jeszcze raz prostownik

Data: 2010-01-14 02:04:57
Autor: Hants
jeszcze raz prostownik
"Eli" <elizeo43_okantdupypotlucspam_@wp.pl> wrote in message news:hikhrp$s96$1inews.gazeta.pl...

Mam ten lidlowy od kilku lat i działa bez zarzutu.

Data: 2010-01-14 12:20:50
Autor: Bartek
jeszcze raz prostownik
Użytkownik "Hants" <hants@CUT_ITonet.pl> napisał w wiadomości news:hilu4e$8nb$1news.onet.pl...
"Eli" <elizeo43_okantdupypotlucspam_@wp.pl> wrote in message news:hikhrp$s96$1inews.gazeta.pl...

Mam ten lidlowy od kilku lat i działa bez zarzutu.

dobra, a co polecicie w rozsadnej cenie  - automatycznego, pilnujacego co i jak,
bo moj prostownik wyjechał z kolegą do innego kraju,
a przydało by się coś co mogę w piwnicy zostawić by się doładowało - akurat mam akumulator ktory stoi, i trzeba go czasem podładować by  nie umarł.

coś automatycznego, z pradem powiedzmy 6 a, mile z amperomierzem. ktos cos na allegro widzi fajnego?

--
Pozdrawiam, Bartek

jeszcze raz prostownik