jeszcze o N-BOX (ADB-5800S a lista kanałów?)

Data: 2012-03-20 08:50:22
Autor: Yerine Ictimai
jeszcze o N-BOX (ADB-5800S a lista kanałów?)
juz się oswoiłem nieco z tym korproracyjnie zbrandzlowanym ADB-5800S
ale własnie jeden z ulubionych kanałów na FTA zmienił parametry
nadawania  ("new parameters: HOTBIRD 6, Transponder - 92, 12558
Vertical, Symbol rate 27500, FEC 3/4") i juz nie jest dostepny w tej
chwili przez  N-BOX !!!!!!

JAK UAKTUALNIĆ LISTĘ KANAŁÓW FTA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????

To da się zrobić samodzielnie czy trzeba czekac NA ZMIŁOWANIE N-
ki ????????????????

Data: 2012-03-20 18:16:50
Autor: Kapec
W dniu 2012-03-20 16:50, Yerine Ictimai pisze:
[...]

  Mozesz sobie sam przerobic to wykastrowane cos albo zlecic koszt to jakies 150 zeta i masz dremaboxa HD dla ubogich.

Jesli nie to brendzluj sie z tym gownem i nie zasmiecaj grupy.

Data: 2012-03-20 22:26:52
Autor: Yerine Ictimai
jeszcze o N-BOX (ADB-5800S a lista kanałów?)
On Mar 20, 6:16 pm, Kapec <n...@pr.pl> wrote:
W dniu 2012-03-20 16:50, Yerine Ictimai pisze:> juz się oswoiłem nieco z tym korproracyjnie zbrandzlowanym ADB-5800S
> [...]

  Mozesz sobie sam przerobic to wykastrowane cos albo zlecic koszt to
jakies 150 zeta i masz dremaboxa HD dla ubogich.

jak, gdzie i komu zlecić?   150zł to mógłbym wysupłać w tych obecnych
mękach w zmaganiu się z SOFTEM N-ki

teraz właśnie szukając możliwości załadowania listy kanałów od nowa (w
ustawieniach) to toto owszem załadowało mi listę kanałów od nowa, ale
kanały sa te same lecz za to WYKASOWAŁO mi pracowicie dobrane
wcześniej listy "ULUBIONYCH"

WRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!

Jesli nie to brendzluj sie z tym gownem i nie zasmiecaj grupy.

jak to "zaśmiecaj"... przecież ta grupa właśnie chyba od tego jest
żeby sobie jakoś poradzić i otrzymać poradę

Data: 2012-03-22 02:43:39
Autor: Yerine Ictimai
On Mar 21, 12:24 pm, K <a...@b.c> wrote:
> jak to "zaśmiecaj"... przecież ta grupa właśnie chyba od tego jest
> żeby sobie jakoś poradzić i otrzymać poradę

Tak jest po to zeby czasem pomoc ale w twoim przypadku najlepiej bedzie
cie dobić przygłupie.

straszny z ciebie frustrat jakiś życiowy...

Data: 2012-03-22 12:43:33
Autor: K
W dniu 2012-03-22 10:43, Yerine Ictimai pisze:
On Mar 21, 12:24 pm, K<a...@b.c>  wrote:
[...]

jak narazie to ty wylewasz swoje gorzkie zale pod adresem syfiastej telewizji . A kogo to qrwa obchodzi ze gupiles gowno i masz z nim problem ?

Dzwon na infolinie N ki buraku mazowiecki.

Data: 2012-03-26 04:14:47
Autor: Yerine Ictimai
On Mar 22, 1:43 pm, K <a...@b.c> wrote:

> straszny z ciebie frustrat jakiś życiowy...

jak narazie to ty wylewasz swoje gorzkie zale pod adresem syfiastej
telewizji . A kogo to qrwa obchodzi ze gupiles gowno i masz z nim problem ?

przydałoby się ostrzec innych ludzi przed tą PUŁAPKĄ nie uważasz,
CHAMIE?

Dzwon na infolinie N ki buraku mazowiecki.

Po co, żeby jeszcze wydać te kilka złotych za połączenie i dowiedzieć
się, że i tak nic się nie da zrobić bo kupując KOTA W WORKU przecież
WIEDZIAŁEM co kupuję?

Data: 2012-03-20 23:03:37
Autor: adresss
On Tue, 20 Mar 2012 18:16:50 +0100, Kapec <nurt@pr.pl> wrote:

[...]

juz kiedys pisalem o tym: wystarczyloby, aby kazdy user mogl
przygotowac sam sobie liste kanalow za pomoca komputera i strony www w
n (po zalogowaniu).

- edytuje sobie liste jak chce (z listy dostepnych kanalow - na
zasadzie wyboru lub z palca wszystkie parametry) i nastepnie tak
przygotowana lista leci z satelity i wprogramowuje sie do wlasnego
boxa. I po sprawie. Panowie z n i ADB - zrobcie takie cos, to
bedziecie boscy.

--
ThinkXtra

Data: 2012-03-20 22:33:26
Autor: Yerine Ictimai
On Mar 20, 11:03 pm, adre...@poczta.pl wrote:
[...]

Ty myslisz że im się to opłaciłoby? Przecież chcą sprawować kontrolę
nad dostępem do FTA w razie czego czy przypadkiem nie pojawi się tam
jakiś kanał DARMOWY co robi konkurencję ICH ofercie

Tak np Cyfra+ w SWOJEJ liście FTA nie uwzględnia darmowego CNN bo jest
ono dopiero w PAKIECIE
Proszę sobie sprawdzić, CNN jest za darmo na HotBird (ale nie na
dekoderach Cyfry, i N-ki zresztą także)

Data: 2012-03-20 23:43:02
Autor: Kapec
W dniu 2012-03-20 23:03, adresss@poczta.pl pisze:
[...]

Wiesz co ci powiem ?

Spierdalaja debilu !.

Data: 2012-03-21 13:43:14
Autor: adresss
jeszcze o N-BOX (ADB-5800S a lista kanałów?)
On Tue, 20 Mar 2012 23:43:02 +0100, Kapec <nurt@pr.pl> wrote:

Wiesz co ci powiem ?

Spierdalaja debilu !.

wiesz, co ....juz sam twoj NICK mowi o stanie twojego umyslu. Jak nie
masz nic do powiedzenie, to sie nie odzywaj.

--
ThinkXtra

jeszcze o N-BOX (ADB-5800S a lista kanałów?)