jeszcze nikt nie napisał: Play 29gr do ws zystkich

Data: 2009-03-02 13:12:40
Autor: vonski ®
jeszcze nikt nie napisał: Play 29gr do ws zystkich
Czy to będzie cenowa rewolucja? Wszystko na to wskazuje

Nowa oferta będzie nosiła nazwę Play na kartę fresh. Minuta połączenia do wszystkich sieci w Polsce będzie kosztować 29 gr.! Kwota na koncie będzie ważna przez rok po każdym doładowaniu (bez względu na kwotę doładowania)!

Kwoty doładowań z kart zdrapek to 5, 10, 30, 50 zł. Dostępne będą startery o wartości 5 zł i 9 zł. Początkowa kwota na starterze będzie ważna przez 10 dni na połączenia wychodzące. Sam starter będzie jeszcze działał przez kolejne 90 dni (odbieranie połączeń). Po doładowaniu dowolną kwotą starter ulegnie przedłużeniu o rok.

za gsmonline.pl

Pokaz mi oficjalny komunikat prasowy ktory to potwierdza.
Poki co to plota.

--
Pzdr. vonski
"What is love? Love is to play

Data: 2009-03-02 13:23:52
Autor: bartekk
"vonski ®" <b0rubar@gazeta.pl> wrote in message news:gogiff$kgi$1inews.gazeta.pl...
za gsmonline.pl

Pokaz mi oficjalny komunikat prasowy ktory to potwierdza.
Poki co to plota.

Na ww. stronie sa nawet zdjecia startera.

Data: 2009-03-02 13:19:09
Autor:
bartekk <krabar@gmail.com> napisał(a):

> Pokaz mi oficjalny komunikat prasowy ktory to potwierdza.
> Poki co to plota.

Na ww. stronie sa nawet zdjecia startera.
 No tak, ale nie ma regulaminów i cennika. Ja słyszałem , ze 29 groszy tylko w
obrębie nadajników Play - trzeba czekać do czwartku i wtedy oceniać

Data: 2009-03-02 16:15:18
Autor: bartekk
<wasa20.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:gogmcd$enf$1inews.gazeta.pl...
> [...]

No tak, ale nie ma regulaminów i cennika. Ja słyszałem , ze 29 groszy tylko w
obrębie nadajników Play - trzeba czekać do czwartku i wtedy oceniać

A skad bedzie wiadomo czy jest sie pod nadajnikiem Play?

Data: 2009-03-02 16:31:27
Autor: SDD
jeszcze nikt nie napisał: Play 29gr do wszystkich

Użytkownik "bartekk" <krabar@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:gogt8l$12$1inews.gazeta.pl...

A skad bedzie wiadomo czy jest sie pod nadajnikiem Play?

A jak jestes w poblizu granicy np, niemieckiej, to skad wiesz, czy za polaczenei zaplacisz wg stawek krajowych czy roamingowych?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-03-02 16:32:59
Autor: Liwiusz
SDD pisze:
[...]

   Po nazwie sieci na wy¶wietlaczu? Po możliwo¶ci wył±czenia roamingu?

--
Liwiusz

Data: 2009-03-02 16:37:28
Autor: MarekM
bartekk pisze:
[...]

Teoretycznie:
- operator może zrzucić to na klienta: większo¶ć telefonów wy¶wietla
b±dĽ "znaczek" zalogowania się do sieci obcej (roamingu), b±dĽ nazwę
sieci do jakiej jest się zalogowanym (obok Play - Plus)
- może umożliwić "wył±czenie roamingu krajowego" i oferować tańsze
usługi tylko tym, którzy maj± roaming wył±czony
- może zaimplementować usługę podobn± do "grania na czekanie" czy jak to
się nazywa: przed poł±czeniem krótki sygnał dĽwiękowy informuj±cy o
przebywaniu w zasięgu sieci macierzystej (problem, jeżeli w trakcie
rozmowy telefon przeloguje się do innej sieci, ale w sumie nie wiem, czy
tak czy inaczej nie nast±piłoby jej zerwanie - dawniej był z tym problem)
- wreszcie może wprowadzić usługę w postaci "wdzwaniania" b±dĽ
wybierania numeru "krótkim kodem" - numer do wdzwaniania/kod byłyby
dostępne tylko w sieci macierzystej (ale to cholernie upierdliwe dla
klienta).

Podejrzewam jednak, że nie będzie żadnego ograniczenia do sieci
macierzystej. Maj± coraz więcej stacji GSM i coraz mniej ruchu obsługuje
Polkomtel.

Marek

Data: 2009-03-02 16:45:58
Autor: bartekk

"MarekM" <muddy@wytnij-to.interia.i-popraw-tld.polska> wrote in message news:gogtl4$rin$1news.interia.pl...
[...]

Hm, z tym sie nie spotkalem ani na w800i, e51 ani na obecnym iPhone...

Data: 2009-03-02 16:53:31
Autor: SDD
jeszcze nikt nie napisał: Play 29gr do wszystkich

Użytkownik "bartekk" <krabar@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:gogv1f$cej$1inews.gazeta.pl...

Hm, z tym sie nie spotkalem ani na w800i, e51 ani na obecnym iPhone...

To iPhone nie wyswietla Ci do jakiej sieci jestes zalogowany?
Nie masz tam gdzies napisane Plus GSM, czy POLKOMTEL? A moze masz tylko napisane Plaa - bo wlasnie jestes zalogowany do Playa.
Ja z kolei nigdy jeszcze nie widzialem telefonu, ktory nie wyswietla nazwy sieci, do ktorej jest zalogowany!

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-03-02 17:07:24
Autor: bartekk
"SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> wrote in message news:gogvdv$opp$1news.onet.pl...
[...]

No tak, mam sima orange i wyswietla zawsze orange, nigdy nic innego.

Data: 2009-03-02 17:14:18
Autor: SDD
jeszcze nikt nie napisał: Play 29gr do wszystkich

Użytkownik "bartekk" <krabar@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:goh0g1$nem$1inews.gazeta.pl...

No tak, mam sima orange i wyswietla zawsze orange, nigdy nic innego.

Kurde - no bo w POLSCE karta Orange nie zaloguje Ci si edo innej sieci, jak tylko Orange!
Wyjedz za granice - a zobaczysz inne nazwy sieci.
Zdejm Sim-locka, wloz karte Ery, Plusa, tez zobaczysz inne nazwy na wyswietlaczu.
Abonenci Playa sa w o tyle odmiennej sytuacji, ze nawet w Polsce ich karty moga zalogowac sie do dwoch sieci - macierzystej: Play oraz Plus GSM

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-03-02 17:48:05
Autor: bartekk
"SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> wrote in message news:goh0kr$si2$1news.onet.pl...
Abonenci Playa sa w o tyle odmiennej sytuacji, ze nawet w Polsce ich karty moga zalogowac sie do dwoch sieci - macierzystej: Play oraz Plus GSM

Sorry, nie wiedzialem.

Data: 2009-03-02 19:08:35
Autor: Przemek
jeszcze nikt nie napisał: Play 29gr do wszystkic h [OT]
Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomo¶ci
Zdejm Sim-locka

błagam... zdejmij...
No offence.
Przem

Data: 2009-03-02 19:06:37
Autor: Przemek
Użytkownik "vonski ®" <b0rubar@gazeta.pl> napisał w wiadomości
Pokaz mi oficjalny komunikat prasowy ktory to potwierdza.
Poki co to plota.

Nie wspominając tego, że dotychczasowe playowe promocje miały tyle gwiazdek i zastrzeżeń napisanych małymi literkami, że wcale bym się nie zdziwił, gdyby 29 gr było pod warunkiem:
że jesteś leworęczny, piszesz prawą stopą, kod aktywujący wciskasz prawym uchem, musisz to zrobić w ciągu 10 sekund, a ma on 60 znaków, w tym wielkie i małe litery + cyfry.
Przem

jeszcze nikt nie napisał: Play 29gr do ws zystkich