jeszcze nikt nie napisał: Play 29gr do wszystkich

Data: 2009-03-02 09:25:03
Autor: >>Galeo
jeszcze nikt nie napisał: Play 29gr do wszystkich
Czy to będzie cenowa rewolucja? Wszystko na to wskazuje

Nowa oferta będzie nosiła nazwę Play na kartę fresh. Minuta połączenia do wszystkich sieci w Polsce będzie kosztować 29 gr.! Kwota na koncie będzie ważna przez rok po każdym doładowaniu (bez względu na kwotę doładowania)!

Kwoty doładowań z kart zdrapek to 5, 10, 30, 50 zł. Dostępne będą startery o wartości 5 zł i 9 zł. Początkowa kwota na starterze będzie ważna przez 10 dni na połączenia wychodzące. Sam starter będzie jeszcze działał przez kolejne 90 dni (odbieranie połączeń). Po doładowaniu dowolną kwotą starter ulegnie przedłużeniu o rok.

za gsmonline.pl

Data: 2009-03-02 09:37:54
Autor: Skylla
jeszcze nikt nie napisał: Play 29gr do wszystkich
Play na kartę fresh.
Kolejny pol-ang potwór językowy.
Poza tym poczekajmy na szczegóły te kilka dni...

Data: 2009-03-02 13:12:40
Autor: vonski ÂŽ
> [...]

Kwoty doładowań z kart zdrapek to 5, 10, 30, 50 zł. Dostępne będą startery o wartości 5 zł i 9 zł. Początkowa kwota na starterze będzie ważna przez 10 dni na połączenia wychodzące. Sam starter będzie jeszcze działał przez kolejne 90 dni (odbieranie połączeń). Po doładowaniu dowolną kwotą starter ulegnie przedłużeniu o rok.

Pokaz mi oficjalny komunikat prasowy ktory to potwierdza.
Poki co to plota.

--
Pzdr. vonski
"What is love? Love is to play

Data: 2009-03-02 13:23:52
Autor: bartekk
"vonski ÂŽ" <b0rubar@gazeta.pl> wrote in message news:gogiff$kgi$1inews.gazeta.pl...
za gsmonline.pl

Pokaz mi oficjalny komunikat prasowy ktory to potwierdza.
Poki co to plota.

Na ww. stronie sa nawet zdjecia startera.

Data: 2009-03-02 13:19:09
Autor:
bartekk <krabar@gmail.com> napisał(a):

> Pokaz mi oficjalny komunikat prasowy ktory to potwierdza.
> Poki co to plota.

Na ww. stronie sa nawet zdjecia startera.
 No tak, ale nie ma regulaminów i cennika. Ja słyszałem , ze 29 groszy tylko w
obrębie nadajników Play - trzeba czekać do czwartku i wtedy oceniać

Data: 2009-03-02 16:15:18
Autor: bartekk
<wasa20.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:gogmcd$enf$1inews.gazeta.pl...
> [...]

No tak, ale nie ma regulaminów i cennika. Ja słyszałem , ze 29 groszy tylko w
obrębie nadajników Play - trzeba czekać do czwartku i wtedy oceniać

A skad bedzie wiadomo czy jest sie pod nadajnikiem Play?

Data: 2009-03-02 16:31:27
Autor: SDD

Użytkownik "bartekk" <krabar@gmail.com> napisał w wiadomości news:gogt8l$12$1inews.gazeta.pl...

A skad bedzie wiadomo czy jest sie pod nadajnikiem Play?

A jak jestes w poblizu granicy np, niemieckiej, to skad wiesz, czy za polaczenei zaplacisz wg stawek krajowych czy roamingowych?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-03-02 16:32:59
Autor: Liwiusz
SDD pisze:
[...]

   Po nazwie sieci na wyświetlaczu? Po możliwości wyłączenia roamingu?

--
Liwiusz

Data: 2009-03-02 16:37:28
Autor: MarekM
bartekk pisze:
[...]

Teoretycznie:
- operator może zrzucić to na klienta: większość telefonów wyświetla
bądź "znaczek" zalogowania się do sieci obcej (roamingu), bądź nazwę
sieci do jakiej jest się zalogowanym (obok Play - Plus)
- może umożliwić "wyłączenie roamingu krajowego" i oferować tańsze
usługi tylko tym, którzy mają roaming wyłączony
- może zaimplementować usługę podobną do "grania na czekanie" czy jak to
się nazywa: przed połączeniem krótki sygnał dźwiękowy informujący o
przebywaniu w zasięgu sieci macierzystej (problem, jeżeli w trakcie
rozmowy telefon przeloguje się do innej sieci, ale w sumie nie wiem, czy
tak czy inaczej nie nastąpiłoby jej zerwanie - dawniej był z tym problem)
- wreszcie może wprowadzić usługę w postaci "wdzwaniania" bądź
wybierania numeru "krótkim kodem" - numer do wdzwaniania/kod byłyby
dostępne tylko w sieci macierzystej (ale to cholernie upierdliwe dla
klienta).

Podejrzewam jednak, że nie będzie żadnego ograniczenia do sieci
macierzystej. Mają coraz więcej stacji GSM i coraz mniej ruchu obsługuje
Polkomtel.

Marek

Data: 2009-03-02 16:45:58
Autor: bartekk

"MarekM" <muddy@wytnij-to.interia.i-popraw-tld.polska> wrote in message news:gogtl4$rin$1news.interia.pl...
[...]

Hm, z tym sie nie spotkalem ani na w800i, e51 ani na obecnym iPhone...

Data: 2009-03-02 16:53:31
Autor: SDD

Użytkownik "bartekk" <krabar@gmail.com> napisał w wiadomości news:gogv1f$cej$1inews.gazeta.pl...

Hm, z tym sie nie spotkalem ani na w800i, e51 ani na obecnym iPhone...

To iPhone nie wyswietla Ci do jakiej sieci jestes zalogowany?
Nie masz tam gdzies napisane Plus GSM, czy POLKOMTEL? A moze masz tylko napisane Plaa - bo wlasnie jestes zalogowany do Playa.
Ja z kolei nigdy jeszcze nie widzialem telefonu, ktory nie wyswietla nazwy sieci, do ktorej jest zalogowany!

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-03-02 17:07:24
Autor: bartekk
"SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> wrote in message news:gogvdv$opp$1news.onet.pl...
[...]

No tak, mam sima orange i wyswietla zawsze orange, nigdy nic innego.

Data: 2009-03-02 17:14:18
Autor: SDD

Użytkownik "bartekk" <krabar@gmail.com> napisał w wiadomości news:goh0g1$nem$1inews.gazeta.pl...

No tak, mam sima orange i wyswietla zawsze orange, nigdy nic innego.

Kurde - no bo w POLSCE karta Orange nie zaloguje Ci si edo innej sieci, jak tylko Orange!
Wyjedz za granice - a zobaczysz inne nazwy sieci.
Zdejm Sim-locka, wloz karte Ery, Plusa, tez zobaczysz inne nazwy na wyswietlaczu.
Abonenci Playa sa w o tyle odmiennej sytuacji, ze nawet w Polsce ich karty moga zalogowac sie do dwoch sieci - macierzystej: Play oraz Plus GSM

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-03-02 17:48:05
Autor: bartekk
"SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> wrote in message news:goh0kr$si2$1news.onet.pl...
Abonenci Playa sa w o tyle odmiennej sytuacji, ze nawet w Polsce ich karty moga zalogowac sie do dwoch sieci - macierzystej: Play oraz Plus GSM

Sorry, nie wiedzialem.

Data: 2009-03-02 19:08:35
Autor: Przemek
jeszcze nikt nie napisał: Play 29gr do wszystkic h [OT]
Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości
Zdejm Sim-locka

błagam... zdejmij...
No offence.
Przem

Data: 2009-03-02 19:06:37
Autor: Przemek
Użytkownik "vonski ®" <b0rubar@gazeta.pl> napisał w wiadomości
Pokaz mi oficjalny komunikat prasowy ktory to potwierdza.
Poki co to plota.

Nie wspominając tego, że dotychczasowe playowe promocje miały tyle gwiazdek i zastrzeżeń napisanych małymi literkami, że wcale bym się nie zdziwił, gdyby 29 gr było pod warunkiem:
że jesteś leworęczny, piszesz prawą stopą, kod aktywujący wciskasz prawym uchem, musisz to zrobić w ciągu 10 sekund, a ma on 60 znaków, w tym wielkie i małe litery + cyfry.
Przem

Data: 2009-03-02 21:24:48
Autor: .Zykfryd.
> [...]

Nowa oferta będzie nosiła nazwę Play na kartę fresh. Minuta połączenia do wszystkich sieci w Polsce będzie kosztować 29 gr.! Kwota na koncie będzie ważna przez rok po każdym doładowaniu (bez względu na kwotę doładowania)!

Dziś już pierwszy kwietnia??

Data: 2009-03-03 19:22:20
Autor: Shadow
Galeon napisał(a):

[...]

Na pewno sporo w tym haków. Raczej operator nie będzie dopłacał do interesu,
a w takim przypadku (połączenia do wszystkich sieci za 29gr/min) to wątpię
żeby wychodził na swoje. Z tym doładowaniem to podobnie. Pewnie chodzi
połączenia przychodzące. Nie ma się czym podniecać. 8-)

Data: 2009-03-03 19:53:36
Autor: Edward Malinowy
jeszcze nikt nie napisał: Play 29gr do wszystkich
"Shadow" news:gojsdo$sem$2news.onet.pl

Na pewno sporo w tym haków.

Tego na 100% powiedzieć nie możemy :) Musimy czekać do czwartku :)

Raczej operator nie będzie dopłacał do interesu,
a w takim przypadku (połączenia do wszystkich sieci za 29gr/min) to wątpię
żeby wychodził na swoje.

Możesz jakoś uzasadnić swój tok rozumowania? Jeżeli się nie mylę to stawki
MTR w ostatnich tygodniach poszły w dół więc?

Z tym doładowaniem to podobnie. Pewnie chodzi
połączenia przychodzące. Nie ma się czym podniecać. 8-)

Czwartku jeszcze nie ma :) a więc żyjmy nadzieją (podniecajmy się he he he
he)

Pozdrawiam serdecznie.

Data: 2009-03-04 03:52:54
Autor: BearBag
jeszcze nikt nie napisał: Play 29gr do wszystki ch
no i jednak wtargneli na wojenna sciezke:
http://www.gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=21912&amp;link=PLAY,rozpoczyna,wojnę,cenową,w,prepaid,-,Play,na,kartę,fresh

ciekawe czy (a raczej kiedy) odpowiedz trojki wielkich.

Data: 2009-03-04 14:09:23
Autor: Ircys
On 4 Mar, 12:52, BearBag <cactu...@gmail.com> wrote:
no i jednak wtargneli na wojenna sciezke:http://www.gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=21912&link=PL...,cenową,w,prepaid,-,Play,na,kartę,fresh

http://www.telepolis.pl/news.php?id=14159

Data: 2009-03-04 20:35:29
Autor: ToMasz
BearBag pisze:
[...]

JAk dowiem się szczegółów to jakoś zareagujemy. Tzn jak spadnie drastycznie sprzedaż taktaków, simplusów i popów to COŚ zrobią. narazie wewnątrz orange "schodzi" sie do 20 groszy, wewnątrz pop, nawet bliżej 10. ( ofert plus i ery nieznam) Ci którzy dzwonili głownie do obcych sieci, już dawno zwiali z wielkiej trójcy.

ToMasz

Data: 2009-03-05 11:48:33
Autor: Shadow
jeszcze nikt nie napisał: Play 29gr do wszystkich
Niemożliwe? A jednak!

http://tnij.org/play_pogromca

jeszcze nikt nie napisał: Play 29gr do wszystkich