jeszcze o podnoszeniu

Data: 2009-07-30 11:15:59
Autor: dikoj
jeszcze o podnoszeniu

"Vir" <agentmarek@onet.pl> wrote in message news:h4qddf$52a$1news.onet.pl...
Ponieważ od dziś jestem także szczęśliwym posiadaczem małej czarnej japonki (Honda CBF 125), to dołożę jeszcze jeden kamyczek do dyskusji o podnoszeniu łapy. Zrobiłem dziś traskę z Wawy do 3miasta ową japonką i co ciekawe - skuterkowcy zaczęli podnosić do mnie łapki, a jakoś niechętnie lub wcale odmachiwali motocykliści i to wcale nie plastiki, a choppery i podobne.
Ktoś ma ochotę napisać magisterkę?

Jeżdżę CBR 125 i nigdy nie miałem problemu z pomyleniem mnie ze skuterem. Może dlatego, że mój model z rocznika 2007 ma identyczną lampę jak dorosła CBR-ka. Z daleka nie widać, że jest mniejsza :)

A co do trasy to ile czasu Ci to zajęło i z jaką średnią prędkością jechałeś?

dikoj

jeszcze o podnoszeniu