jeszcze raz piszczące hamulce

Data: 2009-08-16 23:07:47
Autor: yapann
jeszcze raz piszczące hamulce
jak już napisaliście na pytanie o piszczące hamulce uprzednio - wyregulować trzeba
tylko że chciała się upewnić, bo moje hamulce w połowie trasy nagle nie tylko odzyskały swoją zdolność do piszczenia (dźwięk zatrzymującej się lokomotywy) - to była ona tak przerażająca, że wszyscy ludzie się oglądali bez wyjątku co to jest
to się zastanawiam, że przecież są cały czas taksamo niewyregulowane....
A kilka razy usyszałam za sobą 'dziewczyno weź nasmaruj se hamulce' - to czy ja mam je serio nasmarować jakoś?

czy taki dźwięk mógł się ujawnić lub wzmóc z powodu zanieczyszczeń (np. piasku )?

V-hamulce :)

Data: 2009-08-16 14:54:59
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
On 16 Sie, 23:07, "yapann" <yap...@odwa.pl> wrote:
A kilka razy usyszałam za sobą 'dziewczyno weź nasmaruj se hamulce' - to czy
ja mam je serio nasmarować jakoś?
NIE! Bo straca zdolnosc hamowania.

[...]
[...]
czy taki dźwięk mógł się ujawnić lub wzmóc z powodu zanieczyszczeń (np.
piasku )?
Moze masz badziewiaste klocki, za 3zl komplet, albo cos podobnego.
Takie potrafia sie poprzestawiac jak sie hamuje.
Dzwiek moze byc od mokrych obreczy/klockow itp

Data: 2009-08-16 14:58:33
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
On 16 Sie, 23:54, Michał 'miok' Rzeźnik <michal....@gmail.com> wrote:
On 16 Sie, 23:07, "yapann" <yap...@odwa.pl> wrote:> A kilka razy usyszałam za sobą 'dziewczyno weź nasmaruj se hamulce' - to czy
> ja mam je serio nasmarować jakoś?

NIE! Bo straca zdolnosc hamowania.
Tzn. straca jak poleci na obrecz/klocki. Mozna niby w miejscach
ruchomych dac, ale to piskow nie zniweluje

Data: 2009-08-17 06:16:33
Autor: stefandora
Michał 'miok' Rzeźnik wrote:
[...]

Moje piszczały przy obciążeniu roweru sakwami :)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-08-17 13:39:28
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
jeszcze raz piszczące hamulce
Panie stefandora, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h6alj1$jkn$1news.onet.pl> przy ul....

Moje piszczały przy obciążeniu roweru sakwami :)

A moje nie. ;-)

Data: 2009-08-16 23:42:55
Autor: BoDro
"yapann" napisał a:

czy taki dźwięk mógł się ujawnić lub wzmóc z powodu zanieczyszczeń (np.
piasku )?

piszczą se hamulce
od samego rana
- pi, pi, dokąd jedziesz
Japannko kochana
- pi, pi, dokąd jedziesz
Japannko kochana...

a Japannka na to,
śmiejąc się wesoło,
- do warsztatu jadę
wycentrować koło
- do warsztatu jadę
wycentrować koło...

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-08-17 01:45:30
Autor: yapann
jeszcze raz piszczące hamulce
Użytkownik "BoDro" <bolek@lolek.pl> napisał w wiadomości news:h69uco$nra$1inews.gazeta.pl...
piszczą se hamulce
od samego rana
- pi, pi, dokąd jedziesz
Japannko kochana
- pi, pi, dokąd jedziesz
Japannko kochana...

a Japannka na to,
śmiejąc się wesoło,
- do warsztatu jadę
wycentrować koło
- do warsztatu jadę
wycentrować koło...

: O : D
ROTWL (Rolling The Wheel Laughing)

Jeśli szczególnie wyje tył, to rozumiem szczególnie tylne koło

jeszcze raz piszczące hamulce