jez. ¦wiêtajno (Narty)?

Data: 2010-03-29 15:48:16
Autor: M
jez. ¦wiêtajno (Narty)?
Mo¿e kto¶ siê orientuje jak sytuacja lodowa nad ¦wientajnem?

Data: 2010-03-29 21:24:48
Autor: Divemania.pl
jez. ¦wiêtajno (Narty)?
Mo¿e kto¶ siê orientuje jak sytuacja lodowa nad ¦wientajnem?

Nie wiem jak dzisiaj ale pierwszy weekend po ¦wiêtach robimy tam otwarcie sezonu i pierwsze weekendowe nurkowania wiêc mam ju¿ zamóione s³oneczko, ciep³± wodê i ani grama lodu ;)

Pozdrawiam,

Przemys³aw Kacprzak
Centrum Nurkowe Divemania.pl
www.divemania.pl
ul. Morcinka 5 lok 25
Warszawa (Bemowo)

Data: 2010-03-30 07:53:36
Autor: Kuba
jez. ¦wiêtajno (Narty)?
zajecha³em wczoraj (czysto turystycznie) po drodze nad £êsk
resztki lodu jeszcze s± niemniej nie nadaje ju¿ siê do chodzenia.
widoczno¶æ powinna byæ ca³kiem ok (w okolicznych jeziorach tuz pod
lodem jest parometrowa warstwa zawiesiny - widoczno¶æ na 0.5m)
niemniej w wodzie jest "co¶" co wygl±da dziwnie - wygl±da to jak
ró¿owo-fioletowa zgnilizna. "k³aczki" pokrywaj± spory obszar w
okolicach pomostu. nie mam niestety zdjêæ, niemniej naprawdê wygl±da
to niesmacznie.
kto¶ co¶ wpu¶ci³? co¶ zaczê³o gniæ?
nie wiem, ale poczekam trochê w nurkowaniem w tym miejscu

Kuba
PS. dla zainteresowanych - wczoraj w Kulce mo¿na jeszcze by³o nawet
skakaæ po lodzie, jednak s± to ostatnie dni lodu w tym sezonie

Data: 2010-04-06 12:12:37
Autor: m
jez. ¦wiêtajno (Narty)?
Widoczno¶æ 2- 3 m resztki tajemniczej zawiesiny( ró¿owe gluty) jeszcze widaæ --

jez. ¦wiêtajno (Narty)?