Data: 2009-09-06 13:22:29 | |
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] | |
jeszcze raz 406 - problem | |
Viking pisze:
nikt sie nie zainteresowal wczesniej ale sprobuje jeszcze raz, dodajac pare obserwacjiHmmm Pytania pomocnicze: Gdy auto stoi dłużej na luzie (po odpaleniu, przed jazdą) Obroty zostają na poziomie 800, czy po chwili wariują? Przed ruszeniem i dotknięciem pedału hamulca oraz sprzęgła - po zrobieniu przegazówki - wracają do normy (800), czy zaczynają szaleć? Po ustawieniu na pochyłości, uruchomieniu silnika i zwolnieniu ręcznego - BEZ ruszania pedału gazu i sprzęgła, ciągle na luzie - czy obroty wynoszą 800 czy rosną do 900-1000 (przy prędkości ok 5km/h) czy zaczynają szaleć? Czy wariowanie wywołuje naciskanie pedału sprzęgła niezależnie od biegu)? -- Wojciech Smagowicz http://www.ebaja.pl zabawki, które Twoje dziecko pokocha |
|
Data: 2009-09-06 10:45:52 | |
Autor: Viking | |
jeszcze raz 406 - problem | |
"Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <wsmag@o2.pl> wrote in message Hmmm sprawdze Przed ruszeniem i dotknięciem pedału hamulca oraz sprzęgła - po zrobieniu przegazówki - wracają do normy (800), czy zaczynają szaleć? sprawdze, jednak kiedy juz szaleje i przegazuje nie ma to zadnego wplywu, nic nie pomaga anie nie pogarsza sytuacji Po ustawieniu na pochyłości, uruchomieniu silnika i zwolnieniu ręcznego - BEZ ruszania pedału gazu i sprzęgła, ciągle na luzie - czy obroty wynoszą 800 czy rosną do 900-1000 (przy prędkości ok 5km/h) czy zaczynają szaleć? sprawdze Czy wariowanie wywołuje naciskanie pedału sprzęgła niezależnie od biegu)? wariowanie nie wywoluje pedla sprzegla (tzn chyba nie) nie umiem okreslic powodu dlaczego auto tak sie zachowuje, czy wycisnieciesprzegla, czy gazu czy pochylosc czy co bo to jest nieregularne, znienacka, niekontrolowane, jedyne co wiem to jak na luzie wysprzegle obroty spadaja. ale nie do wartosci ktora powinna byc na luzie czyli ok 800 a do wartosci z przedzialu 1000-1400 i tez nie wiem od czego to zalezy natomiast jak wygasze i odpale pojaz wszystko jest ok zadna kontrolka nawet nie mrugnela do tej pory, czekam jeszcze az wysusze zbiornik zeby zobaczyc o ile wzroslo zuycie paliwa, ale z tego co widze narazie bedzie to minimalny wzrost o ile wogole... -- Pozdrawiam V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration and Nocturnal Gratification ICQ: 50985493 GG: 14408 |
|
Data: 2009-09-06 16:22:40 | |
Autor: Michał \"HoMMeR\" Paszek | |
jeszcze raz 406 - problem | |
Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:
Po ustawieniu na pochyłości, uruchomieniu silnika i zwolnieniu ręcznego - BEZ ruszania pedału gazu i sprzęgła, ciągle na luzie - czy obroty wynoszą 800 czy rosną do 900-1000 (przy prędkości ok 5km/h) czy zaczynają szaleć?Czekaj, czy dobrze rozumuje (z tego co na Chomiku i tego co tu piszesz), ze w HDI po wcisnieciu sprzegla/wrzuceniu na luz ale podczas toczenia, obroty powinny utrzymywac sie na poziomie wiekszym niz "na luzie", na postoju? VIDE - porownywanie obrotow silnika z czujnika walu i predkosci pojazdu? -- Michał "HoMMeR" Paszek hydrokomfort by Citroen BX 14TGE Trafic 1.9dCi serwis Perkins |
|
Data: 2009-09-06 17:20:42 | |
Autor: CeSaR | |
jeszcze raz 406 - problem | |
Czekaj, czy dobrze rozumuje (z tego co na Chomiku i tego co tu piszesz), ze w HDI po wcisnieciu sprzegla/wrzuceniu na luz ale podczas toczenia, obroty powinny utrzymywac sie na poziomie wiekszym niz "na luzie", na postoju? VIDE - porownywanie obrotow silnika z czujnika walu i predkosci pojazdu? W mojej Omedze (benzyna) tak jest. Obroty neutralne podczas jazdy nigdy nie spadają do takiego poziomu, jak po zatrzymaniu się. To podobno coś dla ekologii :-) C |
|
Data: 2009-09-06 17:39:16 | |
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] | |
jeszcze raz 406 - problem | |
Michał "HoMMeR" Paszek pisze:
Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:Niewielki wzrost jest wbudowany w ECU. Jak tylko się toczy to obroty wzrastają do ok. 850 a po osiągnięciu ok. 4-5 km/h wzrastają do 900. Sprawdzone dla DW10AETD4. -- Wojciech Smagowicz http://www.ebaja.pl zabawki, które Twoje dziecko pokocha |
|
Data: 2009-09-06 16:41:54 | |
Autor: Viking | |
jeszcze raz 406 - problem | |
"Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <wsmag@o2.pl> wrote in message Niewielki wzrost jest wbudowany w ECU. no u mnie wyglada to na 1000, wtedy jest "normlanie" ale nie 2200 prawda?:) -- Pozdrawiam V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration and Nocturnal Gratification ICQ: 50985493 GG: 14408 |
|
Data: 2009-09-06 20:32:30 | |
Autor: Michał \"HoMMeR\" Paszek | |
jeszcze raz 406 - problem | |
Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:
Michał "HoMMeR" Paszek pisze:Czyli podstawa do obalenia mitu jazdy na luzie z gorki - tak? Ale to temat calkowicie poboczny - dla mnie to oczywiste (spor pomiedzy jazda na biegu/luzie). Z ciekawosci sprawdze jutro w Traficu jak to jest rozwiazane w dCi Renault. -- Michał "HoMMeR" Paszek hydrokomfort by Citroen BX 14TGE Trafic 1.9dCi serwis Perkins |