jeszcze o ubezpieczeniu kk polbank

Data: 2010-02-02 03:14:50
Autor: Ra
jeszcze o ubezpieczeniu kk polbank
Może ktoś orientuje sie jak to jest z ubezpieczeniem pakiet podróż w kk polbanku
Generalnie ubezpieczenie zdaje sie działać bezproblemowo tylko trzeba wyjazd
zgłosić 7 dni przed. Oczywiście przed wyjazdem ze 2x dzwoniłem na infolinię
polbanku czy jest aktywne i odpowiedź była że tak. Po drugie na stronie polbanku
jest podczepiony regulamin generali ale generali twierdzi że oni już nie są
ubezpieczycielem i dali mi tel do jakieś innej firmy i to ta firma poinformowała
mnie o tych 7 dniach. Mam tu trochę za wysokie koszty rozmów żeby wisieć na infolini

--

jeszcze o ubezpieczeniu kk polbank