Niektórzy to sobie latają

Data: 2009-05-29 10:08:50
Autor: Karambol
jeszcze nie było? Niektórzy to sobie latają

Użytkownik "kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> napisał w wiadomości news:gvm71f$rn6$1news.onet.pl...
Znalezione z podesłanego linka na interii:
http://www.youtube.com/watch?v=L3ZM0DNOTOI
tu w 44s jest ciekawie.
http://www.youtube.com/watch?v=gTKEMqUm5y0

No i wstrząsający artykuł:
<http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/motocyklowi-bandyci-na,1313652>

Coś czuję że po nagłośnieniu będzie bardziej zorganizowana akcja i sobie
przez jakiś czas tam nie polatają.

Ile czasu mozna krecic sie na jednym winklu? Cholerna nuda...
Ja jestem chyba jakis inny (pewnie dlatego jezdze enduro) bo widze, ze komentarze do tych klipow to same zachwyty a dla mnie to nuda na maxa.
Tylko w'te i we'wte - jak mowi moja babcia

--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E

Data: 2009-05-29 16:06:56
Autor: Jarecki [KenLee]
jeszcze nie było? Niektórzy to sobie latają
Użytkownik "Karambol"  napisał

[...]

*** To jest jeszcze w miare, bo przynajmniej winkluja i cos sie przez to dzieje, ale co powiesz na zjawisko tzw. pasow czyli 2-3 kilometrowych prostych sluzacych dawniej za rezerwowe wojskowe pasy startowe? Mlodziez (i nie tylko) zbiera sie w takich miejscach od lat po to tylko zeby zapiac dwapiecdziesiat, nawrocic i znow zapiac dwapiecdziesiat na prostej. To dopiero nuda. A jednak co weekend az kolorowo w takich miejscach od kombinezonow. W Zachodniopoorskim to np.: kawalek drogi ze Szczecina na Chociwel.
Pozdr
Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

Data: 2009-05-29 16:45:09
Autor: Karambol
> [...]
dzieje, ale co powiesz na zjawisko tzw. pasow czyli 2-3 kilometrowych prostych sluzacych dawniej za rezerwowe wojskowe pasy startowe? Mlodziez (i nie tylko) zbiera sie w takich miejscach od lat po to tylko zeby zapiac dwapiecdziesiat, nawrocic i znow zapiac dwapiecdziesiat na prostej. To dopiero nuda. A jednak co weekend az kolorowo w takich miejscach od kombinezonow. W Zachodniopoorskim to np.: kawalek drogi ze Szczecina na Chociwel.

Na Chciwel? to jak sie na Miedwie jedzie?
Jeszcze jest takie zapasowe ladowisko miedzy Pobierowem a Rewalem.

Pewnie na zywo to bardziej ekscytujace, ale i tak wole techniczna jazde;0

Data: 2009-05-29 17:43:46
Autor: morghul
jeszcze nie było? Niektórzy to sobie latają
Na Chciwel? to jak sie na Miedwie jedzie?

To zależy skąd się jedzie ;). Chodziło Jareckiemu o to:
http://maps.google.pl/maps?f=q&source=s_q&hl=pl&geocode=&q=chociwel&sll=52.55569,20.808792&sspn=0.433336,1.235962&ie=UTF8&ll=53.427128,14.802961&spn=0.026543,0.077248&t=h&z=14

Zdaje się że raz na ruski rok nawet jakiś samolot tam wyląduje awaryjnie ;).

--

ETERSTAR
Dawid Talarczyk

Data: 2009-05-29 18:08:23
Autor: kabat

Użytkownik "morghul" <morghul@tlen.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:gvovrj$qha$1@news.onet.pl...
[...]

Tak to chyba tam gdzie kiedys dwóch takich miało czołówkę i nie wyglądało to apetycznie

--
pozdro
KTM 640 Enduro

Data: 2009-06-01 10:08:44
Autor: Jasio

Użytkownik "morghul" napisał w wiadomości news:gvovrj$qha$1news.onet.pl...
[...]

http://pl.wikipedia.org/wiki/Drogowy_odcinek_lotniskowy

Tu opisane gdzie są tzw. DOLy

--
Jasio
vfr vx etz http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1324541

Data: 2009-06-01 11:41:17
Autor: zbigi
jeszcze nie było? Niektórzy to so bie latają
morghul napisał(a):
[...]
Zdaje się że raz na ruski rok nawet jakiś samolot tam wyląduje awaryjnie ;).
Oj, awaryjnie juz na pewno nie. No chyba, ze jakas awionetka.

Data: 2009-05-29 16:10:07
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Karambol napisał(a):
Ile czasu mozna krecic sie na jednym winklu? Cholerna nuda...

E tam nuda. Tam ruch jak jasny gwint, barierki, presja widzow i co chwile trzeba oddawac krew na kolegow albo jezdzic na pogrzeby. Dzieje sie.

Szczerze powiedziawszy nie wyobrazam sobie debilniejszego miejsca na takie napierdalanie. Ale widac adrenalinka wzywa.

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-05-29 22:49:46
Autor: Monster
Kamil Nowak 'Amil' pisze:

Szczerze powiedziawszy nie wyobrazam sobie debilniejszego miejsca na takie napierdalanie. Ale widac adrenalinka wzywa.

Lanserka nie potrafi jeździć bez publiki:-)

--
Tomek
BMW R1100S

jeszcze nie było? Niektórzy to sobie latają