jeszcze o ZUS dla zainteresowanych

Data: 2009-10-15 10:50:30
Autor: Zbyszek
jeszcze o ZUS dla zainteresowanych
Ponieważ temat emerytów na grupie poruszył kwestie ZUS, dziele sie  znaleziskiem :
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,5013830.html

po prawej tez link:
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,5017142.html

odpowiedź ZUS powinna trafić do działu Humor. Jak widać lekceważenie  zaleceń NIK jest
całkowicie dopuszczalne.

Z.

Data: 2009-10-15 14:18:47
Autor: games
Zbyszek pisze:
[...]

Czy ja dobrze policzylem ze jesli ZUS wydaje na 48 tysiecy prawonikow 3,5 miliarda rocznie to jeden pracownik powinien dostawac pensje
6076zl miesiecznie?

Data: 2009-10-15 14:22:56
Autor: Zbyszek
Dnia 15-10-2009 o 14:18:47 games <games@games.home.pl> napisał(a):

Czy ja dobrze policzylem ze jesli ZUS wydaje na 48 tysiecy prawonikow  3,5 miliarda rocznie to jeden pracownik powinien dostawac pensje
6076zl miesiecznie?

Ta kwota to jak rozumiem artykuł koszty całkowite, a wiec nie tylko płace.
"Izba ustaliła, że działalność ZUS co roku kosztowała wszystkich  podatników ok. 3,4 mld zł.
To koszty m.in. wypłaty wynagrodzeń dla ok. 48 tys. pracowników i  utrzymanie budynków."

jaki jest procentowy udział płac, utrzymania systemów, budynkow - nie wiem.

Z.

Data: 2009-10-15 13:50:50
Autor: ab
jeszcze o ZUS dla zainteresowanych
A jak oni podaja te place ? bo jesli brutto to z tej kwoty i tak ponad 30%
wraca do panstwa wiec tak naprawde nie jest to wydatek.

--

jeszcze o ZUS dla zainteresowanych